Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 891
Jeg hararvet ei gammel sjørøverpipe. men saken er at den trekker falskluft. den er helt tett helt opp til et flekibelt ledd av noe slags tøy. hvorfor er det et fleksibelt ledd som trekker falskluft der ? det virker som den skal trekke falskluft ? lumet og brønnen er enormt. her er pipa jeg mener: http://www.freakforum.nu/galleri/sho...atid=newimages
hm.... kanskje ment for tobakk som ikke skal innhaleres til det fulle, noe alla sigar tobakk... syns å ha lest noe om det et sted....
Men du kan jo alltids bare teipe den da ;P
kardang's Avatar
Trådstarter
testa den som faen i dag med hjemmelaga pot : D det er ikkenoe som siger ut, men litt ekstra luft som siger inn. funker faktisk smooth : D
kul pipe, er den gammel eller bare liksom gammel?
En kompis hadde en lignende, flott utskjært pipe med stoor bolle. Den ble kalt "Sjuko", og fungerte _veldig_ bra i en sirkel

Koselige saker.
kardang's Avatar
Trådstarter
arvan etter bestefaren min som flytta på gamlehjem, så regner med at den er ganske gammel. har ikke spurt men den ser gammel ut.