Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 926
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvite piller som det står lsd på.

Er det ekte? Og trygt å ta eller kan det være farlig (slik som sånn xanax som noen har fentanyl i)
Anonym bruker
"Fortvilet Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD piller?

Send bilde. Hvem kjøpte du det av?
Normalt sett kommer LSD på blotterark, sukkerbiter eller på dråpeflaske.
Anonym bruker
"Fortvilet Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville vært veldig forsiktig. Kan være hva som helst. Send det inn på test.
hadde du spist en sukkerbit med LSD uten og lage en forum post? om ja, da kan du nok spise pilla også...

om det er syre eller ei må du teste, ellers kan jeg ta en tik tak og droppe en dråpe på den så er d jo lsd på tik taken.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSD piller?

Send bilde. Hvem kjøpte du det av?
Normalt sett kommer LSD på blotterark, sukkerbiter eller på dråpeflaske.
Vis hele sitatet...
Telegram. Men jeg har ikke kjøpt de enda fordi jeg ble usikker når han sendte bilde av tabletter fordi jeg visste ikke at det var vanlig.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville vært veldig forsiktig. Kan være hva som helst. Send det inn på test.
Vis hele sitatet...
Er det vanlig med fake lsd eller at de putter masse annet rart i de å later som det er lsd? Har egentlig aldri hørt om noen som har blitt scammet med lsd?
If its bitter, its a spitter - Nbome har blitt brukt i "fake" lsd i flere år.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det vanlig med fake lsd eller at de putter masse annet rart i de å later som det er lsd? Har egentlig aldri hørt om noen som har blitt scammet med lsd?
Vis hele sitatet...
LSD er flytende. Dvs at man kan dryppe lsd dråper på feks sukkerbiter eller papir.

Jeg ser ikke helt for meg hvordan en tablett/pille skal trekke til seg en dråpe lsd.

Norsk selger eller?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det vanlig med fake lsd eller at de putter masse annet rart i de å later som det er lsd? Har egentlig aldri hørt om noen som har blitt scammet med lsd?
Vis hele sitatet...
Det er definitivt ikke vanlig med LSD i pille form. Det hørres veldig useriøst ut, og jeg tipper det er mye piss i de pillene du ikke vil ha i deg.
Anonym bruker
"Sjuk Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ikke tatt sjansen på det
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det er definitivt ikke vanlig med LSD i pille form. Det hørres veldig useriøst ut, og jeg tipper det er mye piss i de pillene du ikke vil ha i deg.
Vis hele sitatet...
Han skriver at han har blotters også. Men siden han selger tullelsdtabletter så er det kanskje stor sannsynlighet for scam på blottersene også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han skriver at han har blotters også. Men siden han selger tullelsdtabletter så er det kanskje stor sannsynlighet for scam på blottersene også?
Vis hele sitatet...
Blottere vil være betraktelig enklere for deg å dobbelt-sjekke ved å se etter fluoresceens når det blir eksponert for UV lys. Slik kan man kunne bekrefte / avkrefte tilstedeværelse av LSD. Hvis det ikke gløder en lyseblå farge fra lappene så kan du kaste hele driten, for da har du ihvertfall ikke fått LSD. Mest sannsynlig da, så har du fått NBOMe, som er betraktelig farligere stoff.
Alt jeg skriver skylder jeg på speeden.

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
LSD er flytende. Dvs at man kan dryppe lsd dråper på feks sukkerbiter eller papir.

Jeg ser ikke helt for meg hvordan en tablett/pille skal trekke til seg en dråpe lsd.

Norsk selger eller?
Vis hele sitatet...
Hei hei hei! LSD kan være flytende…. på samme måte som ett lik som flyter rundt i sjøen. Ett lik flyter bare om det ligger i vann, på samme måte så flyter ikke LSD heller med mindre det ligger i løsemidler.

Viste du forresten at GHB heller ikke er en flytende væske? I ren, opprinnelig form kommer det som en hard stein som ligner såpe/talg, lar du den ligge i romtemp så trekker den etter hvert til seg nok fuktighet til å bli flytende. (Hygroskopisk) det gjør derimot ikke LSD.

LSD i seg selv er bare krystaller. Har selv kun sett små mengder pulveriserte krystaller av det før, som så ble tilsatt 60% alkohol for å få det flytende og over i disse dråpeflaskene.

Drar inn GHB i diskusjonen fordi folk ofte tror at dette også er ett flytende stoff, men det er bare måten det distribueres enklest på. Det er ikke så praktisk å finne frem og veie en klump på 1.5g naGhb når man heller kan trekke opp en sprøyte(eller kork) med 3ml væske som inneholder feks 1.5g naGhb. Derfor selges det som oftest flytende slik at folk slipper å bære rundt på en vekt og ett stort såpestykke for å dosere.


Jeg ser ikke helt for meg hvordan en tablett/pille skal trekke til seg en dråpe lsd.
Vis hele sitatet...
Vell, det slipper du å se for deg for det er ingen tablett/pille som skal trekke til seg noe. Det ville blitt blandet inn i en mixer med fyll/bindemidler og presset på samme måte som andre tabletter. En uvanlig måte å prosessere lsd på, men det forekommer. Det blir kanskje til og med gjort med løsemidler, wet mixing(slik de gjør med fenantyl og co), helt til alt er tørt og homogent.

Siden det er aktivt i små nok mengder til at man kan løse krystallene opp i væske og la det trekke inn i papir så er dette den mest fornuftige måten å omsette stoffet på. Det tar fortsatt liten plass, det er forholdsvis stabilt når det er dryppet og oppbevares riktig. (Ser du noe fukt her?)


Var så lur at jeg tok noe god amfetamin tidligere så nå sitter jeg her å speed-poster.
Bare sånn for nysgjerrigheten sin skyld, la oss si LSD var flytende. Ville ikke blotterne blitt klissete/klamme/whatever når man hadde dem i lommen da? De er jo knusktørre, og det er ikke LSD’en som har fordampet bort, så… nei… LSD er ikke flytende med mindre man har gjort det flytende.


Kort og greit; LSD er en krystall. Den er ikke flytende med mindre den har blitt tilsatt løsemiddel. Når løsemiddelet omsider forlater LSD’en så sitter man igjen med… ikke-flytende, tørr, lsd.
Og jo… det går faktisk an å dryppe det på piller også, noen vil gå i oppløsning, men plutselig så finner du en som bare trekker det til seg og stivner(ja, jeg prøvde når jeg selv drev med alle mulige ting, ett tips er å dryppe det oppi en kapsel med kosttilskudd heller).


For en post… for en amfetamin.. hadde jo egentlig holdt å si at LSD ikke er flytende, men her var jeg litt for i flyten.