Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1453
Kan politi/forsikringselskap sjekke opp i om det har vært trafikk på iphonen? på feks et omfang på 1 mnd?

Iphone 4s da
Jepp, hvis de har en grunn til å gjøre det.
trenger det selv. en fitte stjal telefonen min! trenger bare adresse så fikser jeg resten. Ingen som vet om GPS funksjonen fungerer selvom jeg ikke har innstalert noe tracking apps?
Sitat av brgz Vis innlegg
en fitte stjal telefonen min!
Vis hele sitatet...
Du burde tenke over hvor du putter mobilen din i fremtiden.
hvorfor? kjøper bare en ny en
GPS-funksjonen fungerer helt sikkert, men bare til navigasjon osv. for den som har telefonen din nå. De eneste som kan spore en iPhone, dersom man ikke har noe applikasjon installert, er teleoperatøren med tillatelse fra politi/rettsvesen. De gjør det kun i et fåtall tilfeller, og at telefonen er stjålet er nok dessverre ikke nok til å sette igang papirmøllen.
La-Li-Lu-Le-Lo
Sixer's Avatar
19 4
Med neste mobil kan du prøve dette, riktignok før den blir tatt.

Har du noen idé om hvem som kan ha tatt den da?
Finnes det enda folk som IKKE har slått på Find my iPhone i iCloud?
hjelper ikke om den er avslått daa
Hjelper Icloud vis personen har kvittet seg med simkortet og satt i sitt eget?
Egyptisk Tempelkatt
FindMyiPhone er fint å ha
find my iphone er like nytteløst som selve telefonen.
Det er bare å slå av wifi/mobildata, og vips du greier ikke å spore telefonen. Dette er min første iphone, og jeg kommer aldri til å kjøpe det igjen. Helt bak mål så lite funksjoner den har for personlige instillinger.
Sitat av kimzor Vis innlegg
Det er bare å slå av wifi/mobildata, og vips du greier ikke å spore telefonen.
Vis hele sitatet...
Og da har du også en helt ubrukelig telefon.

Sitat av Toadftw Vis innlegg
Hjelper Icloud vis personen har kvittet seg med simkortet og satt i sitt eget?
Vis hele sitatet...
Ja, inntil du sletter telefonen og reinstallerer den.
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Og da har du også en helt ubrukelig telefon.
Vis hele sitatet...
Hm? Til og med GPS'en (kart) fungerer uten 3g eller wifi bare du har loadet mappet kan du se hvor du er. Så da kan du spore den og naturligvis.

Og den er jo overhodet ikke ubrukelig uten.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Hm? Til og med GPS'en (kart) fungerer uten 3g eller wifi bare du har loadet mappet kan du se hvor du er. Så da kan du spore den og naturligvis.

Og den er jo overhodet ikke ubrukelig uten.
Vis hele sitatet...
Men den kan ikke si fra om hvor den er hvis både mobildata og wifi er avslått. Og den kan heller ikke brukes til 80% av det folk vanligvis bruker en smartphone til. Nettleser, Facebook, Twitter, Epost osv....