Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1911
Hei freak!
Har 3 forskjellige "shady" kontakter på mobilen min. Det jeg har lagt merke til er at tidspunktet for når jeg mottok meldinger sist fra dem endrer seg selv om jeg ikke har mottat flere meldinger..
F.eks:
Person A - 11:31
Person B - 11:31
Person C - 11:31
Alle tidspunktene forandrer seg til samme tid, ingen unntak tror jeg.

To av dem har jeg ikke sendt meldinger med på noen uker, så hvorfor de skal havne på toppen av meldingshistorikken uten noe nytt innhold kan jeg ikke skjønne.

Er jeg overvåket? Hva bør jeg gjøre videre isåfall?
Setter pris på alle svar!

Skal sies at jeg har iPhone 5 kjørende iOS 7.
Sist endret av Indifferens; 4. mars 2014 kl. 11:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
1. Backup info på telefonen - Typisk i iTunes.
2. Nullstill telefonen til Factory defaults
- Innstillinger -> Generelt -> Slett innhold og innstillinger -> Slett alt innhold og alle innstillinger
3. Restore data på telefonen (Dette inkluderer ikke apper o.l)
4. Profit?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Nei.... du har jo iPhone. Er ikke så mye du kan gjøre dessverre. (Hehehe, pun intended.)
Juzz: takk for instruks, men sier du det fordi det kan være en iOS-bug eller at overvåkningen faktisk kan være reell?
Trodde det var almenn kunnskap at alle iPhone'er er overvåket, om ikkje av etterretningstjenester så værtfall av Apple. Det har jo vært en lang rekke med skandaler der det er blitt funnet overvåkningsprogramvare på iPhone telefonene, og Apple har sin faste unnskyldning for det. "Åj! Det må ha skjedd en feil!".
iPhone betyr at andre vet mer om hva som foregår på telefonen din enn du gjør selv. Det blir ikke mindre av dette, for å si det sånn.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Indifferens Vis innlegg
Juzz: takk for instruks, men sier du det fordi det kan være en iOS-bug eller at overvåkningen faktisk kan være reell?
Vis hele sitatet...

Bare hyggelig.

Det kan være dato/tid har stilt seg tilbake til 1970 - som ikke er en ukjent bug..