Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  122 12037
Sitat av Affe Vis innlegg
http://i56.tinypic.com/5zmgs1.png

Får prøve meg, godkjent?
Vis hele sitatet...
Neste oppgave?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Neste skal lage en vannpipe!!
da venter jeg til det blir noe enklere..
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Haha, er vel ikke så stress ? :P
jeg og venter til en litt enklere..

EDIT: gjorde en liten fail :P
Sist endret av SileX; 25. juni 2011 kl. 18:11.
prøvde.. jeg ga opp.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
http://i51.tinypic.com/eiwe4m.png

Ikke gi opp!! Jeg lagde en kjapp bare eksempel. Vet ikke om den hadde blitt godkjent da.

Men om dere vil ha en lettere så kan dere lage en.... .... gitar, haha :P
Hahah lettere og lettere..
Ikke kom med ny oppgave da. Jeg holder på med vannpipa
gleder meg til og se
Sitat av Zitto Vis innlegg
gleder meg til og se
Vis hele sitatet...
Jeg også, men er lei allerede. Jeg skal alltid bygge så stort. :/

Jeg går ut en liten tur så hvis noen vil prøve seg er det bare å hive seg i det, men jeg kommer til å gjøre ferdig vannpipen min i kveld uansett.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
http://picz.no/1377 tviler på at vannpipen blir godkjent men prøver likevel :P
Sist endret av snowdog; 25. juni 2011 kl. 19:52.
Sitat av snowdog Vis innlegg
http://picz.no/1377 tviler på at vannpipen blir godkjent men prøver likevel :P
Vis hele sitatet...
man ser jo klart at det der er en vannpipe. bortsett fra at det ikke er et rør ned til vannet
neste oppgave?
Gleder meg fremdeles til Skateward
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
http://bildr.no/thumb/914323.jpeg



Om den er godkjent skal nestemann/dame lage Taipei
Vis hele sitatet...
Ehh! Ikke lov til og Spawne Items ? Haha! Les Reglene..
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Ehh! Ikke lov til og Spawne Items ? Haha! Les Reglene..
Vis hele sitatet...
Du er sikkert ikke lite sen da.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Du er sikkert ikke lite sen da.
Vis hele sitatet...
Hvet at jeg er sen! Men jeg bare sa det. Og man skal følge reglene. Noen har kjanse brukt mye lengere tid enn deg og plutselig når de kommer innpå Freak så ser de at din er godkjent! ? Eks.! Det hadde sikkert kommet andre føre deg , Og jeg var en av de. Du brukte sikkert 2 min og jeg cr 1 time . Måtte jo ned i gruvene og hente lava, og jeg hadde bare 1 bøtte.! ;/
Hva med og ta med flere bøtter?
Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
Hva med og ta med flere bøtter?
Vis hele sitatet...
Fant ikke noe Iron! Så da brukte jeg den bøtta jeg hadde
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Hvet at jeg er sen! Men jeg bare sa det. Og man skal følge reglene. Noen har kjanse brukt mye lengere tid enn deg og plutselig når de kommer innpå Freak så ser de at din er godkjent! ? Eks.! Det hadde sikkert kommet andre føre deg , Og jeg var en av de. Du brukte sikkert 2 min og jeg cr 1 time . Måtte jo ned i gruvene og hente lava, og jeg hadde bare 1 bøtte.! ;/
Vis hele sitatet...
Okei, takk for informasjonen.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Okei, takk for informasjonen.
Vis hele sitatet...


Haha! Ok
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Haha! Ok
Vis hele sitatet...
Your welcome heter det!
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Hvet at jeg er sen! Men jeg bare sa det. Og man skal følge reglene. Noen har kjanse brukt mye lengere tid enn deg og plutselig når de kommer innpå Freak så ser de at din er godkjent! ? Eks.! Det hadde sikkert kommet andre føre deg , Og jeg var en av de. Du brukte sikkert 2 min og jeg cr 1 time . Måtte jo ned i gruvene og hente lava, og jeg hadde bare 1 bøtte.! ;/
Vis hele sitatet...


Kanskje litt rar tekst?
seriøst, ikke off topic i denne!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
Vell, det har gått bra mange timer nå uten at noe har skjedd.. Skal jeg bare si at nestemann skal lage et Piano?
Vis hele sitatet...
Duger dette Står ingenting om at det skal virke eller ikke.
http://picz.no/l/1380

Er det akseptert så skal neste lage En 3D freaklogo (nåværende, ikke den grønne fyren)

Edit: sorry Skateward, hadde ventet med upload hadde jeg sett inlegget ditt
Sist endret av Echuz; 26. juni 2011 kl. 01:26.
Sitat av snowdog Vis innlegg
http://picz.no/1377 tviler på at vannpipen blir godkjent men prøver likevel :P
Vis hele sitatet...
får jo fullt av vann i kjeften av å røyke av den der
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av echuz Vis innlegg
Er det akseptert så skal neste lage En 3D freaklogo (nåværende, ikke den grønne fyren)
(
Vis hele sitatet...
Åssen kan man lage den 3d?

I mine øyne er den 2d ? :S
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Affe Vis innlegg
Åssen kan man lage den 3d?

I mine øyne er den 2d ? :S
Vis hele sitatet...
At den er rund, f.eks sirkelen i midten er en kule og ikke bare en sirkel.
Synd at jeg har for lite RAM(512 mb) til å spille minecraft, hvis jeg hadde hatt mer så hadde jeg lastet opp mye
Den forrige vannpipen er kanskje godkjent, men jeg laster opp likevel. Underveis så jeg at den lignet mer på en bong så jeg holdt meg til det. Og for dere som lurer: JA! Det tok lang tid å smelte all den steinen!





Jeg er forøvrig også klar over at sandstonerøret er litt fucked, men ga litt faen på slutten.
offtopic: Gir da Skateward kp nr 500! Gralla!
Hmm.. Blir så jævli forvirret over hva som skjer next hele tia.. Skateward, du bestemmer om pianoet er godkjent.
Sykt kul bong btw!
Sist endret av TheGloryHole; 26. juni 2011 kl. 03:09.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Hvor er det dere spiller egentlig? Felles server?
Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
Hmm.. Blir så jævli forvirret over hva som skjer next hele tia.. Skateward, du bestemmer om pianoet er godkjent.
Sykt kul bong btw!
Vis hele sitatet...
Takk takk.

Men om jeg kan bestemme er det ikke godkjent! Jeg brukte god tid, det kan vel andre også gjøre. Så kan ikke noen fyre på med et superawesome piano?
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Hvor er det dere spiller egentlig? Felles server?
Vis hele sitatet...
Singleplayer
Tenkte å prøve meg på litt avansert piano nå, så får vi se om det blir lastet opp bilde om en "liten" stund, eller imorgen
Det skal jeg å! Spiller piano selv, så å få den til å se realitisk ut skulle ikke være så vanskelig.
Bortsett fra at jeg er nybegynner på Minecraft.

Fuckit, greier ikke..



Blir den godkjent, så skal nestemann lage en dass.

http://picz.no/1382
Jada, da er jeg ferdig. Dvs. jeg har tenkt å vise fram hva jeg har gjort i natt :P
Jeg har fått et piano til å spille noter (noteboxes), og jeg har laga "tangenter" med bomull og cobblestone, men jeg fucka litt til med skalaen til selve pianoet...


Hadde heldigvis en chest og to fylt med planker fra før av...


Det spilles noter når man går på pressure platene foran tangentene (prøvde å spille introen til 'Invaders Must Die', men det gikk skeis ).


Her spilles en note

Blir dette godkjent, vil jeg at neste utfordring skal være å lage en stor kaffetrakter.

Edit: Så at KafanEdetta svarte før meg, men visste ikke om det skulle være et funksjonelt piano eller ei.
Sist endret av BalsamBob; 26. juni 2011 kl. 06:44.
Det dær er vell det nærmeste superawesome som du kommer. Men tangentene forvirret meg litt.
BalsamBob: Det der så ganske tøft ut og det er helt klart godkjent av meg. Men du har vel ikke mulighet til å laste opp en film på youtube eller legge ut på en server? Vil se mer.
Ja, tangentene er litt merkelige, men det tror jeg er et resultat av at jeg ikke er så erfaren med redstone. Prøvde jo å få farge på de med å adde wool og cobblestone, men det ble ikke helt som forventet. Dessuten så klarte jeg å forvirre meg selv en god del ganger før det ble som det ble (var jo midt på natta dette her ).

Jeg kan se om jeg får lagt ut en video av det, Skateward. Hvordan er det mulig å legge en vanlig world ut på en server?
Sitat av BalsamBob Vis innlegg
Ja, tangentene er litt merkelige, men det tror jeg er et resultat av at jeg ikke er så erfaren med redstone. Prøvde jo å få farge på de med å adde wool og cobblestone, men det ble ikke helt som forventet. Dessuten så klarte jeg å forvirre meg selv en god del ganger før det ble som det ble (var jo midt på natta dette her ).

Jeg kan se om jeg får lagt ut en video av det, Skateward. Hvordan er det mulig å legge en vanlig world ut på en server?
Vis hele sitatet...

føre over saven som Winrar
last opp på random torrent side
Sist endret av Zitto; 26. juni 2011 kl. 13:21. Grunn: Server.. ikke save.
Takk for info, Zitto.

Er det noen som fortsatt lager noe? Dersom ingen prøver seg på kaffetrakteren, så synes jeg at neste oppgave skal være å lage en dass (som Kafan ville), så får vi litt gang i denne tråden
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
http://i54.tinypic.com/mt58py.png

Vet ikke om den er godkjent ? Det er en dass :P
Nice dass, Affe. Godkjent fra meg. Bestem neste oppgave
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Neste skal lage en modell av en iPhone
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Affe Vis innlegg
Neste skal lage en modell av en iPhone
Vis hele sitatet...
3D modell?

3G eller 4?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
det samma, ja, eller den blir jo 3d da in a way :P
Noen som har tenkt å lage en Iphone..?
trur ikkje det xd