Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 999
Jeg har en iPod classic 80 gig som jeg har en del sanger på. Den gamle pcen min tok kvelden for litt siden. Så jeg lurte på om det er noen mulighet for å hente ut sangene? Jeg prøvde YAMI men den fikk ikke kontakt med iPod.


Mvh Mowinckel.
SharePod funket fint for meg
På en vanlig ipod kan du bare koble til ipoden til pcen og lukke itunes hvis den starter. Så går du på "my computer" og finner ipoden. Klikk deg inn på ipoden. Der vil du mest sannsynlig ikke finne noen ting, men hvis du går på "folder options" og velger "Show Hidden Files and Folders" finner du plutselig en del filer.

All musikken ligger såvidt jeg husker på \iPod_Control\Music. Det ser bare ut som masse rubbish, men itunes kjenner det, og du er nå klar til å synce med en annen ipod
Sharepod funker bra, Takk til alle : )
du har jo et program som heter mediamonkey det er det enest alternativet til itunes som kan komunisere med ipod og mye bedere