Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 4703
I år arrangeres det som vanlig oktoberfest i Oslo!

Informasjon om selve arrangementet finnes her:
http://www.studentersamfundet.no/vis.php?ID=3514

Dette er ikke et offisiellt nFF-treff (det arrangeres av Weekend Society/Studentersamfundet), men vi kan jo ta over dette arrangementet - og gjøre et godt, gammeldags nFF-treff ut av det? Billig øl og 1000vis av studenter (og studinner).

Treffet foregår 8, 9 og 10. oktober, men jeg foreslår at vi gjør LØRDAGEN (dvs. 10. oktober) til vår møtedato.. Det er også den største drikkedagen

Who's in?

PS: Mer info her:
http://www.weekendsociety.no/arrangement/oktoberfest/
Sist endret av Stormen; 21. september 2009 kl. 20:35.
Hadde vært kos!
Tenkte på å dra på oktoberfest et annet sted, men tror det blir mye artigere i Oslo.
Da gjenstår det bare å få med alle venner som bor i Oslo også
Jeg er helt sikkert up for det!
Godt mulig jeg kommer
Hva slags medlemer er det som er invitert på slike treff

Er det alle brukere el. bare utvalgte?
Det er alle brukere=) Jeg blir kanskje med, kan være hyggelig.
Alle brukere regner jeg med, siden du kan se invitasjonen
Lederhosen og Ompa Ompa? oh yes!

regner med freakforums skremmende lave kvinneandel stiller i passende antrekk (http://bittenandbound.com/wp-content...ktoberfest.jpg) og har begynt hardtreningen for å kunne bringe passende mengder øl til de edle herremenn
Aldersgrensen er vist 20? og 18 hvis du har skolebevis... Jeg er 18 men har bare skolebevis for videregående skole, funker dette?
For kr 7 900 får man reservert et langbord, 140 bonger á 0,25L, oktoberfesthatter og oktoberfesttallerken til ti stykker. Fjoråret var en braksuksess!
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
Aldersgrensen er vist 20? og 18 hvis du har skolebevis... Jeg er 18 men har bare skolebevis for videregående skole, funker dette?
Vis hele sitatet...
Nei, det gjelder bare studenter.
Dette frister meget, så får jeg eventuelt dra hjemover til Fredrikstad etterpå istedetfor opp til Rena eller crashe ett sted i Oslo. Får se.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Alle kan komme ja! Vanlige medlemmer og vanlige dødelige

De som evnt. kommer kan sende meg en PM, så kan jeg gjerne fungere som en "hub" for freakere på treffet - og sørge for at alle hooker opp (jeg sender deg mitt mobilnummer på PM som du kan ringe den kvelden)
Bra initiativ Stormen. Mulig jeg tar meg en tur. Hvordan har klientellet der tidligere år pleid å være? Er det mest studenter, eller folk i alle aldre? Pleier det å bli fult, så det er smart å forhåndsbestille?
▼ ... over en uke senere ... ▼
hadde vært moro, får se om jeg kan
Jeg er med, men det vet du allerede, Stormen

Har imidlertid "skolehelg" så jeg kommer ikke til å være den siste som går, iom. at jeg må opp kl. 07:30 på Søndag

Jeg stiller i lærbukser, så det burde vel veie opp?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Aaaw shit. Jeg vet ikke om jeg tørr gjenta dette etter fjorårets oktoberfest ;P
Får se om jeg får skrapt sammen no penger og om jeg tør møte vanlige dødelig
Lenge siden sist, blir sikkert show.
Får vel ta turen, satser på at forumets kvinnelige andel stiller i passende antrekk?
Blir vel å dukke opp, men uheldigvis har jeg eksamen uka etter - så kan ikke si det med 110% sikkerhet.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Får vel ta turen, satser på at forumets kvinnelige andel stiller i passende antrekk?
Vis hele sitatet...
Fanden til mas. Jeg kan dra frem bukseselene. Skal dog hit med noen andre, men jeg kommer helt sikkert bort og hilser på jevnlig.
When you do, bring a tray of beer, will you?
(pluss noe kokosjuice til meg, da)
Sitat av luni Vis innlegg
Fanden til mas. Jeg kan dra frem bukseselene. Skal dog hit med noen andre, men jeg kommer helt sikkert bort og hilser på jevnlig.
Vis hele sitatet...
Hit faktisk, du er altså allerede på plass? Redd for å ikke få nok øl?
Schkål! På med lederhosene.
Hvem er det som ikke blir øltørst når man ser og hører Franzl Lang?
http://www.youtube.com/watch?v=67rc96joOz8
http://www.youtube.com/watch?v=oat0pXJfgJ8
Sist endret av Mith; 5. oktober 2009 kl. 13:45.
Jeg mener bestemt å ha konsumert en del øl til tonene fra "Anton Aus Tyrol" med... var det DJ Øtzi, eller noe slikt?
Hadde vært gøy, men er dessverre under 20 år og ikke student.

Tviler på at jeg hadde møtt opp uansett, ettersom de færreste vennene mine henger på nFF, og at jeg ikke kjenner så mange andre brukere. Så hadde blitt litt loner fra min side. Sikkert mange som føler det samme, noe som sikkert resulterer i en ganske fast gjeng som møter opp?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Hadde vært gøy, men er dessverre under 20 år og ikke student.

Tviler på at jeg hadde møtt opp uansett, ettersom de færreste vennene mine henger på nFF, og at jeg ikke kjenner så mange andre brukere. Så hadde blitt litt loner fra min side. Sikkert mange som føler det samme, noe som sikkert resulterer i en ganske fast gjeng som møter opp?
Vis hele sitatet...
Jeg har kun vært på ett treff og hade ingen problemer med å finne meg til rette. Selv om jeg fikk inntrykk av at det er en ganske fast gjeng som møtes er folk veldig flinke til å ta vare på nykomlinger Go for it. Du blir ihvertfall ingen loner.
Sist endret av Eplefisk; 5. oktober 2009 kl. 14:15.
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Jeg har kun vært på ett treff og hade ingen problemer med å finne meg til rette. Selv om jeg fikk inntrykk av at det er en ganske fast gjeng som møtes er folk veldig flinke til å ta vare på nykomlinger Go for it. Du blir ihvertfall ingen loner.
Vis hele sitatet...
Loner var kanskje et litt ekstremt uttrykk, men regner med at du skjønte delvis hva jeg mente med det. Kan ikke dukke opp på dette uansett, grunnet aldersgrense, men tror nok majoriteten av de som ikke dukker opp, ikke gjør det av nevnte grunn.

Hadde vært gøy å prøve å komme på en gang
Hvorfor skulle ikke folk ville komme fordi de har få venner som henger på nFF? De første gangene jeg var på treff kjente jeg bare 1-3 nFF-folk IRL, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg møtte opp allikevel
Til dere som fortsatt er redde for å bli "lonere": møt opp! Vi skal ta så godt vare på dere så. Så lenge dere bidrar littegrann selv (sosialiserer og hygger dere), så burde det gå rimelig bra etter min erfaring. Selvsagt: gjemmer du deg bort i et hjørne vil det være mindre sannsynlig, men slik er det ved enhver annledning og i alle sammenhenger
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Vi er alle asosiale og tilbakestående, men det er derfor vi har det så bra når vi er sammen.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Nå er det bare en halvtime til dørene åpnes! Huhu!
Bra initiativ. Et par praktiske tips:

1. Kom tidlig! Blir garantert stappfullt - veldig tidlig (var fullt kl. 23.00 i går - over halvtimes kø).
2. Har du medlemskap i studentersamfunnet, ta med det! (evt. blått bånd).
3. Husk at det er cover på 150 kr i døra - de tar kort (100kr for medlemmer).
4. Kle deg godt - du må stå i kø ute (nesten minusgrader). Ordentlig jakke er must.
5. Avtal et møtepunkt/base, vanskelig å få oversikt der inne. Spesielt når folk skal fly rundt i ulike barer.
6. Ikke sett dere i BokCafeen som er 20 år - kan være noen som er under 20. Det er spritbaren.
7. Kommer det jenter, så husk at jentedokøen tar 20 minutter. Seriøst.
8. Start med de særeste øltypene først (tidlig), for de forsvinner også først.
9. Litt usikker på når det stenger, men hørte teltet stengte rundt 1 i går, så planlegg nachspiel underveis.

Lykke til.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Sitat av SD Vis innlegg
Bra initiativ. Et par praktiske tips:

1. Kom tidlig! Blir garantert stappfullt - veldig tidlig (var fullt kl. 23.00 i går - over halvtimes kø).
2. Har du medlemskap i studentersamfunnet, ta med det! (evt. blått bånd).
3. Husk at det er cover på 150 kr i døra - de tar kort (100kr for medlemmer).
4. Kle deg godt - du må stå i kø ute (nesten minusgrader). Ordentlig jakke er must.
5. Avtal et møtepunkt/base, vanskelig å få oversikt der inne. Spesielt når folk skal fly rundt i ulike barer.
6. Ikke sett dere i BokCafeen som er 20 år - kan være noen som er under 20. Det er spritbaren.
7. Kommer det jenter, så husk at jentedokøen tar 20 minutter. Seriøst.
8. Start med de særeste øltypene først (tidlig), for de forsvinner også først.
9. Litt usikker på når det stenger, men hørte teltet stengte rundt 1 i går, så planlegg nachspiel underveis.

Lykke til.
Vis hele sitatet...
Bra tips SD! Jeg vil understreke at ingen av tingene ovenfor gjelder for VIF. VIF er jo halvguder, og dette vet alle på Chateau Neuf. Vi har egne toaletter, en egen bar, ingen kø, eget møtepunkt, egne jenter, egne sære øltyper og selvfølgelig eget nachspiel. Hehe
jamen yolo da.
luni's Avatar
Tullegutt, Stormen.
Synes flere burde kaste seg med på det her, jeg kan love det blir råartig!
Hvor får man kjøpt noen stilige lederhosen? Fant ikke en i klesskapet.
On site, hvor er nerdene?
Ser dårlig ut for min del, budsjettproblemer.. Have fun nerds!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Finner det merkverdig at ingen har forlangt rapport her. Eller har upassende bildeinnlegg blitt slettet?