Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 4588
Jeg leter etter et spill jeg kan spille, helst gratis

Gjerne ett spil man kan spille med venner.

Liker spill som COD, Counter-Strike, Minecraft osv
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Team fortress 2 er gratis på steam. anbefales!
M4ren's Avatar
Trådstarter
Sitat av zeicko Vis innlegg
Team fortress 2 er gratis på steam. anbefales!
Vis hele sitatet...
Takk
Skal se på det nå

Hva heter du på steam forresten?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av M4ren Vis innlegg
Takk
Skal se på det nå

Hva heter du på steam forresten?
Vis hele sitatet...
Argon188 men er i seng så er ikke der før imorgen;-)
M4ren's Avatar
Trådstarter
Sitat av zeicko Vis innlegg
Argon188 men er i seng så er ikke der før imorgen;-)
Vis hele sitatet...
Oki.

Fler spill?
Må ikke være på steam, altså.
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Kjøp Magicka, det er AWESOME
Gratis spill. hmm..

Battlefield free2play versonen
LOL ( league of legends)
Lord of the rings online
Bloodline champions.
Du har utrolig mange Gratis Mods hvis du har et spill som har Source engine.
Ambefaler Zombie panic Source og zombie master.

Agående zombiepanic.

alle velger side, såklart velger alle survivors derfor blir 1 random zombie. når han klarer å slaye 1 blir han også zombie. Det som er litt morro med dette spillet er at den første som Blir "zombie" blir en WHitey altså en hvit zombie som har % sjanse til å infecte folk slik at de blir grønne, å plutselig blir de zombie, kan skape en god del morro når noen er infected inn i et hus med masse andre survivors. Ellers er spillet veldig bra laget, Masse gode maps. Våpen, Barikader som kan spikre igjen dører ++. Du kan også røre på alt inne i huset som Soffa, bord osv for å blokkere igjen for de andre spillerne. ambefales
Habbo eller Runescape.

GOGOGOGOGO
M4ren's Avatar
Trådstarter
Sitat av TrollDad Vis innlegg
Habbo eller Runescape.

GOGOGOGOGO
Vis hele sitatet...
Habbo så ut som et tragisk spill

Runescape spilte jeg før, men skjønte ikke en drit
Sitat av M4ren Vis innlegg
Habbo så ut som et tragisk spill

Runescape spilte jeg før, men skjønte ikke en drit
Vis hele sitatet...
er ganske sikker på at han var sarkastisk.

Kan ikke anbefale Team Fortress 2 nok. Begynte å spille for et par dager siden, etter at det ble free2play, og det er fantastisk morsomt!
M4ren's Avatar
Trådstarter
Legg meg til på steam da, folkens, så kan vi spille Team Fortress 2

Edit:
Lurt å ha med brukernavn...

heimaren (heh)
Sist endret av M4ren; 29. juni 2011 kl. 04:36.
Alliance of Valiant Arms er gratis (kan lastes ned på steam).
har ikke prøvd det selv men ser ikke så verst ut
Trackmania multiplayer er alltid fun
Amnjesia er et veldig skummelt spill. Du får det på Steam.
QuakeLive er gratis og kjører direkte fra web-leseren din. Det er også et oppegående community på #Quakelive.no @ Quakenet.
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Amnjesia er et veldig skummelt spill. Du får det på Steam.
Vis hele sitatet...
Jeg leter etter et spill jeg kan spille, helst gratis

Gjerne ett spil man kan spille med venner.
Vis hele sitatet...
You sir, failed on both.

Jeg støtter forslaget til Magcika her, selv om det ikke er gratis. Team Fortress 2 kan bli farlig, for du kommer til å sitte oppe langt utpå natt. Riktignok har alle oppdateringspakkene ødelagt mye av sjarmen til spillet.
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Om du har mulighet til aa bruke 300-400 kroner paa GODE spill, vil jeg virkelig annbefale Half Life 2 og de to episodene, sammen med Battlefield Bad Company 2 og Mass Effect!
Har du litt tolmodighet, så venter du til BF3,Fifa12 og CoD mw3 kommer ut
Har du Hl 2 og/eller cs:s kan du finne helt sjukt mange forskjellige moder på steam.
Anbefaler for øvrig Hidden source, villt spennende til tider vis personen som spiller hidden er god.
de fleste spill ligger jo på piratebay, dog funker ikke multiplayer på alle. bare å laste ned.
Er et spill som heter APB: reloaded som er i åpen beta nå. Tredje persons skyter som kan minne om gta. Du må bare opprette en konto hos gamersfirst.
Sjekk ut Lord of the Rings Online om du kunne tenke deg å prøve et bra, gratis MMORPG.
Tja dersom du liker litt realistiske spill anbefaler jeg å kjøpe Battlefield 2, som koster 99 kroner på GameStop, og så laste ned Project Reality som er gratis. En runde på Project Reality kan lett ta 4 timer =)
M4ren's Avatar
Trådstarter
Jeg har installert Team Fortress 2 og Trackmania nå, men jeg får ikke lagt til venner påå steam
Må jeg ha et kjøpt spill, eller finnes det en annen måte?
M4ren's Avatar
Trådstarter
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Funka ikke. Fikk bare Kjærsten til å kjøpe et random spill til 1 euro
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Cozativity Vis innlegg
Battlefield free2play versonen
Vis hele sitatet...
Det heter Battlefield Heroes, og er, om mulig, en enda simplere utgave av Team Fortress 2. Er ganske moro. Helt til du blir voldtatt av en spion 300 ganger på rad. Hater folk som er usynlige.

Her er en trailer alle bør se uavhengig av hvorvidt de har tenkt å spille eller ei, fordi den er den mest episke spilltraileren i verdenshistorien, etter Portal. Trenger ikke ta mitt ord for det; "Battlefield Heroes is a cartoon shooter. This is a type of shooter that focuses on fun, accessability, and not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours.".

Opprett en spillkarakter og last ned greia på www.battlefieldheroes.com.

... og hvis det ikke funker, så er det bare å si fra hvis noen planlegger å sette opp et Freak.no-tournament i TF2 eller CSS. Jeg er game.
M4ren's Avatar
Trådstarter
Hvis noen vil spille Team fortress 2, så Legg meg til på steam!
brukernavn: heimaren

Er jeg den eneste som ikke får opp noen server på team fortress 2?
Neutral Good
Mith's Avatar
Det virker som TF2 sliter litt om dagen ettersom antall spillere har eksplodert.
Hvis du savner noen å spille med finnes det en uoffisiell freakforum-gruppe på steam, http://steamcommunity.com/groups/freakforum der burde du kunne finne noen å spille med.
http://gamersfirst.com/warrock

Et bra skytespill, men de sliter litt med hackerne...
M4ren's Avatar
Trådstarter
Noen her som spiller Alliance of Valiant Arms?

Det var kjemepemorro
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Her har du en liste over ulike play4free spill, hvorav alle er gode
Battlefield Heroes
Battlefield Play4Free
Arma II (Ikke basert på mikrotransaksjoner, altså 100% gratis)
Quake Live
Team Fortress 2 (Det desidert beste spillet på listen)

Og til slutt en liste over de ulike play4free spillene på steam
Sist endret av tep0sen; 1. juli 2011 kl. 04:31. Grunn: fikset lenker
Vil anbefale APB (All points bulletin) visst du liker open world spill. Spillet går ut på å gjøre oppdrag for å tjene penger til å kjøpe nye og bedre våpen, biler og annet stasj. Samt at du må lvle. Det er multiplayer. Og du velger ente å spille som enforcer (politi) eller criminal (kriminell). Det er helt gratis.

Fikk helt dilla av spillet etter jeg prøvde det engang. Kanskje litt vansklig å skjønne alt med engang.

Verdt å teste ut!

http://www.gamersfirst.com/apb/
Her er min lille liste over spill jeg anbefaller om dagen;

http://plusoneint.blogspot.com/2011/...ggestions.html
av alle spill jeg har spilt så er TF2 det beste.

jeg vet det kan se litt barnslig ut, jeg husker da det kom ut for et par år siden så maste kompisen på meg at jeg skulle kjøpe det og jeg tenkte først "jesus, så mongo cartoon-shit spill" :P, men jeg kjøpte det likevel for jeg liker å spille med kompisen min og det viste seg at det var et av de beste spillene jeg har prøvd.

min gaming history er basically CS og TF2 :P. har prøvd COD,BF ,osv, men ikke bra nok!

at det er litt cartoon-ish er bare bra for min del nå, jeg orker ikke at spillet jeg spiller skal være "serious business" og være medlem av claner som heter "trønder bataljonen" eller "norsk militær kommando styrke" elns lolol. (hinter til COD fanboysa, no offence haha.)

på tf2, du bare logger inn,chillern og har det gøy as. alle klassene er unike på hver sin måte.

selv spiller jeg demoman. kabooooom!

og beste av alt, det har blitt gratis nå tror jeg.
Kan bare anbefale Project reality på det sterkeste jeg også. Flere andre som spiller det her?
Hiver meg på alle som anbefaler Team Fortress 2. Fantastisk spill! Har booket over 1700 timer over de siste 2 åra . (Add meg gjerne på Steam; -SG- 1337Wince)
shit was so cash
Anda22's Avatar
Just cause 2, minecraft, the witcher 2 : assasin of kings.
Løp og kjøp
Sist endret av Anda22; 4. juli 2011 kl. 14:10.
World of tanks?

En litt geriatrisk utgave av FPS-spill. Man starter med rimelig enkle tanks og researcher/låser opp kraftigere kanoner etc. ettersom man tjener seg opp credits og XP. Er i utgangspunktet gratis, men etterhvert som man nærmer seg de høyeste nivåene er det nok mange som "sper på" med gull for å akselerere utviklingen litt.

Passer vel best om du er interessert i...vel...tanks

http://www.worldoftanks.eu
▼ ... over en uke senere ... ▼
Age of Conan har blitt delvis gratis.
har ikke prøvd tf2 enda er det noe særligt?
Spiller selv cod4 og har ikke råd til mw2.
Americas Army er gratis, krever lite og ser fett ut og er fps med snille amerikanere mot arabere med palestinaskjerf rundt ansiktet som roper slemme ting på hebraisk etc.
Ganske fett egentlig.

Jeg tror jeg kan bli funnet som millagull07 på Steam, det er hvertfall det som står når den logger på xD
Sist endret av olaPola; 23. juli 2011 kl. 07:35.
Garry's mod kan du få på Steam for veldig lite penger, og du kan spille online og med venner :P

Søk litt på youtube og se gameplayene
Sist endret av Leikaringen; 23. juli 2011 kl. 21:43.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av b0rnprox Vis innlegg
har ikke prøvd tf2 enda er det noe særligt?
Vis hele sitatet...
jeg syntes det er veldig morro ivertfall, sykt mye action og fart, det er gratis også
Offtopic, Men M4ren og zeicko, hvor lager dere de avatarene ? De var rå =P
Sist endret av Bobbacar; 23. juli 2011 kl. 23:29.
▼ ... noen uker senere ... ▼
M4ren's Avatar
Trådstarter
Har spilt Team Fortress 2 et par runder nå, men skjønner ikke så mye av det er Egentlig Kav dum

Har spilt Trackmania og da, det var morro :-)
Har veldig lyst på "den lovlige" versjonen av minecraft, men jeg er HELT blakk for tiden :S

Er det fler spill som er gratis og morro? :-)
Sitat av Moff Vis innlegg
Det heter Battlefield Heroes, og er, om mulig, en enda simplere utgave av Team Fortress 2. Er ganske moro. Helt til du blir voldtatt av en spion 300 ganger på rad. Hater folk som er usynlige.

Her er en trailer alle bør se uavhengig av hvorvidt de har tenkt å spille eller ei, fordi den er den mest episke spilltraileren i verdenshistorien, etter Portal. Trenger ikke ta mitt ord for det; "Battlefield Heroes is a cartoon shooter. This is a type of shooter that focuses on fun, accessability, and not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours.".

Opprett en spillkarakter og last ned greia på www.battlefieldheroes.com.

... og hvis det ikke funker, så er det bare å si fra hvis noen planlegger å sette opp et Freak.no-tournament i TF2 eller CSS. Jeg er game.
Vis hele sitatet...
Beklager, men det er battlefield version som heter "Battlefield Play4Free". Ikke Heroes.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av ballestank Vis innlegg
Beklager, men det er battlefield version som heter "Battlefield Play4Free". Ikke Heroes.
Vis hele sitatet...
Jeg innså det like etter at jeg postet. Men bare for å pirke, Battlefield Heroes finnes det også.
Sitat av Moff Vis innlegg
Jeg innså det like etter at jeg postet. Men bare for å pirke, Battlefield Heroes finnes det også.
Vis hele sitatet...
Jojo, ville bare informere om at det han over sa var også riktig

Edit: innlegg nr 400
Sist endret av ballestank; 15. august 2011 kl. 02:24.