Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 584
Nå har det seg slik at jeg har både Worms og Trojanere på pc'n. Jeg ønsker å formatere med det lar seg ikke gjøre. Jeg har da prøvd å fjærne dette spyware/virus med Avg Pro Antivirus og Kaspersky men det bare re-generer seg.
[COLOR="DimGray"](Hjelpfulle svar belønnes med Kp)[/COLOR]

Dette har jeg prøvd:

A1)
1 Lastet ned -og brent ut en Windows 7 - 32bit iso fil på en dvd.
2 Putter Dvd'n inn i dvdleserrommet, rebooter spæmmer F12 velger boot from Cd
3 Pc'n kjører en vanlig oppstart (Da fra Harddisk).

A2)
1 Lastet ned -og brent ut en opppakket Windows 7 - 32bit iso fil på en dvd.
2 Putter Dvd'n inn i dvdleserrommet, rebooter spæmmer F12 velger boot from Cd
3 Pc'n kjører en vanlig oppstart (Da fra Harddisk).

B1)
1 Lastet ned -og dratt over en Windows 7 - 32bit iso fil på en minnepenn.
2 Putter minebrikken inn i usb'n, rebooter spæmmer F12 velger boot from UsbDrive
3 Pc'n kjører en vanlig oppstart (Da fra Harddisk).

B2)
1 Lastet ned -og dratt over en Windows 7 - 32bit oppakket iso fil på en minnepenn.
2 Putter minnebrikken inn i usb'n, rebooter spæmmer F12 velger boot from UsbDrive
3 Pc'n kjører en vanlig oppstart (Da fra Harddisk).
Sist endret av DerComment; 27. november 2009 kl. 12:19.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Da har du brent ISOen på feil vis. Du skal brenne den som ei billedfil. Bruk t.d. CDburner XP pro så får du garantert korrekt resultat.

http://cdburnerxp.se/
Hadde et liknende problem en gang, det endte med å deaktivere harddisk i bootsequence i BIOS. Test det ut.
Takk for svar, jeg tester ut CdBurner nå.
Hvordan deaktiverer man harddisk i bootsequence? F2? Glem det, i'll Google.

AHHH! FANTASTISK! Tusen takk slashdot! Lettelsen over at det fungerer etter at man har prøvd og feilet mange timer!