Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 720
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Tror dere morfinpiller vil dempe amfetamin nedtur?🤓
Ja men vær forsiktig.
Som Asro Man sier, ja. Men det blir litt som å skyte spurv med kanon. Litt avhengig av dose blir det vel.
Vet ikke hva slags morfinpiller du har, men 10mg morfin er en dose som gis av lege eller annen medisinsk førstehjelp personell ved sterke smerter ved skader i en trafikkulykke, foreksempel. Og litt mer, hvis det er behov for det.
Ikke ta mer enn 30 mg.
Men et par stesolid/valium hadde vært en mer passende medisin synes jeg. (Ikke kombiner morfin og valium/stesolid.)
Hva legger du/dere egentlig i speed nedtur?

Har brukt MYE speed oppgjennom årene, men aldri skjønt meg helt på dette fenomenet.

Det jeg opplever etterpå er at jeg blir sulten og søvning. Hender også at jeg kan være litt anspent i kroppen, men da tar jeg meg en varm dusj.
Føler jeg meg sliten så legger jeg meg.

Opplevd vondter i kroppen og uggenhet. Da har jeg brukt varer jeg normalt sett ikke ville brukt. F.eks marsipan eller lignende som ikke har fått tørket ordentlig
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hva legger du/dere egentlig i speed nedtur?
Vis hele sitatet...
De som kvalifiserer til speed nedturer er de junkiene på 50 kilo som har binga i 5 døgn uten noe særlig mat, drikke og søvn (satt på spissen).

Jeg er litt som deg og har heller aldri skjønt helt de nedturene alle snakker om. Greit, man kan bli anspent i kroppen, tørr munn og tom i tankene men for min egen del så klarer jeg fint å håndtere potensielle bivirkninger fra amfetamin uten noen ekstra legemidler.

Nå hjelper det at jeg trener, boler og har kost, søvn og generell hygiene i boks.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Hva legger du/dere egentlig i speed nedtur?

Har brukt MYE speed oppgjennom årene, men aldri skjønt meg helt på dette fenomenet.

Det jeg opplever etterpå er at jeg blir sulten og søvning. Hender også at jeg kan være litt anspent i kroppen, men da tar jeg meg en varm dusj.
Føler jeg meg sliten så legger jeg meg.

Opplevd vondter i kroppen og uggenhet. Da har jeg brukt varer jeg normalt sett ikke ville brukt. F.eks marsipan eller lignende som ikke har fått tørket ordentlig
Vis hele sitatet...
Føler nedtur var en greie helt til jeg ble ca 20. Siden bare litt sliten
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter en 4 dagers bender på speed, benzo og ketamin så fikk jeg den værste nedturen. Den varte 1 uke hvor jeg hadde diaré kunne ikke fise engang før det bare rant nedover beina. Trodde jeg hadde ødelagt psyken 4 life jeg ass, men det gikk over.

Øl er ganske nødvendig på nedtur for meg hvert fall.