Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4326
Har lenge hatt lyst å slanke meg. Har trenet hardt de 3 siste måndene og passet på kostholdet litt, men har kunn økt i vekt.(merker at formen blir bedre da). Har tenkt å starte på en diett og lurte litt på "hjelpemidler" til slanking. Har gått ned mange kilo på pepper før i tia men det er ikke akkurat nå jeg har lyst til igjenn. Noen som har personlig erfaring til slanke-(piller, pullver samma faen)? Fint viss noen vet om sider der jeg kan bestille på
Du vet at muskler veier ca. dobbelt så mye som fett? Selvom du ikke merker markant vekttap, betyr ikke dette at du ikke blir slankere.
surre's Avatar
Trådstarter
ja vet det, men det svarer lite på spørmålet mitt...
Nutrilett finnes da på dagligvare butikker, og skal være et mer magert måltids erstatter. Men ikke heng deg opp i vekt, mål heller rundt magen, lår og lignende. Du må se på deg selv og ikke vekta.
prøv deg på effedrin piller. vet ikke hvor du får tak i det, men mener å ha hørt at du får kjøpt det i sverige.
surre's Avatar
Trådstarter
får ikke kjøpt de i sverige lengre men får sikkert bestilt det over nette. Har du personlig erfaring med pillene? har tenkt litt på Reductil eller eca stack
har bare brukt dem i fest sammenheng, men merket at jeg ble mer våken/hyper, at matlysten ble borte og at hjerterytmen økte. så bare det burde vell hjelpe til en del på forbrenninga, kan jo nesten kalles et mildt amfetamin...
på nyhetene idag så fraråder de effedrin tabletter But hey, alt er farlig hvis man ikke kan å bruke det.

Ikke waste penger på pills, ta på deg sko'a og ut å løp!
Problem, officer?
thomasf's Avatar
kjøp proteinpulver og vitaminpiller. proteinpulver er ikke bare for body-buildere dersom du tror det. i det protein tas opp i kroppen så blir det satt i gang en prosess som forbereder kroppen på restitusjon. denne effekten øker forbrenningen. du kommer nok til å legge på deg litt muskler i tillegg, så hvis du har lyst å være ei lita pingle for resten av livet så er ikke dette å anbefale dog

lykke til uansett
Øøøy! ingenting galt i å være ei lita pingle
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Spis minst mulig karbohydrater, mye proteiner og tren 2 timer om dagen. Om 3-4 år er du tynn som en strek
Han ville ha tips på _slankepiller/pulver_ ikke dritt om mosjon

Ellers flyter det over av sånne ting på Google
http://www.google.no/search?hs=rl6&h...cr%3DcountryNO

Det er som du kanskje vet, ganske spredte meninger om dette i det heletatt funker.
Hadde jeg hatt penger, hadde jeg gått '5 på' og prøvd, bare for å skjekke

Du kan jo lese om piller her: http://health.howstuffworks.com/diet-pill.htm

A few pills, especially the newer prescription varieties (such as Meridia and Xenical), have been shown in clinical studies to help dieters shed a few pounds. But the majority of the ads you see on the Internet and TV are for products that are unregulated, untested and unproven
Vis hele sitatet...
Sist endret av ZyPreXa; 29. mai 2006 kl. 20:42.
Here's a hint: PUT DOWN THE FORK.... FACE!

family guy anyone?
Grunnen til at du har gått opp i vekt er som nevnt ovenfor pga musklene veier mer enn fettet og at du lagrer mer vann i kroppen når du trener.
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Bytt til skummetmelk eventuelt begynn å drikk mel (skummet). Spis mat med lav fettprosent, prøv å unngå for mye karbohydrater. Tunfisk, kylling, egg er bra mat for de som vil gå ned i fettprosent og samtidig få bra grunnlag til å bygge muskler (du vil vel det i samme slengen? ). En ting jeg vet mange gjør er å gå morgenturer FØR frokost (må litt viljestyrke til for å få til den der). Lykke til

Edit:
http://www.iform.no/pub/art.php?id=23

Fant denne. Omhandler ikke noe med piller eller lignende da, men bra måter
Sist endret av Lord_Kamikaze; 29. mai 2006 kl. 23:23.
Enkelt og greit, ta inn mindre enn du forbrenner, da går det nedover. Kanskje vanskelig, men that's the way!
begyn med "puls spinn" funker faen det(: beklager eventuelle skrivefeil,har dysleksi
surre's Avatar
Trådstarter
var en grunn til at jeg postet denne på rusmidler da. trenger ikke råd som "begyn med puls spinn". Vil jeg ha kommentarer av noen som har erfaring med de, drit i den moraliseringa
få deg en stack 2 kur. (eca)
kan kankje bruke ritalin også men veit ikk heilt kor bra det er da (adhd medisin).
her lenge prøvd å fa tak i dette selv men er ikk så lett som en skulle tru.
DNP (Dinithropenol) er (farlig) bra på slank, men skummelt om du ikke kan leksa di

Tror kardio er farlig, om du går på DNP. Kan ikke så alt for masse om det selv..
∮ F dr = 0
Om du er villig til å bruke pepper for å gå ned i vekt, har du mange muligheter til å slanke deg. det finnes utallige midler som kan brukes. les litt på steroider.net og diverse andre sider som informerer om doping. Selv om jeg synes du ikke bør bruke doping for å slanke deg. Hvor høy er du og hvor mye veier du, om du vil svare på det.
sorry,var ikke meninga ass:P var bare det at det varer i 45 min ca, å etter jeg gikk der 1-2 gang i uka 2-3 måned var det synbar forskjel! som andre sier,proteiner,effedrin osv hjelper.! poenget er at (somregel) går man ikke ned i vekt uten kondisjon/forbrennings trening,så sorry hvis det virka som jeg var i mot hjelepmidler på veien!
surre's Avatar
Trådstarter
Har ikke tenkt å gå ned i vekt på pepper nei. Ikke så begeistra for slanking på effedrin og ritalin heller. Tenkte mere på noe som thermox
For å komme med min personlige mening - er det latterlig å ty til amfetamin e.l. for å gå ned i vekt... Som flere sier, legg om kosthold, sov nok - men ikke for mye, tren flere ganger i uka osv.

- Eivind, som også skulle ha minska litt på ølvommen til sommeren.
Vet at fattern har brukt Xenical og har funka bra for han. Men da har han også kutta ut alt av søtsaker og begynt med mosjon (en gåtur om dagen). Tror han har gått ned 15-20 kg på 8-9 måneder noe som må sies å være ganske så bra. Du kan kjøpe Xenical her. Vet ikke hvordan det blir med tolla og slikt, men lov å prøve. Du kan sikkert smugle det over sverige hvis du bestiller det dit.
Du kan også teste CLA, det lar deg bygge muskler og miste fett samtidig (tror det regulerer slik at du forbrenner fett mer en muskler).
Ellers pass på å ikke få for mye fett og karbohydrater i kostholdet, protein/karbo/fett forholdet bør ligge rundt 35/50/15. Og spis heller små måltider hver 3. time enn 3-4 store måltider i dagen.
Sist endret av rune420; 30. mai 2006 kl. 02:34.
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg har gått ned 20kg på ca et halvt år ved å dele en pizza i 4 deler så det blir 4 måltider og spist masse frukt imellom måltidene hvis jeg blir sulten. Søk etter oppskrifter på smoothies på nettet og du finner masse gode drikker du kan lage.

Jeg drakk også en halvliter vann før hvert måltid og tok en stor slurk mellom hvert bit av pizzaen. Da ble jeg alltid stappmett. Hvis du ikke blir mett av måltidet til å begynne med så bare prøv å hold ut en uke så krymper magesekken ellerno så da blir du god og mett.

Jeg tok også CLA og masse vitaminer og mineraler mens jeg holdt på med dette.
Det er vel ikke den sunneste dietten, men den funket på meg.
Nå ligger jeg på 80kg og klarer ikke å få slanket meg noe mer ved hjelp av dietten ovenfor så nå har jeg begynt å spise sunt og prøver å få til en joggetur på ca 1time hver dag. Driver også med litt styrketrening iblant.

Som sagt så er det sikkert ikke så veldig sunt å bare spise pizza i lengden så jeg anbefaler ikke dette til noen hvis de prøver å være sunne. Kan jo forsåvidt være en ide å bytte på hvilke typer pizzaer man spiser
Sist endret av Worner; 30. mai 2006 kl. 03:00.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Yikes, du spiser en pizza på en hel dag? Må bli veldig stress med lunch osv da, dra på en kvart pizza fremfor å bare kjøpe en baguett i kantinen eller noe

Men ellers hørtes det jo ganske greit ut i grunn... Hmm
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det letteste du gjør for å holde forbrenningen i gang er jo å spise så lite som mulig så ofte som mulig. Stort sett alle som trener for å komme i form og ned i vekt spiser 5-6 måltider hver dag. Der hvert enkelt måltid består av så lite som kanskje bare 2-3 skiver, litt frukt og et glass melk.

En kompis av meg her på forumet drakk btw HINSIDES mye Pepsi Max og gikk fra å være et berg til en velformet steinblokk i løpet av 6-9 måneder. Jeg driter i hva dere sier om ekle stoff som erstatter sukkeret i Pepsi Max. Jeg er har håndfaste bevis på at Pepsi Max IKKE ødelegger kroppen. Drikk så mye dere vil
Sitat av Proxick
En kompis av meg her på forumet drakk btw HINSIDES mye Pepsi Max og gikk fra å være et berg til en velformet steinblokk i løpet av 6-9 måneder. Jeg driter i hva dere sier om ekle stoff som erstatter sukkeret i Pepsi Max. Jeg er har håndfaste bevis på at Pepsi Max IKKE ødelegger kroppen. Drikk så mye dere vil
Vis hele sitatet...
...og dette garanterer du at først og fremst kommer av et gedigent inntak av Pepsi Max?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det har jeg da aldri sagt? Jeg sier at Pepsi Max IKKE ødelegger dersom du trener og vil ned i vekt og kan derfor være en erstatter for vanlig brus dersom det skulle være "nødvendig".

Beklager for et mulig kommunikasjonsproblem der
Stakkar Surre. Nesten ingen svarer på spørsmålet hans.. Så jeg får vel være RÆV jeg også da.. Ta en tur til Moskva, betal 45.000 til en eller annen doktor,så spretter han deg opp, deler magesekken i to, minsker den ene delen inn, hogger vekk en meter av tarmen,så syr han deg sammen,men noen mega sting. Fynker bra!! Kjenner mange som har gjort det.. Du vil da gå ned en del kilo.. De jeg kjenner var rundt 190kg, nå er de rundt 120kg. Men du er vel ikke 190 er du?

Hmmm hvor farlig er det å drikke Pepsi Max forresten? Kjenner noen som pøser innpå hele dagen,drikker ikke vann,for det smaker vondt.. koko
surre's Avatar
Trådstarter
ja stakkars surre.... men nå har surre bestilt seg piller så det ordner seg
en fyr i klassen over meg var ganske feit, men nå har han begynt på no piller som gjør at kroppen kvitter seg med fett, tror det er ganske stress å få resept på de da. kan finne ut hva de heter...
Her er et tilbud vi fikk til hjemkommune våres.
Kan sikkert brukes av deg også. Koster 40kr i frakt og 'slankeproduktet' er gratis.
Skal visstnok vare i 30 dager.
Send SMS RHGT, TEST, navn og adresse til 1985
Evt printe og fylle ut den jeg har scannet inn.
http://img488.imageshack.us/img488/1198/scan11hu.th.jpg

Edit: Har bestilt selv, så får jeg se om det virker

www.whiteswan-nutrition.com for mer info
(_IKKE_ reklame av noe slag, bare hjelp)
spankingguru
Worner's Avatar
Det har jeg prøvd og det funka dårlig på meg.

Har også prøvd noe sånn karbohydratblokker og det funket heller ikke.
Sist endret av Worner; 1. juni 2006 kl. 21:39.
Hvorfor gjøre det så fancy?
Holde en skikkelig diett og mye kardio hjelper.
spankingguru
Worner's Avatar
Sitat av Goophy
Hvorfor gjøre det så fancy?
Holde en skikkelig diett og mye kardio hjelper.
Vis hele sitatet...


Ja, men det er mange som prøver å finne litt lettere metoder, men det er det ikke mange av.

Jeg klarte å finne en fin måte som passet meg.
Sitat av Worner
Ja, men det er mange som prøver å finne litt lettere metoder, men det er det ikke mange av.

Jeg klarte å finne en fin måte som passet meg.
Vis hele sitatet...
Fortell! Er det du som hadde pizzametoden? heheh
spankingguru
Worner's Avatar
Ja. Funker jo sikkert med mange andre typer mat også. Et godt tips er å drikke en halvliter vann like før du skal spise og ta en stor slurk mellom hvert bit med mat.
bare tull å bruke sånne hjelpemidler for å gå ned i vekt.. Spis lite, men ofte.. Ikke spis mindre enn det du gjør til vanlig, bare spre det utover dagen - hver 3 time helst.Drikk mye vann og slutt med så mye salt og sukker.Gå en tur før du spiser frokost om morgenen(da tar det fettet du har i magen, ikke maten du har spist- hvis du gjør det utpå dagen) evt. gerilja kardio.. Gerilja kardio finner du på iform.no, og det hjelper seriøst og du bruker kun fattige 12 minutter hver gang.
Det anbefales også å ha en spisedag i uka, det er nyttig både fysisk og psykisk..Men du kan også kutte det ut i perioder hvor du vil gå ned i vekt..Det anbefales ikke å gå ned mer enn 0.5kg i uka hvis du vil beholde muskla!
Sist endret av freakybeaky; 2. juni 2006 kl. 03:45.
Det er jo ikke bare snakk om å gå ned i vekt, men også BEHOLDE den nye vekten. Du går helt sikkert en god del ned i vekt etter en uke med Nutrilett, men etter kuren skal du beholde den vekten også. Slike kurer er med for en rask start av vektnedgang, men å holde vekten nede må du klare selv.

Dette fant jeg på en nettside: (Husker ikke hvilken, har hatt den på PC`en en stund)

10 tips for varig vektnedgang

Disse slanketipsene er garantert sunne, og dersom du klarer å legge om vanene dine slik at dette blir daglig rutine, så vil vektnedgangen være varig!

Varig ned i vekt? 10 kjappe slanketips
1. Legg handleturen til etter at du har spist, -og skriv liste over hva du trenger! Det øker sannsynligheten for at du unngår usunne impulskjøp på matfronten. Å handle når magen rumler kan være en litt for stor påkjenning for fristelsen.
2. Fyll på med grønnsaker og frukt i livet ditt! Noen knekkebrød og et eple gjør deg mett til frokost, salat til lunsj er fristende og friskt, en banan på ettermiddagen holder det verste søtsuget unna. Magert og godt, sikrer deg viktige vitaminer, -og gjør dessuten at du kan spise deg mett selv om du slanker deg!
3. Drikk rikelig med vann. Drikk et stort glass vann før hvert måltid. Det fører til at du ikke føler deg så ”innhul” av sult, og gjør godt for hele kroppen, ikke minst huden din!
4. Fysisk aktivitet gjør det lettere å gå ned i vekt, og gir deg overskudd i hverdagen. Når du beveger deg mer, øker også forbrenningen din: du får større muskelmasse og kan spise mer uten å legge på deg. Har du ikke tid til å trimme, sier du? Sykle eller gå til butikken og jobben isteden for å kjøre. Ta trappen isteden for heisen. Sørg for å være mye i aktivitet i helgene: Gå tur med partner, venner, barn eller barnebarn! Dere gjør dere friskere, dere får massevis av felles opplevelser å snakke om. En tur sammen er kvalitetstid! Les om den gode turens mange fordeler her!Det er mange som tar et skikkelig skippertak med treningsøkter når de skal slanke seg, -og da renner jo kiloene fortere av! Men for at det skal vare, er det viktig at du også finner frem til varige vaner for kosthold og aktivitet som du kan leve godt med også etter at du har oppnådd ønsket vekt!
5. Velg riktig mellommåltid: Slankekuren eller forsettet om å leve magert og sunt sprekker typisk på ettermiddagen på vei hjem fra jobb, eller om kvelden foran TV-en. Da kommer det ofte et sterkt søtsug. Ha frukt tilgjengelig!
6. Middag: Ha mye grønnsaker til hver middag. Velg kjøtt som ikke har så mye fett på seg, eller skjær av overflødig fett. Rent kjøtt fra fjærkre og svin er magre varianter. Karbonadedeig inneholder mye mindre fett enn vanlig kjøttdeig. Bytt ut noen av kjøttmiddagene med fisk! Torsk og sei er magert, ofte billig, og kjempegodt!
Tilbered gjerne maten din i leirgryte: da trenger du mindre matfett, og maten blir saftig og smakfull.
7. Spar på fettet: Velg magre produkter! Skummet melk, lettmargarin, syltetøy med mindre sukker, magrere oster; greier du å bytte om fra fete til magre produkter for godt, sparer du masse kalorier i året!
8. Spis regelmessig. Du bør ikke droppe måltider. Det ender som regel bare med at du overspiser til neste måltid, eller ”sprekker” og hiver i deg noe lettvint på kiosken på veien hjem.
9. Bruk vann som tørstedrikk. En halvliter sukret brus inneholder sukkerbiter tilsvarende ca 25 sukkerbiter! Det er en hel liten haug det! Fruktjuicer er mye sunnere enn brus, og sikrer deg viktige vitaminer. De inneholder allikevel like mye energi i kalorier som brus. Smådrikking av juice er skadelig for tennene fordi det inneholder så mye syre.
10. Hvis du trenger å søte te eller kaffe, bruk suketter! Te med suketter inneholder nesten ikke en eneste kalori.

Når du skal kose deg:
Man kan ikke være fornuftig alltid, og det er veldig viktig å kose seg imellom også! Men du kan ha disse tipsene i bakhodet når du planlegger:
- Hvis du skal ha godteri og snacks en sjelden gang: Kjøp små poser! (de blir tomme uansett hvor store de er…)
- Frukt og grønt med dip er godt som snacks!
- Popcorn og saltstenger gir mindre fett og kalorier enn potetgull, og selv om lettchips også er energirikt, er det bedre enn vanlig potetgull!
- Kunstig søtede drops og tyggegummityper inneholder lite kalorier.
Jeg ville kjøpt Riped Fuel eller lignende efedrin produkter.
Selv prøvd det og det fungerte vedig bra for meg, men da må du gå inn for det ...
ikke bare prøve litt nå å da, ta hele "kuren" og tren mye utholdenhet og spis sunnt og fettmagert.
Gjør du dette kan jeg nesten love deg et godt resultat
surre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skalleper
Jeg ville kjøpt Riped Fuel eller lignende efedrin produkter.
Selv prøvd det og det fungerte vedig bra for meg, men da må du gå inn for det ...
ikke bare prøve litt nå å da, ta hele "kuren" og tren mye utholdenhet og spis sunnt og fettmagert.
Gjør du dette kan jeg nesten love deg et godt resultat
Vis hele sitatet...
Hvordan ble formen din under "kuren"? Fikk du noen bivikninger? forandrer pupilene seg?
Eg gikk på en Stack 2 kur for 2 år siden, og for meg funket det utrolig bra. Men du må trene masse og spise sunt i tillegg for at du skal få noe effekt. Trente sjøl styrke 3 dager i uken, og kondisjon 3 dager i uken når eg gikk på kuren. Tror eg gikk ned rundt 12 kg på en boks med 150 tabs, og de har fremdeles ikke kommet tilbake. Merket at eg fikk ye mer energi til å trene, og klarte å presse meg ekstra hardt.
Av bivirkninger merket eg ikke noe særlig.....Hadde ingen merkbar forandring på pupillene, eller noe sånt. Eneste eg merket var at pulsen min var høy hele tiden, og føltes som om eg var nervøs eller spent hele tiden. Var noen ganger at eg skalv litt og akkurat når de "kicket inn", men ikke noe som andre merket.
Drikk MASSE iskaldt vann.. kroppen bruker energi på å varme opp vannet til kroppstemperatur og du "tener" uten å anstrenge deg i det hele tatt.. Gjerne en liter før du legger deg.. Mye do-flying, men det viser resultater..