Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1676
Hei.
Blir oppringt av nummeret 21055205 flere ganger i løpet av skoledagen.
De ringer kun når jeg er på skolen og får derfor ikke svart.
Hvis jeg ringer tilbake får jeg alltid en beskjed om at det ikke er noen ledige kundebehandlere.
Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvem som eier nummeret?
Tror de sier navnet på firmaet, men sliter med å forstå damens dialekt.
Når telefonen ringer, sei du må på do, evt. seier du til læraren at du venter ein viktig telefon, og må derfor svare når telefonen ringer.
Telemarketing byrå basert i bergen.
Se vekk i fra samtalene, og glem det.
De markedsfører noe for en eller anne bedrift som de mener du har interesse i..

Kan med stor sikkerhet garantere deg at du ville sagt nei, og/eller lagt på etter kort tid.
Vil du reservere deg mot telesalg, så gjør du dette her: https://w2.brreg.no/reservasjon/

De skal da ikke ha lov til å ringe deg, etter de har oppdatert listene sine, som de er pliktige til å gjøre - i følge loven - en gang i mnd.

EDIT: Someone beat me to it.
Sist endret av juzz; 18. oktober 2013 kl. 13:29. Grunn: DAMNIT!
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Når telefonen ringer, sei du må på do, evt. seier du til læraren at du venter ein viktig telefon, og må derfor svare når telefonen ringer.
Vis hele sitatet...
Har mobilen i lomma med lyden av, så ser ikke at de ringer. Ser bare at jeg har et ubesvart anrop.
Ha den på vibrering da?
Sitat av KSF Vis innlegg
Har mobilen i lomma med lyden av, så ser ikke at de ringer. Ser bare at jeg har et ubesvart anrop.
Vis hele sitatet...
Før timen sier du at du venter en viktig telefon og må ha på lyd. Så tar du den når den ringer og går ut.