Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 769
hei jeg har prøvd å koble min ps3 til en forsterker via hdmi og fra forsterker til tv med hdmi. dette funka for meg i ca 5 min så ble alt mørkt og ingen lyd så vis jeg bytter linje fram og tilbake på forsterkern så funker det igjen men da korstere tid en før.

jeg har sett at flere har dette probleme på andre forumer men ingen har fått svar. er det noen som vet om hvordan man fikser det?

får unskylde vis dette innlegge er på feil plass.
Høres egentlig ut som forsterkeren kneler om den ikke klarer å sende lyd- og bilde lenger en fem minutter.


Siden du ikke klarte å oppgi navnet på forsterkeren din i OP så må du nesten bare google det og se om flere har vært i samme kranglen som nå, eller fyre det ut her om du ikke finner noe fiks. Det jeg tenker på nå er at ps3 kjører ut-signalet sitt i 720p, så sjekk om du ikke kan bytte på forsterkeren og endre ned til 720p her og.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg kjører selv PS3en gjennom en Yamaha-forsterker med integrert HDMI-switch, har ikke opplevd noen slike problemer, PS3 detekterer 1080p hele veien og jeg har kjørt den gjennom forsterkeren i flere hundre timer, så hvis ikke du ikke allerede har prøvd det prøv å bytte kabler, HDMI er digitalt, mao har du bilde eller ikke bilde, kan tyde på en dårlig kabel som blir varm etc.
Trådstarter
39 0
takk for svara for å svare på Mozzie så har jeg en Pioneer vsx-421 forsterker og en Lg tv som jeg ikke husker modellen på. trokke jeg kan endre på Pixlene på forsterkern.

Atxbyea: kablene er helt nye fra sverige fra kjell og company de er så kalt gull hdmi. det er ingen varme gang i kablene.

https://www.facebook.com/video/video...ideo_processed

vis dere kan se så kanskje dere får et innblikk av probleme