Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3270
Herrooo freaks

Nå har det seg slik, at jeg er kalt inn til sesjon del to, med personlig oppmøte om to og en halv uke.
På sesjon del 1 svarte jeg at jeg aldri har prøvd narkotika. Jeg har røyka kanskje et par ganger i uka i den siste tiden, røyka i går og skal røyke i kveld for å feire 4-20. Jeg skal selvfølgelig ikke møte opp i ghetto-klæra som jeg går med til vanlig. Jeg skal ta de reneste klæra jeg kan finne, som jeg ikke har røyka i, og/eller kjøpe nye, med tanke på bikkje.

Her kommer bomba: Hvor stor sansynlighet er det for urinprøve?

Jeg er på prøvetid (2 år,) som jeg fikk for ca et år siden, for besittelse av cannabis.

Kanskje lurt å også nevne at jeg faktisk vil inn i militæret, og gjøre førstegangstjenesten min

På forrhånd, takk
Litt oftopic, men du er klar over at hvis du faktisk kommer inn så må du kutte ut røykinga helt? Det er tilfeldige pisseprøver.
Om du har rulleblad får du ikke sikkerhetsklarering, og dermed er det svært få (les: crappy) tjenester du kan bli satt til. I tillegg er det mulig du vil oppleve langt hyppigere urinprøver gjennom tjenestetiden enn "vanlige" menige.

Vet dette var litt off topic, men som du sikkert skjønner selv er spørsmålet ditt umulig å svare på da de av oss som har vært på sessjon bare har vært der en gang.
Det er ingen pisseprøver på sesjon. Min sesjon gikk noe sånn som dette:
  • Begynte med noen skriftlige prøver. En del matte, en del ord assosiasjon og en del med noen figurer.
  • Mat pause
  • Inn til en kar for å sjekke øyner, hørsel, vekt og høyde
  • Kjapp prat med en lege. Han kikker over det skjemaet du har fylt ut og tørr prater litt
  • Videre inn til en kar som spurte noen spørsmål om interesser, hobbyer, hvor god jeg var på ski osv.
  • Til slutt inn å prate med en "sjef" om hvor du vil hende og hva du tenker
.
Deltidsnykter
elytsmoorhs's Avatar
Trådstarter
Sjølvaste: Jeg har ikke rulleblad. Jeg er ikke dømt for en shit

Pyromanic: Jaja, er ikke noe problem å stumpe jointen for militæret^^ Har et veldig sundt forrhold til cannabis, så det blir ikke noe problem

Nath: Takk for informativt svar Jeg har bare hørt rykter om pissings hvis de har mistanke..

Er det noen fler som har noe info om risiko som ikke er nevnt så blir jeg glad for det

KP til Nath Btw
Hvis du svarte nei på egenmeldingen og ikke har gitt noen indikasjoner på at du røyker så tviler jeg på at spørsmålet kommer opp.
Om du ved noen formodning skulle bli tatt så tror jeg ikke det skjer stort annet at du blir stemplet som "ikke tjenestedyktig".
Deltidsnykter
elytsmoorhs's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nath Vis innlegg
Hvis du svarte nei på egenmeldingen og ikke har gitt noen indikasjoner på at du røyker så tviler jeg på at spørsmålet kommer opp.
Om du ved noen formodning skulle bli tatt så tror jeg ikke det skjer stort annet at du blir stemplet som "ikke tjenestedyktig".
Vis hele sitatet...
Det som skjer et som nevnt over, at jeg ikke får sikkerhetsklarering.
Da blir jeg ilagt 12 mnd siviltjenste. Broren min ble satt til dette, og måtte vaske barnerumper i barnehage, gratis i 12 mnd..
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Dama dro i militæret nå for noen måneder siden. Og når du kommer inn er det pissings og lukting med bikkjer.

Og hu innrømte til legen før hu pissa at hu hadde røyka for en måndtes tid tilbake eller noe sånt. Gikk helt fint. Fikk ikke noen konsekvenser. Prøven var rein foresten.
Deltidsnykter
elytsmoorhs's Avatar
Trådstarter
Kult.. Siden jeg fikk så kort varsel om sesjon tenkte jeg kanskje at de ikke ville gi oss sjans for å få narkotiske stoffer ut av kroppen. Men jeg kommer til å være helt rein når jeg skal reise inn i militæret. Har en del skole igjen, så blir en stund til.