Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1642
Jeg har fått en kraftig infulensa og holder senga. Det frister og ta en joint, men kommer jeg til å få mer vondt i hode av det? da er det jo lite vits.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det funker knall mot influensa faktisk! Gjør alt mye lettere.
Velkommen til forumet!

Ta en titt i denne tråden; Cannabis + influensa

God bedring
Sist endret av Daybreak; 6. august 2011 kl. 15:17.
Trådstarter
2 0
Takk, Dere
Kan gjøre litt ekstra vondt i lungene, etter min erfaring. Mulig det også senker imunforsvaret noe, men ellers funker det knall : )
Det burde du få utskrevet på resept. bare ikke kjør noen bongtoke konkurranser mens du ligger der stay high, have fun
InfLUensa Kan ikke se problemet, kan hende du blir litt sensitiv med tanke på choking, men tviler
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Det er dumt å røyke pot uavhengig av om man har influensa.
Sitat av kribw Vis innlegg
Det er dumt å røyke pot uavhengig av om man har influensa.
Vis hele sitatet...
Dagens...

OT:

Har røyka de siste gangene jeg har hatt influensa, og det gjør hele situasjonen ti ganger bedre
Bare sånn helt ut av det blå kommer jeg og stjerler tråden litt )

Jeg lurer på om Amfetamin kan få hodpine til og forsvinne, jeg hadde ganske heftig huepine i stad, men så snortet jeg noen linere pepper. Og wollah hodepinen ble bare borte. Kan det være amfen som gjorde dette? =)
Sist endret av weedsm0ker; 6. august 2011 kl. 18:46.
Sitat av kribw Vis innlegg
Det er dumt å røyke pot uavhengig av om man har influensa.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Sitat av smetti Vis innlegg
Det burde du få utskrevet på resept. bare ikke kjør noen bongtoke konkurranser mens du ligger der stay high, have fun
Vis hele sitatet...
Ja, helt klart. Sist jeg hadde ørebetennelse, fikk jeg store mengder medisinsk marijuana og cellegift
Du får ikke marijuana på resept, men regner vel sterkt med at det var en smule sarkasme i det du sa


Sitat av kribw Vis innlegg
Det er dumt å røyke pot uavhengig av om man har influensa.
Vis hele sitatet...
Det er dumt og forsove seg, røyke generelt, drikke alkohol. Det er dumt og sitte forran pc'en for mye og, mye rart som er dumt. Ikke alle velger og leve som munk
Om du vil drikke, røyke pot, gjør det? Kanskje du fortkorter livet med noen sekunder, men er vel strengt tatt bedre og ha ett knallgodt liv i 65 år, enn og leve som ei jævla nonne i 75.
Sist endret av ghettokid; 6. august 2011 kl. 19:17.
Et tips, om det er halsen det står på, er å røyke det rent. Tobakk er ikke det beste når man har sår hals.