Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2818
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Skal ta en pause fra amf ettersom jeg hadde en litt for lang bender (dag nr 5 nå)

Har hatt den nedturen mange ganger, men har aldri gjort den mer "comfy"

Så spørsmålet mitt er:

Kan dere komme med forskjellige tips for å gjøre nedtur mer behagelig

Og tips om hvordan jeg kan best reparere all skaden speed gjør ved langtidsbruk/bender-
(Beste detox, cardio eller styrketrening, mat og vitaminer, ting for å styrke skjelettet osv osv)


Setter pris på alle svar!

ingen moralpreik eller lignende.

Har brukt i 9-10 år, har mitt eget hjem, vakker familie og en stabil jobb jeg trivs i.

Mvh, mann 25år.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Weed
Vis hele sitatet...
Uenig, det gir en inngangsbillett til psykose. Iallfall min erfaring tatt i betrakning. Egentlig er det beste kvetiapin selv om det kanskje kan være noe hardt for kroppen. Benzo er også et alternativ men det blir som å pisse i buksa for å holde varmen.
Brukt speed i mange år og forstår meg ikke på det der nedturs hysteriet.

Opplevd det en håndfull ganger etter bruk at jeg har følt meg dårlig i kroppen. Vondt i ledd osv..følt meg uvenn. Da er det fordi jeg har tatt noe som åpenbart ikke var bra varer.

Er du en av de som ikke spiser godt eller blir tørst av speed ville jeg spist og drikker mye. Er du en av de som ikke sover, ville jeg lagt meg.

Har du stress som sitter i kroppen, kan det eventuelt hjelpe med seroquel, men ville unngått det rett etter en justering fordi det fort kan føre til blodtrykksfall.
Sist endret av DrPerception; 23. desember 2023 kl. 00:43.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Brukt speed i mange år og forstår meg ikke på det der nedturs hysteriet.

Opplevd det en håndfull ganger etter bruk at jeg har følt meg dårlig i kroppen. Vondt i ledd osv..følt meg uvenn. Da er det fordi jeg har tatt noe som åpenbart ikke var bra varer.

Er du en av de som ikke spiser godt eller blir tørst av speed ville jeg spist og drikker mye. Er du en av de som ikke sover, ville jeg lagt meg.

Har du stress som sitter i kroppen, kan det eventuelt hjelpe med seroquel, men ville unngått det rett etter en justering fordi det fort kan føre til blodtrykksfall.
Vis hele sitatet...

Spiser å drikker sjeldent når jeg tar veldig mye, f.eks benders.

PS: det er ikke noe hysteri, men jeg har 2 barn, forlovede og en stressende jobb.. så grunnen til spørsmålet mitt er at jeg vil være den beste faren for ungene og forlovede.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Weed
Vis hele sitatet...
Skulle ønske det var en mulighet, bruker ingen type medisin/kan ikke bruke noe.

Bare amf, for å være oppegående hele dagen.

Takk for svar da
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen medisiner i det hele tatt. Tenker mer på beste mat å spise, vitaminer, naturlige måter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen medisiner i det hele tatt. Tenker mer på beste mat å spise, vitaminer, naturlige måter.
Vis hele sitatet...
Kjør på, det er nok det viktigeste.
Sist endret av NokErNok; 23. desember 2023 kl. 01:13.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Kjør på, det er nok det viktigeste.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med kjør på? Kjør på med hva?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du med kjør på? Kjør på med hva?
Vis hele sitatet...
Mat, søvn, vann og eventuelt vitaminer.
Har du sovet disse dagene? Spist? Fått i deg nok vann?

Speednedtur husker jeg jeg hadde fra jeg var 16 til noen å 20. Siden har det bare vært å gå rett av etter en to-tre ukers.
Litt småsliten første dag, men ellers helt OK.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiser å drikker sjeldent når jeg tar veldig mye, f.eks benders.

PS: det er ikke noe hysteri, men jeg har 2 barn, forlovede og en stressende jobb.. så grunnen til spørsmålet mitt er at jeg vil være den beste faren for ungene og forlovede.
Vis hele sitatet...
Den beste du kan gjøre er å sove og spise. Så rir du av eventuelle ubehageligheter. Etter det så slutter du med bendere på speedkjøret i fem dager på rad. Etter det kan du kanskje være den beste faren for barna dine. Finn noe annet enn speed å kose deg med. Det er få speedfreaks som er gode fedre og forlovede. Røyk en Jay elns. Kanskje du ikke syns det er like digg men skal du være den beste faren du kan så må du prioritere vekk de tyngste drugsa. Hvertfall den mengden du tar nå.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan har du sovet de siste 5 dagene, er jeg nysgjerrig på? =)
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Den beste du kan gjøre er å sove og spise. Så rir du av eventuelle ubehageligheter. Etter det så slutter du med bendere på speedkjøret i fem dager på rad. Etter det kan du kanskje være den beste faren for barna dine. Finn noe annet enn speed å kose deg med. Det er få speedfreaks som er gode fedre og forlovede. Røyk en Jay elns. Kanskje du ikke syns det er like digg men skal du være den beste faren du kan så må du prioritere vekk de tyngste drugsa. Hvertfall den mengden du tar nå.
Vis hele sitatet...

Vet det høres dumt ut, altså å værr en god far samtidig som jeg bruker amf.

Men benders er aldri hjemme eller rundt familien, da er jeg reist på jobb.

Utenom det så bruker jeg medisinske doser mot adhd ettersom legen skrev meg av aduvanz etter årevis med bruk, men, har parkinson å skal egentlig bruke eldepryl og levadopa- men amf og div MaO meds er en dødelig blanding.

Og ja, jeg vet hva parkinson innebærer di neste årene, men tok valget om å ikke bruke di medsa, et veldig informert valg.

Takk for svar
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan har du sovet de siste 5 dagene, er jeg nysgjerrig på? =)
Vis hele sitatet...
Fikk sove 3-4 timer for etpar dager siden, men jeg pleier å overjustere for å bli trøtt nok til å sove-
Men denne speeden er helt utrolig ren, så har bare blitt full av liv 😂

Så ja, besvime/passe ut avogtil, alt ifra 15min opptil 1 time.

Hmm, kansje 9-10+ timer siste 5 dagene
Benzodiazepiner er vel det aller beste, men som de fleste vet så er det også veldig vanedannende og et helvete og slutte med
TVING i deg mat som f.eks. yogurt. Én av de store "frokost" greiene med skrukork? Jeg bruker den med vanilje og så noen bananskiver og rosiner. Annet tips er babygrøt. Få deg en dusj og rene klær og skift på senga. Puss tennene dine. Drikk vann. Skru av lys. Skru av musikk/TV. Innta det du har av hasj/alkohol/benzo. Om nivå av vedvarende stimulantrus med hjerteklapp hver gang du nesten sovner oppleves som plagsomt er det bare å resignere til å stirre i veggen og drikke til du stuper. Helst bare gå for sprit, for det kan være kjipt å måtte takle mengden øl det krever å få en på nedoverfart mot drømmeland. Nå er vi ute etter effekt, ikke behag. Lykke til, håper du kommer deg før julaften
Sist endret av supranaut; 23. desember 2023 kl. 12:46.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men benders er aldri hjemme eller rundt familien, da er jeg reist på jobb.
Vis hele sitatet...
Litt off-topic men er nysjerrig på hva slags jobb du har? Er benderen nødvendig for å utføre jobben eller er det mer for å koble av å ruse seg når man er vekk fra fammen?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan får du til en 5 dagers bender (antar at det betyr at du er våken i 5 dager?) på jobbreise? Betaler du for ekstra opphold på turer for å ruse deg liksom? Og har du noen gang slitt med å få med deg medsa dine på reiser mtp på toll og sånt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiser å drikker sjeldent når jeg tar veldig mye, f.eks benders.

PS: det er ikke noe hysteri, men jeg har 2 barn, forlovede og en stressende jobb.. så grunnen til spørsmålet mitt er at jeg vil være den beste faren for ungene og forlovede.
Vis hele sitatet...
Du sier her at du ønsker å være "den beste faren for ungene og forlovede". Du sier også i starten av tråden her at du trenger råd fordi du har vært på en 5 dager lang makka-bender mens du har vært på jobb. Åssen synes du dette går, sånn helt ærlig? Det er ikke for å være drittsekk, men du sier jo her selv at du er noe ute å sykle da.

For å svare på det du spør om her:
1. Slutt å ta makka i 5 dager uten å sove og spise. Da fortjener du å ha det vondt etterpå. Du er ikke supermann bare fordi kroppen din ikke signaliserer behov på sentralstimulerende. Du er etter eget utsagn 25, så da antar jeg bare at du i kraft av å ha to kids ikke lar være å mate de hvis ikke de skriker om det i 5 døgn. (Ja, det var en drøy sammenlikning, men også; poenget mitt ble jævla klart, sant?).
2. Det er så grunnleggende idiotisk å begynne å mate på med benzo og antipsykotiske, pils, weed og heroin for å lande dette. Førstemann til verre avhengigheter. Skal vi snakke om nedtur tenker jeg benzofolka kan fortelle om langt verre opplevelser.
3. Spis, sov og scroll på mobilen. Se serier. Whatever. Det er over etter maks 3-4 døgn, og det aller verste er at du er utmatta en stund. Første døgn er du antagelig apatisk. Det takler du helt fint. Skal du være med på leken, må du tåle nedturen.
Folkene gir deg dårlige tips, hvis du har sovet å spist greit å halveis bra electrolyte inntakk så er raskeste veien føle seg bra igjen ved å føle seg dårlig eller ukomfortabel ved å gjøre ting du ikke har lyst å krever innsats som å gjøre som rydde, vaske eller gymen. Se podcastene om dopamine til Andrew Huberman fordi han forkaller det bedre en meg og er neuro forsker
Anonym bruker
"Ond Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner jeg blir litt grinete når barn er med i bilde.De bør være første prioritet...Håper de blir skånet bra.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Folkene gir deg dårlige tips, hvis du har sovet å spist greit å halveis bra electrolyte inntakk så er raskeste veien føle seg bra igjen ved å føle seg dårlig eller ukomfortabel ved å gjøre ting du ikke har lyst å krever innsats som å gjøre som rydde, vaske eller gymen. Se podcastene om dopamine til Andrew Huberman fordi han forkaller det bedre en meg og er neuro forsker
Vis hele sitatet...
Rydde, vaske eller gymmen er jo kjempedårlige tips etter en 5 dagers bender?

Eneste prioritet burde være å sove. Om så ved hjelp av store mengder hasj og brennevin, søvn 1 pri.

Kan telle på både fingre og tær mengden ganger jeg har havnet i psykose mens jeg har ryddet og lignende.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
R
Kan telle på både fingre og tær mengden ganger jeg har havnet i psykose mens jeg har ryddet og lignende.
Vis hele sitatet...
Det er ingen som snakker om de negative effektene ved å rydde dessverre.
Jeg syns vi skal gi TS credz for å være såpass etablert i en alder av 25 år.

Dopbruken kommer til å avta. Nedturene blir hardere jo eldre man blir. Du orker ikke å holde på sånn i 30 årene.

Til TS. Du trenger omlag 2000 kcal per døgn, så kan du bare regne på hvor mye du henger bak, eller hvor mye du bør ta igjen hvis du er xyz antall dager uten mat.
Til dels det samme med søvn, men man kan ikke ta igjen tapt søvn.
Sist endret av IneartheDx; 25. februar 2024 kl. 11:10.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Jeg syns vi skal gi TS credz for å være såpass etablert i en alder av 25 år.

Dopbruken kommer til å avta. Nedturene blir hardere jo eldre man blir. Du orker ikke å holde på sånn i 30 årene.
Vis hele sitatet...
Kanskje, kanskje ikke. Har sett triste skjebner som fortsatte som vanlig til godt i 40-50 åra med full familie. Eller familiene ble jo "rista" av etterhvert.
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Lol hvorfor ska vi gi ts cred for å være av de privligerte som har fått høytstående jobb hvor han kan ruse seg med pharma knark samtidig ha barn og kone i en alder av 25? Tror du fattigluser som har kommet fra flere generasjoner av andre fattigluser ville fått et slikt liv? Gå og sug en elg.
Vis hele sitatet...
Fordi man som regel ikke FÅR en høytsående jobb og kone med familie. Føler heller ikke TS får noe cred her.
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Vel, hvis du tenker slik betyr det at du kommer fra fattige kår da. For de priviligerte er det normen ikke unntaket lol.
Vis hele sitatet...
Og hva som om det er tilfellet? Det innlegget ditt lengre opp her ga ikke så mye mening for meg gjerne forklar nærmere, står ikke noe som jeg kan se at han bruker "pharma drugs" som jeg antar er apotek dop. Ingen som gir han særlig creds er det det?
Ikke for å være slem men TS formulerer seg bedre enn deg noe som får meg til å tro at du har vært på en enda lengre amf-bender.
Innlegget var et svar til "IneartheDx". Burde kanskje presisert det litt bedre ja.