Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1065
er en liten ting jeg lurer på.

skal til amster ganske snart så da har jeg ett spørsmål.

har fått med meg atte det ikke er lov til å røyke joint som er blandet med tobakk, hvis man skal røyke hasj, hva er det man erstatter tobakken med? bortsett fra weed.



kom på noe mer.

siden soppen er tatt ned fra hyllene er det vanskelig å få tak i noe sopp der?
Knaster kan du blande med, tror dessuten ikke at de bryr seg SÅ veldig om du blander litt tobakk i jointen din.
Sopp er heller ikke noe problem å få tak i, gå på en headshop å spør når det er lite folk.
Det er lov å blande tobakk i jointen sin. Hvertfall var det det på alle coffeshopsa jeg var på i amsterdam nå for et par uker siden. Jeg gikk å spurte om jeg måtte røyke det reint. Han i kassa sa "mix it with tobacco man". Tror han trodde jeg aldri hadde røyka før og ville derfor gi meg et tips.

Trøfler er helt lov, de som har skrevet lovverket må ha vært på syre mens de gjorde det.

Edit: Jeg røyka ikke hasj på coffeshopsa, bare weed. Men vil da tro du får lov å blande hasjen din med tobakk. Veldig bra ventilasjon på de fleste shopsa.
Sist endret av Wisternoff; 22. august 2010 kl. 23:38. Grunn: Det gjaldt weed
Jeg kjøpte og røykte ferdige joints blandet med tobakk inne på flere coffe shops.
De fleste coffeshops har en fin holdning til tobakk blandet med weed.

Om du spør om du kan mekke med tobakk får du mest sannsynlig nei pga de er lovpålagt til å svare det. Om man derimot setter seg ned å diskre tar opp pakka med tobakk og legger det forsiktig der man skal mekke sier de som regel ingenting. Det man ikke vet har man ikke vondt av!

Og når det gjelder sopp, så fant vi en hemp shop rett oppafor Hill Street Blues
(Mellom den og Central ca) Dem solgte oss god Hawaian under disken.
Er dog mange andre sjapper som også selger detta, man må bare komme i kontakt med de bak disken ^^

Lykke til