Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 674
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ligger endel speed på rundt på pc bordet, burde vell være safe fra infeksjion hvis jeg blander 2ml med hjemmebrent.
Dette ekke nok til oppnå en rus fra alkoholen men burde være relativt trygt? Mtp infeksjion
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vel bare ta et kjapt oppkok? Så slipper du og skyte hjemmebrent, det svir som faen.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan vel bare ta et kjapt oppkok? Så slipper du og skyte hjemmebrent, det svir som faen.
Vis hele sitatet...
Finnes varme resistante bakterie og er ofte de man ikke vil ha i blodet, no pain no gain.
Og amf tåler ikke varme
Tror nok den speeden var relativt uhygienisk fra før så at det er litt på pc bordet spiller ikke såå stor rolle tror jeg, du kan jo alltids koke opp littegrann så fjerner du litt av skitten hvertfall
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Tror nok den speeden var relativt uhygienisk fra før så at det er litt på pc bordet spiller ikke såå stor rolle tror jeg, du kan jo alltids koke opp littegrann så fjerner du litt av skitten hvertfall
Vis hele sitatet...
Joda, er speed som ikke har vært på mange hender. Og har veid det på pc pulten så si vær dag til det var tomt, derfor det er kommet litt søll. Men takk for tips, men burde være safe me hjemmebrent så vis jeg redoserer idag så blir det sånn.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda, er speed som ikke har vært på mange hender. Og har veid det på pc pulten så si vær dag til det var tomt, derfor det er kommet litt søll. Men takk for tips, men burde være safe me hjemmebrent så vis jeg redoserer idag så blir det sånn.
Vis hele sitatet...
La det ligge litt i hjemmebrenten før du skyter det så er du sikker på at bakteriene er borte i hvert fall