Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 374
Er det mulig å sette et bomskudd når man har fått svar(blod i kanyle/bekreftelse på at du har truffet åra) ? Tar amf og gjort det en stund, i dag satt jeg en justering som tilsynelatende var og kjentes normal ut. Men selv med godt svar ble det som jeg bommet? Vondt i armen, klump, sår og øm.
Hvorfor og hvordan fungerer dette? Kan jeg ha punktert en åre så svaret egentlig bare er en blødning?
Ps. Bruker altid nytt utstyr, steriliserer, og aldri hatt problem med sykdom, betennelse ol. Bruker også belte for å forhindre bomskudd, har heller ikke bomet siden jeg startet og holdt på å lære å sette.
Pss. Ikke vits å fortelle hvor farlig osvosv det er å skyte, jeg er fult klar over det. Det er en avhengighet, ikke et direkte valg.
Skal ikke veldig mye til før nåla går ut av åra igjen, trykk sakte og vær presis og nøyaktig
Ja, det er mulig men det pleier vanligvis å begynne å svi voldsomt mens man injiserer. Dessuten kan man vanligvis å kjenne at pumpa blir mye hardere å trykke inn dersom nåla er ute, etter min erfaring. Så det er litt rart å sette et helt bomskudd uten å merke det før etterpå hvis det er amfetamin.

Tipper du har bomma noen dråper, eller at det har kommet litt ut av nåla når du har trekt den ut eller noe. Hvis det blir verre, med varme og smerte osv så er det grunn til bekymring, men høres ikke så ille ut. Tipper det går over, men hvis det blir verre er det veldig viktig at du drar til legevakta, da det er en ganske smal sak for dem å fikse med mindre du har venta alt for lenge.
Sist endret av TrippyKing; 25. februar 2024 kl. 15:32.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv sjekker jeg blodsvar 3-4 ganger i løpet av en injeksjon. Da er jeg helt sikker.