Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 653
Hvordan er fremgangsmåten deres til IM ket? Hva slags doser, hvor mye væske bruker dere i sprøyten og hvilken farge på kanylen pleier dere å bruke? Jeg bruker blå og setter det i gluten, men kan man f.eks bruke brun kanyle og sette i deltoidsen eller låret?
Jeg tror du kommer veldig langt med 50, 75 eller 100mg ket i 1ml vann(saltvannsløsning fra apotek?), men noen andre kan bekrefte blandingsforholdet.

0,6×25mm (blå kanyler) er de jeg foretrekker i låret. De samme kan bruke i glutes (dersom du ikke er så veldig feit). Låret er mitt goto spot da jeg har "full oversikt" og biotilgjengeligheten er grei i låra vs mindre muskelgrupper.
Sist endret av IneartheDx; 4 uker siden kl. 20:02.
Hvorfor ikke bare sniffe ketamin? med 14 dager mellom hver gang bygger man ikke opp noe toleranse og blir høy nok på relativt små mengder.
Hvordan føles IM ket?