Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1706
Hei! Er på jakt etter sommerjobb hvor jeg kan tilbringe dagen ute, og lurte på om dere hadde noen eksempler på slike jobber.

Har tilbrakt en del sommre ved å jobbe inne, på matbutikk, oppvask osv, men er veldig glad i å være ute, og særlig på den årstiden det er best vær.

Kan også tenke meg å dedikere 2-3 uker hvor jeg jobber intenst hver dag, framfor å ha faste dager gjennom hele sommeren. Arbeidserfaring har jeg, så dette skulle ikke være noe problem, er også 19 år.

Tenkte på noe slikt som parkvesenet osv, alle tips blir satt pris på!
Selge jordbær
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kommunen! Der får du mye utejobber, enten det er å fjerne ugress, vanne blomster, klippe gress osv
Det jeg og en kompis gjorde i ferien i fjor, var å lage lapper der det stod at vi gjorde alt fra hagearbeid til maling osv, til en rimelig penge. Ca 150/200kr i timen. Sa at vi var studenter osv og sparte penger til ting og tang. Deretter hang vi ca 40 lapper rundt omkring i nærmiljøet, og vips så kom det noen telefoner inn. Skal du være sikkert på å få jobb så heng opp lapper helst i mai. Det er iallefall en mulighet
Parkvesenet som du never er mye ute. Jobbet der en sommer og det var en fin jobb det. Veldig chill.
Litt seint å søke sommerjobb nå kanskje, søknadsfristen for de beste jobbene pleier å gå ut 1.april.
Fornøyelsesparker, kommunearbeid, gårsdarbeid, malerarbeid, sommerleir er det jeg kommer på i farta!
Sist endret av sykotisk; 26. april 2012 kl. 16:50.
Det du er ute etter er den mest etterlyste sommerjobben blant unge. Alle vil være ute på sommeren og samtidig tjene penger.

Mitt tips er å titte etter jobber tidlig på diverse sider som tilbyr jobb (finn, nav osv). Når det kommer til sommerjobber er det ofte førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder.
Sommerjobb i kommunen er fint. Jeg ble plassert på kirkegåreden en sommer. Mye plenklipping, og enda litt plenklipping. Men jeg var ute hele dagen, og jeg jobba aleine.
Har selv søkt jobb innenfor kommunen og har fått beskjed om at det blir mye vedlikehold og malejobber utomhus
For 2 år siden jobbet jeg på en planteskole. Fantastisk nydelig å kunne være ute i sol og frisk luft hele dagen med masse fint rundt seg. Anbefaler på det sterkeste å søke på en planteskole\Gartneri
Gårdsgutt! Det er seriøst den beste sommerjobben du kan ha Du får prøvd så fantastisk mye forskjellig! Og jobber med kroppen, ute hele tiden!