Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 440
Hei, lurte på om noen veit hvordan man endre på hz i the settlers 6? Jeg prøver å spille fra tv'en min, men får bare "utenfor Rekevide" på tv'en, og da er det enten for høy hz eller oppløsning. Oppløsningen er inna for grensen på hva tv'en klarer men finner ikke hz løsning. noen som veit? Google ga meg ikke noe svar.

takker for svar
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvordan man endrer "hz" har jeg ikke peiling på. Hvis du derimot mener refresh rate e.l. (som måles i hertz, Hz) antar jeg dette finnes i avanserte grafikkinnstillinger?
Dr.Gonzo's Avatar
Trådstarter
Sitat av robhol Vis innlegg
Hvordan man endrer "hz" har jeg ikke peiling på. Hvis du derimot mener refresh rate e.l. (som måles i hertz, Hz) antar jeg dette finnes i avanserte grafikkinnstillinger?
Vis hele sitatet...
sorry, mente refresh rate. men det finnes ikke avansert innstillinger i spillet som jeg ser.

fant ut av det. Det ligger en config fil under dokument mappa.
Sist endret av Dr.Gonzo; 28. januar 2009 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.