Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3130
Hei!

Har nettopp bestilt g35 headsettet fra komplett ettersom jeg trengte nytt lurer bare på erfaringer rundt dette headsettet, har hørt mye bra og litt dårlig også

Mvh haardi

http://www.gamereactor.no/media/26/test_182697.jpg
Noen stikkord; mykt, godt på ørene, god mikrofon, god lyd, skikkelig surround, smarte knapper, lang kabel og god isolasjon.

Enkelt og greit et bra headsett. Verdt hver krone.
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Noen stikkord; mykt, godt på ørene, god mikrofon, god lyd, skikkelig surround, smarte knapper, lang kabel og god isolasjon.

Enkelt og greit et bra headsett. Verdt hver krone.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Fikk det jo billig også Takker for svar
Helt grei lyd. Fungerer utmerket til spill og lignende. Mange som påstår at dette headsettet drar fletta i bass, diskant og lignende, følgende personer har ikke opplevd et hifi nøytralt headsett før.

De er helt lukket og kan fort bli ganske varme rundt ørene. Noen synes dette er litt plagsomt.

Miccen er veldig bra, tar opp lyd godt og har en innebygget funksjon for å forhindre støy fra andre kilder enn din stemme.

Programvaren som følger med er av logitech sin standard. Dette vil si at det har lite funksjoner og lider av et stygt utseende og buggy software.

Mange klager på at headsettene deres brekker. Jeg har hatt min i 5 måneder og har ikke opplevd noe tull. Jeg kan forstå hvor og hvorfor den brekker, ved klokkene så sitter det kun en liten plastsperre som antageligvis ryker etter en stund.


I bunn og grunn er det et helt greit headsett som duger til sitt bruk, men et krafthus er det langt i fra.
Har et slikt et, har aldri hatt bedre gamingheadsett
Trådstarter
Sitat av Patrick Vis innlegg
Helt grei lyd. Fungerer utmerket til spill og lignende. Mange som påstår at dette headsettet drar fletta i bass, diskant og lignende, følgende personer har ikke opplevd et hifi nøytralt headsett før.

De er helt lukket og kan fort bli ganske varme rundt ørene. Noen synes dette er litt plagsomt.

Miccen er veldig bra, tar opp lyd godt og har en innebygget funksjon for å forhindre støy fra andre kilder enn din stemme.

Programvaren som følger med er av logitech sin standard. Dette vil si at det har lite funksjoner og lider av et stygt utseende og buggy software.

Mange klager på at headsettene deres brekker. Jeg har hatt min i 5 måneder og har ikke opplevd noe tull. Jeg kan forstå hvor og hvorfor den brekker, ved klokkene så sitter det kun en liten plastsperre som antageligvis ryker etter en stund.


I bunn og grunn er det et helt greit headsett som duger til sitt bruk, men et krafthus er det langt i fra.
Vis hele sitatet...
Takker for informativt svar
Jeg har hatt G35 en lang stund nå, storfornøyd!

Eneste som kunne vært bedre er skinnet på klokkene, etter 1års tid blir de slitt ut. så er ikke like behagelig å sitte med "såpegummi" på ørene.

Lyden er ikke noe å si på!
Har bestilte for noen dager siden jeg også, jeg gleder meg som en unge
Trådstarter
Sitat av SileX Vis innlegg
Har bestilte for noen dager siden jeg også, jeg gleder meg som en unge
Vis hele sitatet...
Hehe, same same
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
De eneste ulempene er vel at man ikke kan fjerne mic, og at kabelen er veldig stiv og tar noen uker med buk for å stive opp.
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
De eneste ulempene er vel at man ikke kan fjerne mic, og at kabelen er veldig stiv og tar noen uker med buk for å stive opp.
Vis hele sitatet...
Det er jo egentlig greit med miccen, og kabelen blir nok ikke noe problem
Sitat av Skateward Vis innlegg
Noen stikkord; mykt, Veldig godt på ørene, Sykt god mikrofon, Ekstremt god lyd, skikkelig bra surround, smarte knapper, lang kabel og veldig god isolasjon.

Enkelt og greit et bra headsett. Verdt hver krone.
Vis hele sitatet...
Rettet deg litt
Sist endret av Vod0; 22. oktober 2011 kl. 22:35.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av terminat Vis innlegg
Jeg har hatt G35 en lang stund nå, storfornøyd!

Eneste som kunne vært bedre er skinnet på klokkene, etter 1års tid blir de slitt ut. så er ikke like behagelig å sitte med "såpegummi" på ørene.

Lyden er ikke noe å si på!
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager er det????
Et ekstremt bra headset, du kommer ikke til å angre på det. Men jeg hadde en kamerat som brakk sitt headset etter et par månder, men han kjøpte nytt dagen etter som har holdt siden.
Selv har jeg kun gode opplevelser, så gled deg til det kommer!
Elsker headsettet. Blir litt ekkelt for øra etter mange timer, men ellers ingenting jeg kan pirke på. Elsker det rett og slett. Mikrofonen er også genial.
Trådstarter
Takker for svar ! GLEDER MEG!
Det er sant at det knekker veldig lett men da må det ha falt i gulvet noen ganger, jeg har eid 2 G35, begge knakk. Det første holdt vel i ca et år og det andre kanskje 6 måneder, skal ikke mange falla før det knekker mellom øreklokka og den bøyla som går over hodet.
Men nå har jeg bestilt meg G930 så jeg slipper å dra ned headsette pga ledninger:P
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Har hatt mitt i snart 2 år, det eneste som er galt med det er at det kan knirke litt når jeg tar det på. I tillegg funker det bedre etter oppdateringen hvor man kan styre enda mer på EQ. Det er vel som å ha et surround anlegg bare du kan høre, det er minst like god lyd i det som i mitt Z-5500, om ikke bedre.
Har sikla etter dette headsettet en stund nå, men siden ingenting er galt med mitt nåværende tritton ax720, så ser jeg ikke poeng i å kjøpe nytt enda. Er ihvertfall ikke i tvil om hva som skal bli erstatningen etter hvert da
Trådstarter
Blir jo bare bedre og bedre ! Huztle nå er det ekstra billig på komplett ;D

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893
Sist endret av haardi; 23. oktober 2011 kl. 12:52.
Nydelig headsett hadde et sånn et. Første gang det falt i bakken brak leddet. Det er ekstremt utsatt fordi det er så tynt der. Ellers et bra headsett.
Jeg fikk det nå nettopp, FUNKER SOM FAAAENNNNN