Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2058
http://tinypic.com/r/20sf8fc/6

Hvor kommer denne fra? sto " J D " på plata. Så nettop på drugs inc. hashish og der var de plater med " S D " på så lurte om den kan være fra marokko? Den er mye mørkere enn på bildet ettersom blitsen lyste den opp. Kan J' på plata stå for at dette er et produkt fra Juni og S'n for September elns?
Det er vel slik at de som pakker platene ofte signerer dem?
mange som stempler plater for at de skal være "heftigere å bedre for det er stemplet" men etter det jeg har erfart i nord er det heeeeelt vanlig kvalitet på det.
johnydawg's Avatar
Trådstarter
2 1
Ja okei. Røyken var standard+ så starta og lur på om det kunne være noe "spesielt".
Tynn i håret
ha12d's Avatar
De fleste platene har et stempel. Ser for meg at dette gjøres av folka som presser platene for å holde forskjellige sorter og kvaliteter adskilt. Har også fått en del plater med gull-stempel. De har vært av betydelig bedre kvalitet enn de med vanlig stempel.

Når det er sagt tør jeg å påstå at det du har der er standard marokk. Min erfaring er at de tjukkere platene (som du har her) er dårligere enn de tynnere platene man får kjøpt. Dette kan dog bare være meg og min erfaring
Fikk gullstempla svarting en gang som lukta disel og ga null funk, så ikke ta alt for god fisk
Sitat av Bemu Vis innlegg
Fikk gullstempla svarting en gang som lukta disel og ga null funk, så ikke ta alt for god fisk
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring ser det bare ut som folk stempler platene sine for å lure andre til å tru det er knallkvalitet. Spesielt sortings, jeg har alltid fått gullstemplet sorting men fyfaen som den varierer i kvalitet vær gang.
Jeg får aldri tak i sorting lenger. Sist er 4 år siden. Har hatt uendelig mye knall kvalitet av lys og mørk brun hasj + pollen. Men ikke faen om jeg kommer over sorting lenger. Savner prima kvalitet av typen sorting, synd det er lite av det.
Fikk ei plate med JD som skulle være standard, fant da ut at stemplet sto for Jævla Dårlig..
Hehe..

Fy faen for en dårlig hasj dette er. Det er noe som ikke stemmer med denne her, smaker en intens bismak som ikke hører hjemme i noen hasj og asken blir litt hard og henger igjen på risten. Risten blir også litt for fort tett?

Man ser også forskjellige fargenyanser når man går under skallet på platen.

Styr unna denne her, hadde ikke røykt den til nød en gang.
Sist endret av Naturgrønn; 21. juni 2012 kl. 18:14.
Intens bismak kommer ofte med at gammel hasj er badet i parafinolje for å virke ferskere. Har selv opplevd at risten tettes raskere og asken er hard med slik møkka hasj.