Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 532
Har prøvd ganske lenge med å finne multiplayer på fifa 09 online på ps3.. Men har ikke klart å finne noe, har også prøvd å søke på hele nFF og google uten hell. Går det ikke ann å få til at jeg og en kompis sitter på en ps3 hjemme med to kontroller, og spiller mot 2 stykker hos en annen over nettet? Eller er det bare jeg som har leita alt for dårlig?

Takker for svar!

Legger til at vi skal spille 2 stykker på samme lag mot 2 stykker på samme lag, hvis det var litt uklart
Sist endret av Pipa; 1. februar 2009 kl. 21:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Google
Du kan jo se om det er noe der
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Skal du spille fifa09 online med en kompis på samme konsoll, må du legge han til som gjest i spillet. Det må dog være en quick ranked match elns. Du kan ikke spille Be A Pro med en kompis online.
tror det finnes et ''Fifa Norge Forum'',husker ikke adressen da men,google! der vil jeg tro du finner svaret..
Pipa's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, og jeg skrev vel at jeg har prøvd google.. Men har funnet ut, men det jeg lette etter var vel hvordan man la til gjest i spillet :P