Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3213
Hva gjør dere når dere har nedtur? Sitter og drikker vodka nå og kommer nok til å føle meg jævlig i morgen. Jeg pleier å se på shawshank redemption eller høre på hans zimmer eller noe.
Drikk vann!
Puncher en vegg, stikker og trener.
Jenna skuffer aldri.
Sikter du til nedtur fra amfetamin ol, eller hangover?

Har jeg en kraftig hangover, ligger jeg i senga med vann og noe og se på. Deretter prøver jeg å sove så fort som mulig, helst etter 5-6 timer. Da våkner jeg som oftest kurert. En god tur ute hjelper også, men ikke ofte jeg orker det.
Nedtur fra hva? som Glory nevner...
Sosialiserer, trener, har sex, går på spontan UE-tur, fordyper meg i ett eller annet, enten det er en film eller et spesifikt tema må det være noe jeg finner interessant så jeg kan fokusere kun på det og legge problemer til side.
Har vært fyllesjuk hele dagen og er det enda. En flaske whisky tar tid å få igjennom systemet. Det beste er å se på noe humoristisk for å lette humøret. Fail-videoer på youtube f eks. Spise et skikkelig måltid mat, helst noe annet enn junkfood. Og å sove er jo det beste. Har du energi til å gjøre noe nyttig så hjelper det godt på selvfølelsen.

Og vann som nevnt.
Sist endret av Taurean; 5. august 2012 kl. 03:14.
Personlig får jeg større nedtur fra alkohol enn amfetamin.. men tror jeg er ganske alene i det. Er værtfall et helvette med fylleangst.
Vodka her og ass
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
På nedtur har jeg en ting å anbefale. Dette:
http://i.imgur.com/pPEru.jpg
http://i.imgur.com/LXalN.jpg
Sitat av lex123 Vis innlegg
På nedtur har jeg en ting å anbefale. Dette:
http://i.imgur.com/pPEru.jpg
http://i.imgur.com/LXalN.jpg
Vis hele sitatet...
Beste tipset på posten hittil! gjør akkurat det samme.
Sitat av lex123 Vis innlegg
På nedtur har jeg en ting å anbefale. Dette:
http://i.imgur.com/pPEru.jpg
Vis hele sitatet...
Tråden i bakgrunnen, hahaha
R.I.P
Sist endret av Juicekongen; 5. august 2012 kl. 05:35.
Kommer an på hva jeg drikker dagen før, egentlig. Etter en heftig tur på whiskeyen eller annen brennevin bruker jeg å våkne veldig fin i formen. Faktisk, like full som jeg var når jeg la meg. Kolver ofte i meg et par glass vann og en halv kartong juice, litt biola om det står i kjøleskapet, for så å legge meg igjen. Da slipper jeg selve fyllesyka, og hopper rett på toget der jeg bare er redusert.

Om det kun går i øl våkner jeg bakfull og redusert. Ikke spesielt dårlig, men fryktelig redusert. Da gjelder det å få i seg litt næring og sosialisere seg. Resten av dagen går med på å være døsig og fullstendig utslitt. I det siste har jeg merket at jeg ofte får en slags gangsperre-aktig smerte i musklene. En del av det å bli eldre, vil jeg tro.

Men det her er bare blåbær i forhold til dagene etter rødvinsfylla. Jeg tåler garvesyre utrolig dårlig, og ligger regelrett rett ut i et helt døgn.
Jeg våkner først med en hodepine helt ut av denne verden. Det er som et jævla demolition derby med stridsvogner der inne. Som oftest er smertene for massive til at jeg klarer å sovne til igjen med det samme. Derfor bøtter jeg nedpå med smertestillende rett etter at jeg har kastet opp i et kvarters tid. Dette følges av noen timer søvn, om jeg ikke allerede har besvimt.
Når jeg omsider våkner fra et nært koma prøver jeg så godt jeg kan å få i meg litt yoghurt. Resten av dagen går med på å se film og syns synd på meg selv. Om humøret ikke er farlig aggressivt får jeg gjerne en venn av det motsatte kjønn, helst bra puppestell, til å komme å stryke meg gjennom håret mens jeg bruker brøsta som pute. Om ikke dette lar seg gjøre legger jeg meg i fosterstilling og runker skikkelig, skikkelig sakte mens jeg griner.
Bivirkningene er ofte over til tirsdag/onsdag. Fy faen så jeg hater rødvin.
We got machetes!
Tar meg tur uti natur å skog og mark der jeg kan være alene!
Sitat av McLovin Vis innlegg
. Om humøret ikke er farlig aggressivt får jeg gjerne en venn av det motsatte kjønn, helst bra puppestell, til å komme å stryke meg gjennom håret mens jeg bruker brøsta som pute. Om ikke dette lar seg gjøre legger jeg meg i fosterstilling og runker skikkelig, skikkelig sakte mens jeg griner.
Bivirkningene er ofte over til tirsdag/onsdag. Fy faen så jeg hater rødvin.
Vis hele sitatet...
Rødvin er bra godt, ja? =)
Tror faktisk valium/sobril er bedre for hodet på amfetamin nedtur enn å røyke seg ned. Har hørt fra mange kanter at speed og røykings ikke bør kombineres.
For alkoholens ettervirkninger hjelper kun dette: Å motvirke dem kvelden før. Stopp å drikk alkohol en til to timer før du legger deg. I denne perioden spiser du mat og drikker vann. Få i deg nok salt (en energidrikk er å anbefale da de inneholder alle sporstoffer og salter vi trenger). Sett vann ved senga så du kan drikke vann iløpet av natta og morgenen. Har selv opplevd at dette minimerer hangover. Om jeg allikevel får hangover er det ett svensk legemiddel som heter TREO som inneholder koffein og acetylsalissyre dette løses i vann og hjelper mot hodepinen i alle fall. (tror det er det som het Globoid i norge før, men dette er altså kjøpt i sverige)

..om jeg legger meg/lapser når jeg er på oppadgående alkoholrus er dagen etter føkka.
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Rødvin er bra godt, ja? =)
Vis hele sitatet...
Godt er det. Og det blir ei jævlig feit fyll! Er vel kanskje derfor jeg aldri lærer..
Sitat av lydmannen Vis innlegg
For alkoholens ettervirkninger hjelper kun dette: Å motvirke dem kvelden før. Stopp å drikk alkohol en til to timer før du legger deg. I denne perioden spiser du mat og drikker vann. Få i deg nok salt (en energidrikk er å anbefale da de inneholder alle sporstoffer og salter vi trenger). Sett vann ved senga så du kan drikke vann iløpet av natta og morgenen. Har selv opplevd at dette minimerer hangover. Om jeg allikevel får hangover er det ett svensk legemiddel som heter TREO som inneholder koffein og acetylsalissyre dette løses i vann og hjelper mot hodepinen i alle fall. (tror det er det som het Globoid i norge før, men dette er altså kjøpt i sverige)

..om jeg legger meg/lapser når jeg er på oppadgående alkoholrus er dagen etter føkka.
Vis hele sitatet...
Koffeinholdige drikker før man skal sove vil jo bare føre til å gjøre deg mer dehydrert inkludert dårligere søvn?

- Slutt å drikk 1-2 timer før bysselalletid.
- Ikke legg deg på stigende rus.
- nom mat før du skal sove.
- Drikk masse vann.
- unngå å bli kanon sørpe dritings.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Som sagt; gå en tur, tren, drikk vann, ha sex, ikke tenk for mye på noe egentlig. Ikke syns synd på deg selv, tenk på barna i Afrika og så videre...

Ikke røyk på nedtur, det bare forsterker følelsene er det en del her på freak som sier. Kan ikke si så mye om det selv.
Jeg liker søndager spesielt hvis du ikke har noe spesielt viktig kommende uke. Da koser jeg meg alltid skikkelig, kanskje jeg våkner opp med en søt en, eller så ringer jeg kanskje en. Så dusjer jeg lenge, veldig lenge. Tar meg litt kaffe, går på butikken, kjøper appelsinjuice, pizza og nøtter.

Så finner jeg noen jeg var ute med dagen før og prater og ler av de morsomme historiene før jeg trekker meg tilbake til rommet, setter på fin musikk, tar et runk. Spiser pizza og nøtter og ser en kul film og har lasta ned for anledningen.