Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1003
Skal ta lsd etter lang tid.

Tenker 150ug

Har aldri tatt mindre enn 200ug, tenker dere dette blir en god nokk tur?

Vil bare ha noen visuals og ingen overtenking.. kontrollere turen.

En liten rus og ikke mere.

Ser ikke etter noe spirituelt, men en trippy kveld.

Hver gang jeg har drukket en halvliter eller røyket en så har det gått til helvetet.

Har turet alt for mange ganger og aldri hatt den perfekte turen.

Min plan er en halvliter første 30 min for å knuse angsten (mindre angst før turen og minste dose jeg har prøvd) Vil dette funke på så lav dose?
Høre på noe musikk, gå en tur i skogen, (Har ikke tatt lsd på vinteren) null farger å se på, hvordan hvil dette gå?

Har bare tatt store doser, er en liten dose 125-175ug en fin dose? (En verdt det?)


Tenker på min fremtidige tur etter en veldig veldig lang tid. (10 måneder - 12 måneder)

Ser etter en rolig tur på 8-12 timer.


Hva er deres perfekte oppskrift på en tur som er verdt det/time of your life
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For en trippy kveld og ikke en spirituell en, er vel heller et stoff i 2c serien noe for deg.
ت
olaba's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For en trippy kveld og ikke en spirituell en, er vel heller et stoff i 2c serien noe for deg.
Vis hele sitatet...
Ja 2c serien hadde vært nice, men ser heller etter en lsd trip. Som ikke er for kraftig.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man tar ikke LSD for å chille. Spar deg for det, så slipper du å finne det ut på den harde måten...
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes personligt at sopp er sykt enkelt å ikke bæde på å ha en perfekt tripp på, mellom 2-3g(cubensis). 1-1,5g med norsk fleinsopp hvis jeg skal kose meg. Lsd gir meg alltid en eller en annen form for angst
ت
olaba's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes personligt at sopp er sykt enkelt å ikke bæde på å ha en perfekt tripp på, mellom 2-3g(cubensis). 1-1,5g med norsk fleinsopp hvis jeg skal kose meg. Lsd gir meg alltid en eller en annen form for angst
Vis hele sitatet...
Ahh er allergisk mot sopp, fant ut ut av dette noen måneder siden…
Null farger om vinteren, sier du? Ta turen som du har planlagt inn i skogen og oppdag en utrolig fargerik verden. Barken på et tre, mose. Det er så mye. Personlig foretrekker jeg fargene i vinterhalvåret.
Tenker iallefall at det er greit å ikke tro man vet hvor mange MIKROgram det er i en blotter eller tab. Det er fingeren i luften-matte
Fuck Mr. Plod!
For meg hjelper det veldig å ha på blindfold og puste dype pust til oppturen slepper.

Drar av blindfolden og wow <3

150ug skal gå veldig fint, god tur.
Sist endret av Nøddy; 23. februar 2024 kl. 17:16.
For å få beste turen mulig;

- Skaff deg en større leilighet med god plass og gjerne stor TV og lydanlegg du kan ha tilgjenglig i løpet av turen.
- Ha en spilleliste klar før turen
- En kreativ sone er alltid kult (tegne, male, synge etc)
- En/et par venner og en jentevenninne/kjæreste
- Litt hasj til slutten av turen
- Frukt / saft tilgjengelig. Du trenger litt påfyll i løpet av de 12 timene du er påvirket.

Hvis du skal ta syre så bør du gjøre innsats på settingen, og ikke bare doseringen på rusmiddelet.
Sist endret av IneartheDx; 23. februar 2024 kl. 17:47.
I min erfaring er det når du SLIPPER kontrollen at turen blir kul ^_^ ved å tviholde på illusjonen av kontroll kan du blir stressa, få en dårlig opplevelse. Trygge omgivelser og kun med folk du stoler på helt og fult