Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 926
Jeg lurer på hvilket av disse som har best performance, og som er best for gaming.
Gigabyte GeForce GTX 680 4GB PhysX CUDA
eller
ASUS GeForce GTX 680 4GB PhysX CUDA

Takk for alle svar
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Kortene er bortimot like, gigabytekortet er klokket litt høyere fra produsenten men om du som endebruker merker noe forskjell, tvilsomt.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg er enig med AtXbYeA. Kjøp ett av de. Personlig ville jeg sett på hvilket som hadde best kjøling i forhold til støy.
Begge er av solide produsenter, men har hørt gode ting om "Windforce 3X"-kortene til Gigabyte hva kjøling og støy angår.
ville gått for asus, er litt fanboy, men har aldri att noke problem med mitt asus 560ti syns kjølaren er heilt fantastisk! Støyer lite til ingenting er ukjend med gigabyte, men dei skal også ha veldig god kjølar.
Trådstarter
94 5
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
ville gått for asus, er litt fanboy, men har aldri att noke problem med mitt asus 560ti syns kjølaren er heilt fantastisk! Støyer lite til ingenting er ukjend med gigabyte, men dei skal også ha veldig god kjølar.
Vis hele sitatet...
Nå ble det litt vanskelig her :P
Jeg har også hørt mye bra om ASUS, men så ser det ut som GIGABYTE har bedre kjøling som Butterfly nevnte...
Jeg har nå oppbygget litt erfaring med både ASUS og Gigabyte på grafikkfronten. De er begge gode produsenter, men jeg bikker mot ASSU pga deres CUII kjøler. Har en liggende her (ASUS nVidia 680 GTX CUII 2GB) som skal inn i nye maskina jeg bygger for øyeblikket..

De siste 3 årende har jeg hatt 1 stk Gigabyte 260GTX kort i dataen, og den har virkelig gjort jobben sin. Merker først nå at jeg må dra spillene ned til medium/low grafikk på spill, men vi snakker BF3 og Planetside 2 her, begge krevende på grafikkfronten.

De er veldig like, og bygger på samme referansekort. Selv har jeg et godt forhold til ASUS, de har aldri skuffet meg på noen fronter, så jeg valgte denne produsenten. Har også plassert inn ASUS 570 & 580 GTX kort inn i venners maskiner, og de går så de griner fortsatt.
Sist endret av HawoX; 3. mars 2013 kl. 22:02.
Trådstarter
94 5
Sitat av HawoX Vis innlegg
Jeg har nå oppbygget litt erfaring med både ASUS og Gigabyte på grafikkfronten. De er begge gode produsenter, men jeg bikker mot ASUS pga deres CUII kjøler. Har en liggende her (ASUS nVidia 680 GTX CUII 2GB) som skal inn i nye maskina jeg bygger for øyeblikket..

De siste 3 årende har jeg hatt 1 stk Gigabyte 260GTX kort i dataen, og den har virkelig gjort jobben sin. Merker først nå at jeg må dra spillene ned til medium/low grafikk på spill, men vi snakker BF3 og Planetside 2 her, begge krevende på grafikkfronten.

De er veldig like, og bygger på samme referansekort. Selv har jeg et godt forhold til ASUS, de har aldri skuffet meg på noen fronter, så jeg valgte denne produsenten. Har også plassert inn ASUS 570 & 580 GTX kort inn i venners maskiner, og de går så de griner fortsatt.
Vis hele sitatet...
Takk Høres ut som ASUS er tingen da.
Støtter asus kort
Kan henge meg på Asus-fanboy-toget. Den typen kjøler er meget god når man snakker om kjøling vs lydnivå