Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5668
Det har seg sånn at der jeg bor så har det flyttet inn noen som ruser seg på mere en weed for og si det sånn... Det er flying med rusa mensker osv, og det er noe som ikke kan fortsette.
Hva kan jeg gjøre for og få slutt på dette?
Les kontrakten, snakk med personen du leier av.
Sitat av mrbudsmoker Vis innlegg
Det har seg sånn at der jeg bor så har det flyttet inn noen som ruser seg på mere en weed for og si det sånn... Det er flying med rusa mensker osv, og det er noe som ikke kan fortsette.
Hva kan jeg gjøre for og få slutt på dette?
Vis hele sitatet...

Unnskyld, men jeg syntes du i det minste skal be han slutte å dra med seg rusa folk inn som forstyrrer deg før du skal kaste han ut. Han er vel ikke den eneste som flyr rundt i hjemmet sitt rusa på ulovlig substanser eller hva, mrbudsmoker?
Du kan ikke gjøre annet enn å prate med personen som bor der og si hva du synes. Deretter spørre om hvordan det er å komme fram til en løsning sammen.

Om det ikke går, er det å gå til politiet. Får du dem til å ta dem på fersken, vil jeg -tro- du står -mye- sterkere.
Sitat av Mofse Vis innlegg
Unnskyld, men jeg syntes du i det minste skal be han slutte å dra med seg rusa folk inn som forstyrrer deg før du skal kaste han ut. Han er vel ikke den eneste som flyr rundt i hjemmet sitt rusa på ulovlig substanser eller hva, mrbudsmoker?
Vis hele sitatet...
hehe, om jeg er rusa eller ikke er ikke saken her og jeg har ikke rusa mensker som flyr.
men har sakt ifra, så det ordner seg sikkert
Hvis du mener disse menneskene kan fly tror jeg det er du som er rusa på annet enn canna...
Har ikke de livets rett på samme måte som deg?
Snakk med huseier, få fyren kastet ut
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Har ikke de livets rett på samme måte som deg?
Vis hele sitatet...
Er ikke det jeg sier, men problemet er pille rusa mesker som detter rundt i hagen min.. Hadde driti i det om persjonen hadde sitti inne hos seg selv eller andre steder bare de ikke plager meg eller de som bor her jeg bor.
Sitat av Corre Vis innlegg
Hvis du mener disse menneskene kan fly tror jeg det er du som er rusa på annet enn canna...
Vis hele sitatet...
Hvis jeg sier at du traver rundt på byen. Betyr det automatisk at du er en hest?
Sitat av Mofse Vis innlegg
Hvis jeg sier at du traver rundt på byen. Betyr det automatisk at du er en hest?
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på det du sa, og rusa mennesker i andre sine hager. Hva om det er barn rundt for eksempel?
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Har ikke de livets rett på samme måte som deg?
Vis hele sitatet...
Det finnes mange måter å ruse seg på. Den minst akseptable av disse, er den måten som går ut over uskyldige tredjepersoner. (Om dette er tilfellet her, vet ikke jeg noe om.)
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ta en prat med de. Du kan sikkert være sympatisk siden du er småshady selv, og hvis naboen din er omtenksom eller har et snev av pilleangst så burde det gå smertefritt å bare be de roe ned litt. Holde det værste loket innenfor deres fire vegger liksom, er ikke så mye å be om.
Sist endret av Bothrops; 14. juli 2013 kl. 16:15.
hvis politiet kommer og det er narko der så blir du tatt også.. tips politiet om hva dem driver med !
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ta en prat med de. Du kan sikkert være sympatisk siden du er småshady selv, og hvis naboen din er omtenksom eller har et snev av pilleangst så burde det gå smertefritt å bare be de roe ned litt. Holde det værste loket innenfor deres fire vegger liksom, er ikke så mye å be om.
Vis hele sitatet...
Har sakt ifra, så får håpe det roer seg. Som noen sa tidligere, det kan jo slå tilbake på meg siden jeg pleier og ha litt røykings ligganes. Og de er det uaktuelt at naboens flying/Stuk skal få meg tatt.

mener det er feil fremmgangs måte og gå til politi.
Sist endret av mrbudsmoker; 14. juli 2013 kl. 22:16.
Kontakt politiet?
Kontakt utleier?
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Har ikke de livets rett på samme måte som deg?
Vis hele sitatet...
Er sikker på at TS mener dem og har livets rett, men om de er som aper rundt ham ser jeg faktisk problemstillingen.


TS si til han luringen som faktisk leier at han må gi faen i og dra inn rusa sopere og heller la dem være edru sopere, vis ikke tar du kontakt med sjefen sjøl.
Kom opp og så skal vi ta og ordne opp som mannfolk, ikke sipp her på et forum. Det vill si at vi setter oss ned som voksne mennesker og kommer til enighet, men ikke si til noen hvor du skal og la telefonen ligge igjen nede. Spar deg også bryet med lapper osv.


Vi fikser dette kompis ;-)
Sist endret av InTrance; 15. juli 2013 kl. 02:05.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Kom opp og så skal vi ta og ordne opp som mannfolk, ikke sipp her på et forum. Det vill si at vi setter oss ned som voksne mennesker og kommer til enighet, men ikke si til noen hvor du skal og la telefonen ligge igjen nede. Spar deg også bryet med lapper osv.


Vi fikser dette kompis ;-)
Vis hele sitatet...
There will be blood.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Kom opp og så skal vi ta og ordne opp som mannfolk, ikke sipp her på et forum. Det vill si at vi setter oss ned som voksne mennesker og kommer til enighet, men ikke si til noen hvor du skal og la telefonen ligge igjen nede. Spar deg også bryet med lapper osv.


Vi fikser dette kompis ;-)
Vis hele sitatet...
Come at me bro!
hadde vært lol om budsmoker og intrance sitter og røyker sammen nå, hehe
Sitat av InTrance Vis innlegg
Kom opp og så skal vi ta og ordne opp som mannfolk, ikke sipp her på et forum. Det vill si at vi setter oss ned som voksne mennesker og kommer til enighet, men ikke si til noen hvor du skal og la telefonen ligge igjen nede. Spar deg også bryet med lapper osv.


Vi fikser dette kompis ;-)
Vis hele sitatet...
hvor er popcornet.. alltid morro og se på junkiser som slåss
this is how we do
instar's Avatar
Sitat av mrbudsmoker Vis innlegg
Come at me bro!
Vis hele sitatet...
Haha fy så godt jeg lo.