Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1878
heisann
fikk tak i noe weed idag som visst skulle være bra, men ligner veldig på krydder og lukter litt søtt.

http://bildr.no/thumb/898991.jpeg
noen som vet hva det er ?
et bedre bilde hadde kanskje gjort seg?

har du prøvd å røyke det da? eventuellt tenne på litt å lukte på det?
kan ikke se noe på det bildet der,
Trådstarter
skal laste opp nytt bilde, 2 sek
Utifra bildet, som var forferdelig dårlig. Ser det egentlig ut som ferdig grindet pot, hvordan er fuktigheten?
Ganske vannsklig og se noe ut i fra det bilde der.
Men jeg kom over noe som ligna her ''Budda Chees'' het den.

100 gram med den poten fylte en 10 Liters bøtte. Den var utrolig lett. 1 gram så ut som en 5'r!
Problemet med den var at med en gang jeg kom hjem hadde den smuldra opp av seg selv i lomma mi!

Høres det likt ut?
Foresten, den funka noe inni hælvete
Ser det ut som krydder, er det krydder.
Fortell litt om konsistensen, lukt og få frem et bedre bilde!
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
noen som vet hva det er ?
Vis hele sitatet...
Ja, et uskarpt bilde.
Rorschach-test for stoners
Har det effekt?
kan det være krydder som er sprayet med JvH-XXX?
har hørt om flere tilfeller hvor Te og andre krydder har blitt sprayet med denne syntetiske thc greiene. JvH greiene funker jo!, selv om jeg selv ikke er fan av JvH-xxx. krydderet er der bare for "looks" isåfall...
Sitat av Sondre Vis innlegg
Har det effekt?
kan det være krydder som er sprayet med JvH-XXX?
har hørt om flere tilfeller hvor Te og andre krydder har blitt sprayet med denne syntetiske thc greiene. JvH greiene funker jo!, selv om jeg selv ikke er fan av JvH-xxx. krydderet er der bare for "looks" isåfall...
Vis hele sitatet...
Jwh*
Og utifra bildet ser det jo egentlig bare ut som noe pulverisert pot.. Kjøp buds heller, eller prøv det før du kjøper.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
<rant> helt uforståelig for meg, at i 2011 når det er kameraer i alle krinker og kroker, klarer folk likevel ikke å legge ut et noenlunde skarpt bilde på internett. </rant>
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
heisann
fikk tak i noe weed idag som visst skulle være bra, men ligner veldig på krydder og lukter litt søtt.
Vis hele sitatet...
Økologisk weed lukter gjerne litt søtt
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Økologisk weed?
Teknisk sett er ingen cannabis er dyrket "økologisk" i.o.m:
Betegnelsen Økologisk, brukt i markedsføringssammenheng, er beskyttet og kan kun brukes dersom produktet er produsert og kontrollert i henhold til økologiforskriften. Gjennom EØS-avtalen er EUs Rådsforordninger for økologisk landbruk gjort gjeldende i Norge og danner grunnlaget for Økologiforskriften som er fastsatt av Landbruks- og matdepartementet. Debio har gjennom Mattilsynet fått oppgave som kontrollorgan og godkjenner for bruk av betegnelsen økologisk og tilhørende merking.
Vis hele sitatet...
Om du mener at det dyrkes uten kunstig gjødsel og syntetiske plantevernsmidler varierér dette sterkt blandt cannabisdyrkere alt ettersom hvilket oppsett de har. Uansett har dette lite med hvordan planten lukter, det er type strain som avgjør dette sammen med hvilke fenotyper som kommer frem i hver plante.
Sist endret av Dodecha; 6. juni 2011 kl. 20:13.