Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 480
Halla freaks, når jeg drikker så får jeg milde hallusinasjoner.

Vanskelig å forklare, men når jeg fokuserer på feks en øl eller en skjerm så blir alt annet rundt svart/mørkt.

Når jeg ser på folk så gløder noen folk? Nesten som en aura rundt dem.

Har ingen hørbare halliser, bare visuelle.

Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Eller er dette normalt? Som sagt, veldig milde hallusinasjoner.
Sist endret av olaba; 1 uke siden kl. 18:58.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Kan være bieffekt av kronisk alkoholisme. Evt. at alkoholen trigger underliggende og/eller avanserende schizofreni -- som typisk dukker som ung voksen. Hvis noen av disse to er tilfellet er trikset å ikke drikke.

Alternativt er du bare dritings og tror du ser ting.
Sist endret av nso; 1 uke siden kl. 20:11.
Hør på Pål. Kan være greit å forklare det til fastlegen også.
ت
olaba's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, har vert skeptisk om schizofreni i de siste 4 åran, starta fra den dagen jeg prøvde lsd for første gang.

Kan det være at lsd utløste det?
Sitat av olaba Vis innlegg
Takk for svar, har vert skeptisk om schizofreni i de siste 4 åran, starta fra den dagen jeg prøvde lsd for første gang.

Kan det være at lsd utløste det?
Vis hele sitatet...
Det kan være en mild form for HPPD. Google it.
Får samme greia. Husker særlig en gang at jeg var på byen og fikk så tåkesyn at jeg måtte be tilfeldige forbipasserende gå inn på mobilen min og sende melding til en kompis for meg fordi jeg ikke hadde sjangs til å se. Mobilen var helt blurred hadde ikke sjangs i havet
ت
olaba's Avatar
Trådstarter
Sitat av olaba Vis innlegg
Halla freaks, når jeg drikker så får jeg milde hallusinasjoner.

Vanskelig å forklare, men når jeg fokuserer på feks en øl eller en skjerm så blir alt annet rundt svart/mørkt.

Når jeg ser på folk så gløder noen folk? Nesten som en aura rundt dem.

Har ingen hørbare halliser, bare visuelle.

Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Eller er dette normalt? Som sagt, veldig milde hallusinasjoner.
Vis hele sitatet...
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det kan være en mild form for HPPD. Google it.
Vis hele sitatet...
Hppd kan det være, har hatt like halliser når edru, og det startet rett etter lsd turen.. Men 4 år? Kan det hende være fordi jeg røyket hasj innimellom?

Har pratet med noen folk, dem sier at røyking av hasj kan forlenge hppd’en.
Sitat av olaba Vis innlegg
Hppd kan det være, har hatt like halliser når edru, og det startet rett etter lsd turen.. Men 4 år? Kan det hende være fordi jeg røyket hasj innimellom?

Har pratet med noen folk, dem sier at røyking av hasj kan forlenge hppd’en.
Vis hele sitatet...
Hasj og HPPD er dårlig miks ja.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hva med blodtrykk ?