Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 709
laderen min sluttet plutselig å virke i stad. Kan høre at det kommer en slags tikkende lyd av den klossen når den er koblet til. Betyr dette at den er ødelagt? Er d noe jeg kan gjøre for å fikse den? Hvor kan jeg få kjøpt en ny eventuelt? Og hvor mye koster disse? Har en Hp pavillion dv 6000. Kjempe flott om noen kunne ha hjulpet meg!
Dersom den slutter å virke er den ødelagt...

Den kan kjøpes på Expert for 799,-
oi, er det såpass dyrt ja! Dette er det billigste eller? Takk for svar!
http://www.altitec.no/product_info.php?products_id=1321
denne er billigere men HP er litt rar når det kommer til ladere, og det er ikke alle universal ladere som funker til hp
trenger ny lader jeg å til samme pc. eller samme serie

si ifra hvis den passer/ikke passer da
Sjekk ut universalladerene på clas ohlson... Kanskje de kan brukes?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Spørs hvor gammel maskinen din er, men du kan få ny på garanti fra HP (DVserien har vel dog bare 1år garanti).

Eller du kan kjøpe fra HP selv (tipper det er billigere enn 799,-)

Eller du kan bestille en fra ebay ved å lese av partnummeret på undersiden.

Universalladere ville jeg aldri kjøpt, du vet aldri hva som kan skje med spenningen som kommer ut av disse når de går inn på relativt sensitiv elektronikk (universalladere er for båter o.l der hvor man gir helvete om spenningen er 12 eller 16v og om du brenner opp en lampettkabel bryr du deg ikke.
Da har jeg vært og kjøpt meg ny lader.
Gikk først til expert, og de sa at de hadde sånne HP universal ladere (kun til HP), men de hadde ingen flere inne på lager. Men han tipset meg om en butikk rett rundt hjørnet i Skippergata som heter Battery Store. Og der hadde de en lader som passer til flere laptoper, men ikke alle. Den passer til min og kostet 699,- Funker helt bra!

Takk for hjelpen til alle sammen!!
Noen som vet om en lader som funker til min windows 98 bærbar? Det er en Toshibe Satellite

Toshiba S1640CDT/6GB

MODEL NO. PS1164E-49986-NO

SERIAL NO. 50621392G

Den er laget av Toshiba Europe GMBH.

Finnes det noen universal lader som kan funke med den?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Infoen du ga på modelnummer ga 0 hits worldwide noen plass.

Prøv å gi oss et part-number \ sparepart-number.
Dette er hva som står på batteriet:

Toshiba

Ni.MH Battery Pack
Model NO. PA3031U-1BRS

DC 10.8V 3800 mAh

Over lader ingangen på pcn står det:

DC IN 19V

Har ikke laderen.