Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 933
Hei! På skolen vår (vgs) har de blokkert bl.a Steam og alle connections fra Blizzard, og jeg er på jakt etter en gratis VPN som er kompatibel med Mac. Er fullt klar over at de fleste gratis VPN er trege/lagger etc, men det burde ikke ha noe å si ettersom jeg ikke spiller online-spill.

Noen som har forslag til en fungerende gratis VPN som er kompatibel med Mac?

Jeg har googlet mye, og ikke funnet noen bra enda. Har også prøvd hotspotshield (fungerer i 2 sekunder før hele Macen fryser) og Tor, men skolen har blokkert Tor så får ikke connecta. Har også brukt søkefunksjonen her på freak, men ikke funnet noe som passer min beskrivelse.

Macen kjører versjon 10.6.8 og Mac OS Extended.

Takker for alle svar!
Om de har blokkert alt dette, har de vell blokkert vpn også.
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Om de har blokkert alt dette, har de vell blokkert vpn også.
Vis hele sitatet...
Nei, elevene med windows på pc'n får brukt hotspotshield.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Nei, elevene med windows på pc'n får brukt hotspotshield.
Vis hele sitatet...
Da jeg gikk på VGS, fikk jeg ikke koblet til min vpn hjemme av en merkelig grunn.. Måtte innom mobilnettet for å hente ut eksamens oppgava mi
Selverklært noob
Apter_2416's Avatar
Sitat av Huztle Vis innlegg
Hei! På skolen vår (vgs) har de blokkert bl.a Steam og alle connections fra Blizzard, og jeg er på jakt etter en gratis VPN som er kompatibel med Mac. Er fullt klar over at de fleste gratis VPN er trege/lagger etc, men det burde ikke ha noe å si ettersom jeg ikke spiller online-spill.

Noen som har forslag til en fungerende gratis VPN som er kompatibel med Mac?

Jeg har googlet mye, og ikke funnet noen bra enda. Har også prøvd hotspotshield (fungerer i 2 sekunder før hele Macen fryser) og Tor, men skolen har blokkert Tor så får ikke connecta. Har også brukt søkefunksjonen her på freak, men ikke funnet noe som passer min beskrivelse.

Macen kjører versjon 10.6.8 og Mac OS Extended.

Takker for alle svar!
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke spiller online, hvorfor trenger du internett og VPN da?
Sitat av Apter_2416 Vis innlegg
Hvis du ikke spiller online, hvorfor trenger du internett og VPN da?
Vis hele sitatet...
Pr0n.

10charizard.
Sitat av juzz Vis innlegg
Pr0n.

10charizard.
Vis hele sitatet...
... på skolen?
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Apter_2416 Vis innlegg
Hvis du ikke spiller online, hvorfor trenger du internett og VPN da?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg spiller via steam, og den vil ikke starte i offline-mode (spillene er på steam).
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Sitat av veghov Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Les førstepost igjen du.