Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1168
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Noen som vet når neste episode av walking dead the game kommer? Lenge siden jeg har hørt og sett noe.

Savner nye episoder!
Serien er komplett, det var planlagt og sluppet fem episoder.
Sist endret av prenix; 28. januar 2013 kl. 20:44.
I følge intervjuer gjort tidlig i Januar, så har de nettopp begynt å tenke på konseptet for sesong 2. Det aner meg derfor at det vil ta en god stund før den kommer. Sesong 2 vil forøvrig ta med seg videre valgene du gjorde i sesong 1. Jippi :)
Sist endret av caperno; 28. januar 2013 kl. 20:47.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Helvete!
Bare jeg som ikke likte spillet? Prøve de fire første, men gadd ikke kjøpe den siste.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Bare jeg som ikke likte spillet? Prøve de fire første, men gadd ikke kjøpe den siste.
Vis hele sitatet...
Tja. Er Call og Duty ett av dine favorittspill?
Sitat av caperno Vis innlegg
Tja. Er Call og Duty ett av dine favorittspill?
Vis hele sitatet...
You got me

Haha, men husk ett av mine. Liker mange andre spill, Fifa, Skate, Gta, La Noire og Rage er noen andre av mine favorittspill. Digger serien, men klarer ikke spillet. Underholder meg ikke nok.
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av fatfro Vis innlegg
Bare jeg som ikke likte spillet? Prøve de fire første, men gadd ikke kjøpe den siste.
Vis hele sitatet...
Har flere venner som heller ikke likte det. Mener at det er for kjedelig gameplay og at det ikke er et spill men en tegneserie hvor du gjør noen valg.
Hvis du ikke har mye til overs for story så ser jeg at det kan være vanskelig for en del å ikke like spillet og leve seg inn i det.

Personlig så synes jeg at TWD: The Game er den beste og mest forfriskende spillopplevelsen på lenge. Gameplayet ER ikke det mest spennende på markedet, det er jo tross alt egentlig Point & Click, men jeg levde meg så inn i spillet og alt som skjedde at det ble helt avglemt. TWD har en story som tar kaka og stikker langt avgårde med den. Definitivt en verdig vinner av de over 70 GotY Prisene det har fått
Sitat av fatfro Vis innlegg
You got me

Haha, men husk ett av mine. Liker mange andre spill, Fifa, Skate, Gta, La Noire og Rage er noen andre av mine favorittspill. Digger serien, men klarer ikke spillet. Underholder meg ikke nok.
Vis hele sitatet...
De fleste vennene mine liker heller ikke TWD, men digger CoD, så jeg tok en råsjanse! Men det er jo selvsagt en smakssak. Har du spilt "Heavy Rain" forresten?
Sitat av caperno Vis innlegg
De fleste vennene mine liker heller ikke TWD, men digger CoD, så jeg tok en råsjanse! Men det er jo selvsagt en smakssak. Har du spilt "Heavy Rain" forresten?
Vis hele sitatet...
Tror de som liker cod er ganske like. Liker action, uten å måtte gjøre for mye for å få det. Smak og behag er jo en bra ting

Stolt xbox 360 eier jeg, så har ikke heavy rain. Er det bra?

Sitat av Powlair Vis innlegg
Har flere venner som heller ikke likte det. Mener at det er for kjedelig gameplay og at det ikke er et spill men en tegneserie hvor du gjør noen valg.
Hvis du ikke har mye til overs for story så ser jeg at det kan være vanskelig for en del å ikke like spillet og leve seg inn i det.

Personlig så synes jeg at TWD: The Game er den beste og mest forfriskende spillopplevelsen på lenge. Gameplayet ER ikke det mest spennende på markedet, det er jo tross alt egentlig Point & Click, men jeg levde meg så inn i spillet og alt som skjedde at det ble helt avglemt. TWD har en story som tar kaka og stikker langt avgårde med den. Definitivt en verdig vinner av de over 70 GotY Prisene det har fått
Vis hele sitatet...
Tja, jeg likte jo som sagt LA Noire som har en ganske kul story. Jeg syns noenting burde holdt seg på tven, men skjønner at folk liker det.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Stolt xbox 360 eier jeg, så har ikke heavy rain. Er det bra?
Vis hele sitatet...
Ja, det er ett av de bedre spillene jeg har spilt. Der blir også handlingen endret i forhold til valgene du tar. Du styrer fire karakterer som alle er på jakt etter en kidnapper og barnemorder. Historien fenger hele veien, det er utrolig spennende, både selve spillet og måten man spiller det på. Mener å ha lest at det er rundt 20 forskjellige "endings" på spillet. Nevnte det fordi du likte "La Noire" som minner meg litt om "Heavy Rain", selv om "HR" slår det og det meste annet av spill. Det spillet alene er verdt å kjøpe - eventuelt låne - en PS3 for. Etter min mening da :)
Sist endret av caperno; 28. januar 2013 kl. 21:46.
Sitat av caperno Vis innlegg
Det spillet alene er verdt å kjøpe - eventuelt låne - en PS3 for. Etter min mening da
Vis hele sitatet...
Tro meg. Hadde jeg fått råd til en PS3 hadde jeg kjøpt det på flekken. Alle sossevennene mine har en

Vet du om noen lignende slike spill til xbox360?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Vet du om noen lignende slike spill til xbox360?
Vis hele sitatet...
Nei. Har ikke peiling når det gjelder xbox, men her finner du kanskje noen.
Sist endret av caperno; 28. januar 2013 kl. 22:02.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Ey! Ikke go OT her nå da!