Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 668
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har prøvd å lete i lignede tråder, men svarene spriker jo mer enn eksen.

Saken er at i herointørken som er nå, så snortet jeg igår kveld Subutex 8 mf fra ca kl 20-23. Det begynner altså å nærme seg 24 timer

Idag ble jeg tilbudt å kjøpe et halvgram med dop av noen jeg stoler på og klarte ikke si nei.

Har sniffet ca 01 av dopet og må si jeg føler en slags mild eufori og rus, men det kan jo være placebo.

Skal 21-23 timer pause fra sub være nok til å få en tilnærmet lik rus man ellers ville fått på dop, eller er dette bare waste of money?

Kan nevne at jeg tok 50 mg malfin også for å evt "bøte" på subben sine begrensninger.

Noen med erfaring tett opp til det jeg har skrevet her når?

På forhånd takk
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spar det til subben går ut elns?
Sjekk halveringstid på felleskatalogen, mener å huske det er ca 36 timer på buprenorfin.

Mvh
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spar det til subben går ut elns?
Vis hele sitatet...
Jo, men det var jo det jeg lurte på. Har subben gått tilstrekkelig ut til å oppnå en god rus? Jeg forstår at det er bedre å ta det i morgen eller vente enda lengre, spørsmålet mitt er om det er fullstendig bortkastet å ta det idag, i underkant av et døgn siden jeg sniffa 8 mg sub.

I morgen eller senere er ikke så praktisk lett for meg å få til.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går fint å ruse seg oppå etter ett døgn, men redusert opplevelse av eufori og mindre tyngde i rusen kan oppleves. Noen opplever at man må ta høyere doser etter subutex, men det stemmer ikke alltid, særlig om man ikke går på det fast.

Hvis du vil ha mest bang fo’ yo buck så ville jeg ventet med noe mer av av de skikkelige opiatene til det har gått 3 dager. Subutex før dop er en forferdelig måte å øke toleransen noe så til de grader, man sløser noe fælt, og ikke får man helt formen heller. Så blir det en ond sirkel av det, og før du vet det så er du ute for å kjøpe en kule(5g) for å kose deg i helgen.

Skal man drive med opiater så bør man velge seg, enten subutex, eller alt det andre. Subutex kan brukes for å trappe av, men samtidig bruk mens man aktivt bruker full agonister vil ofte bare føre med seg negative konsekvenser, selv for litt mer casual brukere.
Hvis man har klart seg med en 80mg oxy til dagen over tid, hvis man da begynner å substituere med subutex en dag her og en dag der så vik det ikke ta lang tid før man trenger 2x 80mg oxy til dagen.

Den dritten er laget for å kjøre toleransen din i været. Skal man holde på med det så bør dosene iallfall være under 2mg eller mindre slik at man ikke beslaglegger hele reseptoraet, når man øker forbi det så vil all rus forsvinne ganske kjapt og toleransen blir umettelig.

Jeg ville ventet, en jeg kjenner som bruker 2-8mg 4-5 ganger i uken fikk ikke effekt av heroinen jeg bruker.å


Husk skal du bruke opiater så bør du unngå subutex, og aldri ta subutex før det har gått minst 12-24 timer etter sist inntak av opiat. Den andre veien er ikke noe problem, du kan bruke opiater oppå subutex når som helst, bare ikke omvendt.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det går fint å ruse seg oppå etter ett døgn, men redusert opplevelse av eufori og mindre tyngde i rusen kan oppleves. Noen opplever at man må ta høyere doser etter subutex, men det stemmer ikke alltid, særlig om man ikke går på det fast.

Hvis du vil ha mest bang fo’ yo buck så ville jeg ventet med noe mer av av de skikkelige opiatene til det har gått 3 dager. Subutex før dop er en forferdelig måte å øke toleransen noe så til de grader, man sløser noe fælt, og ikke får man helt formen heller. Så blir det en ond sirkel av det, og før du vet det så er du ute for å kjøpe en kule(5g) for å kose deg i helgen.

Skal man drive med opiater så bør man velge seg, enten subutex, eller alt det andre. Subutex kan brukes for å trappe av, men samtidig bruk mens man aktivt bruker full agonister vil ofte bare føre med seg negative konsekvenser, selv for litt mer casual brukere.
Hvis man har klart seg med en 80mg oxy til dagen over tid, hvis man da begynner å substituere med subutex en dag her og en dag der så vik det ikke ta lang tid før man trenger 2x 80mg oxy til dagen.

Den dritten er laget for å kjøre toleransen din i været. Skal man holde på med det så bør dosene iallfall være under 2mg eller mindre slik at man ikke beslaglegger hele reseptoraet, når man øker forbi det så vil all rus forsvinne ganske kjapt og toleransen blir umettelig.

Jeg ville ventet, en jeg kjenner som bruker 2-8mg 4-5 ganger i uken fikk ikke effekt av heroinen jeg bruker.å


Husk skal du bruke opiater så bør du unngå subutex, og aldri ta subutex før det har gått minst 12-24 timer etter sist inntak av opiat. Den andre veien er ikke noe problem, du kan bruke opiater oppå subutex når som helst, bare ikke omvendt.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, er enig i alt du skriver og er godt kjent med det du skriver om i siste avsnitt som vi vel på folkemunne kaller for "kræsj"

Uansett; jeg går på buvidal, med en injeksjon i måneden. Det har fungert bra, ikke optimalt, men gjort at jeg har fått en slags kontroll over opiat/opioid-inntaket.

Det har også gjort det til at det kun er noen dager i måneden jeg kan ruse meg på opiater, noe jeg setter virkelig pris på. Dere får dømme i vei dere som synes dette er en avskyelig måte å forholde seg til sitt eget rusproblem. Jeg har i alle fall fått tilbake livet mitt med buvidal.

Men det gjør jo selvfølgelig at jeg har en høy toleranse til dop selv når jeg "bare" bruker det 3-4 dager i måneden.

Derfor var det kjipt at det er tørke nå, eller i beste fall et ustabilt marked. Så etter å ha brukt dop noen dager begynte jeg å bli litt dopsyk og siden jeg ikke fikk tak i igår så ble det altså snorting av 8 mg sub. Så dukket muligheten opp i dag med det halvgramnet og jeg må bruke det i dag eller i morgen for torsdag er siste dag jeg kan ta buvidal-sprøyten uten å "falle ut" som LAR kaller det. Da må man trappe opp med sub igjen, med oppmøte hver dag. Kjipt i seg selv, samtidig ser det ikke bra ut overfor LAR at jeg ikke har klart å møte til avtalt time.

Derfor var jeg så opptatt om det funka idag. Og det gjorde det, bare mye mildere eufori enn ellers. Jeg har fortsatt 0,2 igjen av halvgramnet og koser meg sånn høvelig. Ser på en passe drittserie, driter i om det regner eller snør ute, totalt angstfei og har det helt greit. Det er vel det jeg digger med opiater/opioider og derfor jeg både elsker og hater dem. For det kommer jo en dag i morgen som alltid....
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tørke ja, hvor i landet er dette? Har merket litt av det selv, ikke nødvendigvis på tilgjengelighet, men føler det her blitt dyrere og dårligere. Dealere i nabolaget her kan snakke om tørke i samme åndedrag som de sier de nettopp har fått inn nytt.. trodde det var mer tilgjengelig enn noen gang(eller siden lar kom, iallfall).

Buvidal er heldigvis lettere å ruse seg oppå, men den 8mg’en fra dagen før ødela nok en del mer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tørke ja, hvor i landet er dette? Har merket litt av det selv, ikke nødvendigvis på tilgjengelighet, men føler det her blitt dyrere og dårligere. Dealere i nabolaget her kan snakke om tørke i samme åndedrag som de sier de nettopp har fått inn nytt.. trodde det var mer tilgjengelig enn noen gang(eller siden lar kom, iallfall).

Buvidal er heldigvis lettere å ruse seg oppå, men den 8mg’en fra dagen før ødela nok en del mer.
Vis hele sitatet...
Oslo området nå, så sprer deg seg sakt til resten av landet. Meste parten av dopet som selges i de mindre byene er henta i oslo. Det er som en bølge tørke i oslo så tar det litt tid før tørka merkes i små byene, så når tørka er over så er det først oslo sp resten av Norge.

Jeg er bare en kar på nettet så jeg vet så og si null. Rykter sier at et parti ble stjålet, så for å tjene tilbake på det som ble stjelt kutta mann supplien for å tjene mer. Prisene på minus har vært kunstig lave i en periode synes jeg. 1.3.-1.5k for 5gram heroin er sykt synes jeg.

For folk som meg som bruker opiater aktivt samt heroin men ikke fast så burde vi glede oss litt over tørker inni mellom. Er i disse korte periodene mann har et vindu til å holde seg unna og trappe med bruken. Var nesten daglig bruk hos meg til tørken i desember. Noen uker uten minus gjorde at stemmen i skallen roa seg ned. Tok kratom som substitutt. Hold meg siste ukene med kun 1-2x i uka mer heroin.

Vi leter alle mann etter den tingen som vil gjøre deg komplett, opiater gir den følelsen men den er ikke ekte. Fint med pause for å resette virkeligheten
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Trynefaktor_69;3880657]Oslo området nå, så sprer deg seg sakt til resten av landet. Meste parten av dopet som selges i de mindre byene er henta i oslo. Det er som en bølge tørke i oslo så tar det litt tid før tørka merkes i små byene, så når tørka er over så er det først oslo sp resten av Norge.

Jeg er bare en kar på nettet så jeg vet så og si null. Rykter sier at et parti ble stjålet, så for å tjene tilbake på det som ble stjelt kutta mann supplien for å tjene mer. Prisene på minus har vært kunstig lave i en periode synes jeg. 1.3.-1.5k for 5gram heroin er sykt synes jeg.

For folk som meg som bruker opiater aktivt samt heroin men ikke fast så burde vi glede oss litt over tørker inni mellom. Er i disse korte periodene mann har et vindu til å holde seg unna og trappe med bruken. Var nesten daglig bruk hos meg til tørken i desember. Noen uker uten minus gjorde at stemmen i skallen roa seg ned. Tok kratom som substitutt. Hold meg siste ukene med kun 1-2x i uka mer heroin.

Vi leter alle mann etter den tingen som vil gjøre deg komplett, opiater gir den følelsen men den er ikke ekte. Fint med pause for å resette virkeligheten[/Q

Ja, det er i Oslo det er snakk om. Mange snakker om en "selektiv -tørke" bare for å dra opp prisene når de slipper 100 kuler ut i markedet et par ganger i uken.
Kvartinger har gått for 1000 kr, de som har dop på seg tør ikke si det høyt fordi de da omtrent blir overfalt.
Uansett er det et marked i ubalanse, for et halvår siden hørte man om priser som 1000 kr for 5 gram, nå 4000.

Heldigvis er jeg ikke avhengig av den dritten lenger.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Faen, jeg skulle venter med det halvgramnet til idag
Hadde vært godt med et skudd til kaffen��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kvartinger har gått for 1000 kr, de som har dop på seg tør ikke si det høyt fordi de da omtrent blir overfalt.
Uansett er det et marked i ubalanse, for et halvår siden hørte man om priser som 1000 kr for 5 gram, nå 4000.

Heldigvis er jeg ikke avhengig av den dritten lenger.
Vis hele sitatet...
Jeg ønsker ikke mega høye priser på minus for obvious grunner, men det at minus var så latterlig billig i en periode har vært med på å få folk hekta. Istedenfor å kjøpe bitte litt som 0.5g for å kose seg en kveld kjøpte folk 1-2 kuler og ruste seg i en uke.

1000kr for en kule er farlig billig synes jeg. Er bare min personlige mening for de som er i aktivt avhenighet så er økte priser bare helvette. Vil føre til mer desperasjon og lidelse. men den bruker grupppen som tar minus av og til har godt av høye priser mener jeg.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[quote=Anonym bruker;3880671]
Sitat av Trynefaktor_69 Vis innlegg
Oslo området nå, så sprer deg seg sakt til resten av landet. Meste parten av dopet som selges i de mindre byene er henta i oslo. Det er som en bølge tørke i oslo så tar det litt tid før tørka merkes i små byene, så når tørka er over så er det først oslo sp resten av Norge.

Jeg er bare en kar på nettet så jeg vet så og si null. Rykter sier at et parti ble stjålet, så for å tjene tilbake på det som ble stjelt kutta mann supplien for å tjene mer. Prisene på minus har vært kunstig lave i en periode synes jeg. 1.3.-1.5k for 5gram heroin er sykt synes jeg.

For folk som meg som bruker opiater aktivt samt heroin men ikke fast så burde vi glede oss litt over tørker inni mellom. Er i disse korte periodene mann har et vindu til å holde seg unna og trappe med bruken. Var nesten daglig bruk hos meg til tørken i desember. Noen uker uten minus gjorde at stemmen i skallen roa seg ned. Tok kratom som substitutt. Hold meg siste ukene med kun 1-2x i uka mer heroin.

Vi leter alle mann etter den tingen som vil gjøre deg komplett, opiater gir den følelsen men den er ikke ekte. Fint med pause for å resette virkeligheten[/Q

Ja, det er i Oslo det er snakk om. Mange snakker om en "selektiv -tørke" bare for å dra opp prisene når de slipper 100 kuler ut i markedet et par ganger i uken.
Kvartinger har gått for 1000 kr, de som har dop på seg tør ikke si det høyt fordi de da omtrent blir overfalt.
Uansett er det et marked i ubalanse, for et halvår siden hørte man om priser som 1000 kr for 5 gram, nå 4000.

Heldigvis er jeg ikke avhengig av den dritten lenger.
Vis hele sitatet...
Dette er bare tull. Tydeligvis en selger som prøver å manipulere priser så innlegget bør slettes for å unngå at noen går på det. Ting koster en 1/4-1/3 av det du sier.