Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 917
Er noen år siden sist. Vurderer igjen, men nytt sted og kjenner ingen. Ser en del selger på snap min virker ikke som det er suksess og selge smått på snap. Verdt det?
Bare så dere er advart, begynner dere å diskutere pris/spenn sletter jeg unna
Psykisk ustabil
Verdt det?? Tja jo nei ja, du risikerer å miste friheten din i lang tid. Tid du egentlig burde bruke på å gjøre noe som er bra for deg selv istedenfor. Det er så mange andre der ute!
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke få deg en vanlig jobb isteden? Hvorfor vil du absolutt selge weed for å få penger? Eller er det bare ekstrainntekt? Jeg mener snakk heller med nav om å få IPS individuell jobbstøtte så du får hjelo til å få en jobb
Sitat av Olsen Vis innlegg
Er noen år siden sist. Vurderer igjen, men nytt sted og kjenner ingen. Ser en del selger på snap min virker ikke som det er suksess og selge smått på snap. Verdt det?
Vis hele sitatet...
Klarer du å selge nok kvanta, og uten å bli tatt? Da er det verdt det.
Men å drive å stresse byen rundt for å selge femmere, da kan du like gjerne ta et skift på lokale bensinstasjonen og tjene det samme uten den overhengende faren for polisen.
Aldri forstått meg på det å deale weed. Prisen per gram er så lav i forhold til så og si alt annet. Må jo selge i bøtter og spann før man indet hele tatt går det minste i pluss. De fleste ender vel opp med å røyke 2/3 deler selv uansett
Trådstarter
16 0
Er ikke snakk om om verken selge femmere eller istedenfor jobb. Men hekkere som ekstra inntekt.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er litt amatør å melde at det er vanskelig med å tjene penger på røyk. Det er det som tiltrekker flest og som regel blir forbrukt mest.

Salg i små kvanta er absolutt en god inntektskilde så lenge du holder deg diskret og dukker polisen litt. Jeg har drevet med salg av både smått og stort (gram til kilo), og man skal ta inn mange kiloer for å få en bra risk/reward-gevinst på marginene fra innkjøpspris på salg. Smått er ikke et like stort problem, og har du 20 kunder på en 5er om dagen, så har du plutselig 10.000,- der. De 100 grammene hentet du kanskje for 5.000,-, så da har du tjent 5.000,- på en dag, kun på 5erne.

Skal sies at det krever en kundekrets å opprettholde en slik aktivitet som selger, men det er ikke vanskelig, og hvert fall hvis du skal gjøre det som en viktig inntektskilde (slik som alle andre bedrifter). Om du så bare får halvparten av de kundene (10 kunder om dagen), har du plutselig tjent typ 3000 om dagen. Det er en månedslønn på 90.000,-, som igjen tilsvarer en årslønn på litt over en mill, skattefritt. Sannsynligvis bøtelagt underveis, så du kan se på det som skatten du betaler for å drive med det du gjør :P Alt i alt, ikke stor skatt å betale med mindre man ryker på en stor mengde.


,-,
Sitat av Olsen Vis innlegg
Er noen år siden sist. Vurderer igjen, men nytt sted og kjenner ingen. Ser en del selger på snap min virker ikke som det er suksess og selge smått på snap. Verdt det?
Vis hele sitatet...
Det skal absolutt være gjennomførbart å tjene greit på dette i din situasjon også.

Det tar bare litt lenger tid før det kommer i gang skikkelig.
Hvis du har en god plan på hvem du kan handle av, og hvem som er dine potensielle kunder så kanskje..

Men weed er nok det siste jeg ville solgt. For liten fortjeneste.
Hvem skal du selge hekkere til når du ikke kjenner noen? Hvor stor er byen din og hvor mange der kjøper hekkere? Hvordan skal det lønne seg for deg å gå i grei profitt å konkurrere med prisene til de som de som kjøper hekkere fra kjøper fra allerede? Hvordan tenker du å komme i kontakt med kundene og tror du at det et sannsynlig at kunder stoler på en random kar absolutt ingen kjenner?
Har du en plan for hvor og hvem du skal kjøpe sakene fra og hvordan frakte det til byen din?
Trådstarter
16 0
Inn er ikke problemet. Eventuelt bli kjent med nye som er inntresert er vel problemet og der jeg er litt I tvil om det er verdt og prøve. Skal sies at dette utenfor di store byene da, men ikke langst unna.