Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 6206
Har 10mg/ml morfin injeksjonsvæske.
Går det å drikke det istedenfor å skyte det?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Nå er jeg IKKE kvalifisert til å si noe som helst om dette, da jeg har null innsikt på midler som dette. Ta derfor det jeg sier nå med en spade salt;

Det skilles jo ut i urinen din, så det burde ikke være noe problem å få det ut hvis noe går galt, skal nok bare være å drikke en hel del vann. Men jeg tror det tas enda fortere opp til hjernen din, og at effekten kommer som et PANG!
Du får bare vente her til noen freaks med mer erfaring svarer på tråden din.
ArbeidsledigProletar
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Nå er jeg IKKE kvalifisert til å si noe som helst om dette, da jeg har null innsikt på midler som dette. Ta derfor det jeg sier nå med en spade salt;

Det skilles jo ut i urinen din, så det burde ikke være noe problem å få det ut hvis noe går galt, skal nok bare være å drikke en hel del vann. Men jeg tror det tas enda fortere opp til hjernen din, og at effekten kommer som et PANG!
Du får bare vente her til noen freaks med mer erfaring svarer på tråden din.
Vis hele sitatet...
FØrst, å drikke vann hjelper ikke direkte mot morfinoverdose. Naloxone hjelper derimot.

Det taes IKKE FORTERE OPP ORALT. Og injekjonsvæske, har ikke noen formening om biotilgjengelighet, men er greit å være forsiktig.
Joda, men virkningen vil bli dårligere. Veldig mye. dårligere. Fra 100% biotilgjengelighet til 30%..Du kan ta det rektalt også, her ligger biotilgjengeligheten på rundt 70%,

Lykke til.
Trådstarter
6 5
Får prøve da og se om det gir noe effekt oralt, ikke analt :P
Sitat av DogheadPenguin Vis innlegg
e du totalt retardert ?
Vis hele sitatet...
Fordi han ikke smører ut injeksjonsvæsken på innsiden av tarmveggene sine istedenfor å drikke det?
Vil du vennligst se til å utdype denne søppelkommentaren du nettopp kom med?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Har drukket det (blandet i te) en gang..Funker det.
Hei.
Å drikke injeksjonsvæske er ikke farlig i seg selv, men du vil da ikke få lik effekt som ved å injisere det.
Sitat av DogheadPenguin Vis innlegg
e du totalt retardert ?
Vis hele sitatet...
Seriøst, ta en ferie fra forumet. Og ta med deg innlegget ditt også er du snill.

OT: Har lurt på dette selv, men det gjelder Ketalar (ketamin). Kjenner noen bønder som har stor tilgang på dette. Liker ikke å sette nåler på meg selv.
Det er ikke livsfarlig å drikke det i seg selv, men om du ikke har prøvd morfin som smertestillende, ville jeg startet litt rolig. Man skal også huske på at faktisk en stor del av Norges befolkning får allergisk reaksjon av morfin preparater, google anafylaktisk sjokk om du vil vite hva som skjer da.
Drakk injeksonvæske en gang det funket veldig dårlig, men det var ketamin da, ikke morfin.
Sitat av ferocious Vis innlegg
Drakk injeksonvæske en gang det funket veldig dårlig, men det var ketamin da, ikke morfin.
Vis hele sitatet...
Er du helt sikker? Prøvde du flere ganger? Har du mye erfaring med ketamin? Er veldig nyskjerrig på dette når det kommer til ketalar/ketamin.

Går det ann å "tørke" dette på noen måte? Eller tilsette bindemidler som brukes i tabletter?
Du kan koke vesken å sitte igjen med krystaller. Jeg har aldri gjort det, men jeg vet det er andre her på forumet som har gjort det.

Jeg ville fortsatt valgt å beholde ketaminløsningen slik den er. Nå skal jeg ikke anbefale noen å prøve sprøyter, men en IM injeksjon er vitterlig ikke som å sette en sprøyte intravenøst.


http://www.neurosoup.com/ketamine_user_guide.htm
Vil ikke anbefale å gjøre det, men intramuskulær injeksjon er ikke så vanskelig å utføre. Det gjør ikke særlig vondt heller. Og hva er greia med å være så redd for å ta "noe" rektalt. Alle har da fått stikkpiller i ræva en eller annen gang. Man blir ikke homo å av injesere noe opp i rassen!
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Og hva er greia med å være så redd for å ta "noe" rektalt. Alle har da fått stikkpiller i ræva en eller annen gang. Man blir ikke homo å av injesere noe opp i rassen!
Vis hele sitatet...
Jeg synes selv stikkpiller er ubehaglig å ha i ræva. Når den løses opp, så kjennes det ut som det skal renne ut igjen. Så jeg sitter gjerne en halvtime og kniper igjen med full makt. Har ingenting med homofobi å gjøre.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Vil ikke anbefale å gjøre det, men intramuskulær injeksjon er ikke så vanskelig å utføre. Det gjør ikke særlig vondt heller. Og hva er greia med å være så redd for å ta "noe" rektalt. Alle har da fått stikkpiller i ræva en eller annen gang. Man blir ikke homo å av injesere noe opp i rassen!
Vis hele sitatet...
Det har ikke noe om å bli homo å gjøre. Det er bare det at det er ekkelt, det er tross alt der ekskrementene dine kommer ut, for ikke å snakke om hvor uhygenisk det er. Greit nokk viss det faktisk er rektalvæske som er produsert for at det skal bli tatt i ræva.

Jeg holder meg ivertfall unna sånt, fysj
Trådstarter
6 5
Drakk den for litt over en time siden nå, ikke mye å skryte av.
Smakte ikke noe spesielt så det var ikke noe problem å drikke den uten å blande den i noe.

Ga fint lite rus så det må nok mer til, får gi det litt mer tid.

Men fant nå i hvertfall ut at det går fint å drikke den

Takk til de som har kommet med seriøse svar på spm mitt.
Sofaen og big bang theory next...
Det er jo avhengig av dosen. Hvor mange mg drakk du? Big Bang Theory ftw
Sitat av ferocious Vis innlegg
Drakk injeksonvæske en gang det funket veldig dårlig, men det var ketamin da, ikke morfin.
Vis hele sitatet...
Om du henviser til null rus mtp. at du skriver at det gikk dårlig, så vil jeg tippe det er fordi injeksjonsvæske gjerne inneholder en mindre dose av det du injiserer i motstetning til f.eks. en tablett. Tabletter er laget for å tas opp i magen, og inneholder derfor stor nok dose, mens injeksjonsvæsker er laget for å injiseres direkte i blodbanen / muskelen, og det er her vi ikke trenger en så stor dose for å få effekt av det.

Det jeg sier: Du tok for lite injeksjonsvæske.

Sitat av randomcapp Vis innlegg
Drakk den for litt over en time siden nå, ikke mye å skryte av.
Smakte ikke noe spesielt så det var ikke noe problem å drikke den uten å blande den i noe.

Ga fint lite rus så det må nok mer til, får gi det litt mer tid.

Men fant nå i hvertfall ut at det går fint å drikke den

Takk til de som har kommet med seriøse svar på spm mitt.
Sofaen og big bang theory next...
Vis hele sitatet...
Sjekk hva jeg skrev over her.

Sitat av InTrance Vis innlegg
Det er jo avhengig av dosen. Hvor mange mg drakk du? Big Bang Theory ftw
Vis hele sitatet...
Ja, som sagt, injeksjonsvæske er vanligvis i en mindre dose enn f.eks. en tablett.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 8. juni 2012 kl. 00:44.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Hvis det er 10mg/ml må du nok drikke rundt 2-4ml/20-40mg hvis du skal oppnå en merkbar rusvirkning. Forutsatt at du ikke har opparbeidet deg noen toleranse fra før selvfølgelig.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Tipper TS ikke merket så mye mer da du grovt tippa 10x minsker effekten ved og ta det oralt... 10mg sprøyte svelget = 1mg kanskje altså...

Oppdater oss hvordan det endte TS
Trådstarter
6 5
Vet ikke hvor mange mg det var men var ikke mye, var en "plastbeholder" med en liten dose i.
Trengs tydeligvis mer enn en sånn for å få noe rus for å drikke bare en sånn er bare bortkastet tid

Så deGrønneSkoger det endte dårlig med tanke på rus.

Men har ihvertfall fastslått at det går fint å drikke det, men det trengs mer en den lille dosen jeg hadde.
Hei.
Du kan få kjøpt sprøyter og kanyler. på apoteket.
Du kan også få råd og veiledning til hvordan du finner og setter sprøyten i en blodåre.

De kommer sannsynligvis ikke til å spørre om hva du skal injisere, men om det skulle være tilfelle, kan du bare si at du ikke ønsker å opplyse om det.

Jeg har spurt tidligere om de kan nekte en person å kjøpe en sprøyte dersom de tror / vet personen skal bruke dette til rus. Det kan de ikke / de sa "Det gjør vi ikke."

En 2ml sprøyte kostet meg 2 kroner sist jeg kjøpte det. Kanylen likeså.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 8. juni 2012 kl. 17:10. Grunn: Fjernet unødvendig sitering.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Hei.
Du kan få kjøpt sprøyter og kanyler. på apoteket.
Du kan også få råd og veiledning til hvordan du finner og setter sprøyten i en blodåre.

De kommer sannsynligvis ikke til å spørre om hva du skal injisere, men om det skulle være tilfelle, kan du bare si at du ikke ønsker å opplyse om det.

Jeg har spurt tidligere om de kan nekte en person å kjøpe en sprøyte dersom de tror / vet personen skal bruke dette til rus. Det kan de ikke / de sa "Det gjør vi ikke."

En 2ml sprøyte kostet meg 2 kroner sist jeg kjøpte det. Kanylen likeså.
Vis hele sitatet...
Rimelig godt råd å indirekte oppfordre til å injisere det mest avhengighetsskapende og euforiske midlet kjent for mennesket. Selve stoffet som definerer avhengighet er det også.
Begrepet "cold turkey" og "kicking the habbit" kommer fra kuldetokter og ufrivillige beinbevegelser forbundet med morfinavvenning.


Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner.
Sist endret av InTrance; 8. juni 2012 kl. 17:22.
Trådstarter
6 5
Hadde jeg ville injisere det så hadde jeg ikke spurt om det gikk å drikke det
Sprøyter er uaktuelt..

Pils å big bang theory nå...
God helg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Er du helt sikker? Prøvde du flere ganger? Har du mye erfaring med ketamin? Er veldig nyskjerrig på dette når det kommer til ketalar/ketamin.

Går det ann å "tørke" dette på noen måte? Eller tilsette bindemidler som brukes i tabletter?
Vis hele sitatet...
Ja, bombesikker, prøvde bare 1 gang. Har litt erfaring med ketamin, men ikke mye. Dette var ketalar ja.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Rimelig godt råd å indirekte oppfordre til å injisere det mest avhengighetsskapende og euforiske midlet kjent for mennesket. Selve stoffet som definerer avhengighet er det også.
Begrepet "cold turkey" og "kicking the habbit" kommer fra kuldetokter og ufrivillige beinbevegelser forbundet med morfinavvenning.
Vis hele sitatet...
Han forklarte den mest ansvarlige måten å bruke nåler på (IV). Det er fint at folk opplyser om dette, enn at uvitene mennesker prøver dette selv uten noen kunnskap overhodet. Selvfølgelig er oral, rektal og IM administrering mye bedre alternativ.
Sist endret av Mexxy; 9. juni 2012 kl. 09:56.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Han forklarte den mest ansvarlige måten å bruke nåler på (IV). Det er fint at folk opplyser om dette, enn at uvitene mennesker prøver dette selv uten noen kunnskap overhodet. Selvfølgelig er oral, rektal og IM administrering mye bedre alternativ.
Vis hele sitatet...
Unnskyld. Jeg så ikke hvor trådstarter spurte om dette. Det er grunnen til at jeg synes bidraget var unødvendig.
Hadde trådstarter spurt om dette så ville det vært noe annet.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Unnskyld. Jeg så ikke hvor trådstarter spurte om dette. Det er grunnen til at jeg synes bidraget var unødvendig.
Hadde trådstarter spurt om dette så ville det vært noe annet.
Vis hele sitatet...
Du har igrunn rett, men han holdte seg ihvertfall saklig og kom med informasjon som er ganske viktig å vite hvis man bestemmer seg for å gjøre slikt. Tror neppe han mente det som oppfordring
▼ ... over en uke senere ... ▼
Biotilgjengeligheten til morfin er dårlig når man tar det oralt. Mye av det du tar er bortkastet. Rektalt finner mange frastøtende, men er en mye mer effektiv måte å administrere morfin på. Bedre utbytte av varene, bedre effekt. Jeg kjørte intravenøst tidligere, som er enda mer effektivt, men det har med seg endel uheldige sider. Jeg kjører derfor nesten alltid morfin(og andre preparater som har bedre biotilgjengelighet på dette viset) opp i brunøyet. Kjøp deg en 10ml pumpe på apoteket, klipp av litt av spissen, smør stumpen med vaselin, kjør den opp, trykk inn pumpen, nyt......
Glemte å si at pumpen kan brukes igjen og igjen, men må bare være nøye på å vaske den skikkelig.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja. Det er helt kurant. Bland den i litt saft.