Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 781
Hei! Hva er deres favoritt parfyme fra jean paul gaultier? personlig er min enten den mørkeblå eller svarte, men alle er egentlig gode
Ingen av dem. Lukter nattklubb i Agia Napa av alle.
Sitat av moret Vis innlegg
Ingen av dem. Lukter nattklubb i Agia Napa av alle.
Vis hele sitatet...

Evt. Oslo City.
den svarte syntes jeg lukter bra
Jean Paul Gaultier, One Million eller Dior Sauvage lukter det av alle gutter mellom 15-25 som raver rundt i kongeriket.

Og det verste er at nevnte gruppe ikke klarer å bruke parfyme riktig. Det sprayes på kroppen, i håret, på klærne, på sekken, i skoene,… overalt. Det stinker til slutt.
Jeg kan lukte en guttegjeng 100m før de kommer.

Kjøp deg en dyrere parfyme fra et parfymehus som er litt utenfor Kicks sitt sortiment. Da får du en mer unik duft
Sitat av David01 Vis innlegg
Jean Paul Gaultier, One Million eller Dior Sauvage lukter det av alle gutter mellom 15-25 som raver rundt i kongeriket.

Og det verste er at nevnte gruppe ikke klarer å bruke parfyme riktig. Det sprayes på kroppen, i håret, på klærne, på sekken, i skoene,… overalt. Det stinker til slutt.
Jeg kan lukte en guttegjeng 100m før de kommer.

Kjøp deg en dyrere parfyme fra et parfymehus som er litt utenfor Kicks sitt sortiment. Da får du en mer unik duft
Vis hele sitatet...
Joa kan være litt enig i det. Men føler det at jean paul gaultier er liksom icon for parfymer, Personlig syns jeg de er gode og lukter ikke falskt eller sprit som mange andre
Har bare brukt den grønne av de, og den har jeg kanskje brukt snart i 20 år. Jeg pleier alltid å få en 200ml i julepresang og den holder litt over 1 år. Bruker vanligvis 1-2 spray før jeg drar ut av huset.

Sitat av David01 Vis innlegg
Kjøp deg en dyrere parfyme fra et parfymehus som er litt utenfor Kicks sitt sortiment. Da får du en mer unik duft
Vis hele sitatet...
Fair point. Men parfyme skal lukte godt, ikke unikt. Så man burde ikke bry seg om hva andre kjøper hvis man skal finne SIN duft.
Sist endret av IneartheDx; 19. desember 2023 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Har bare brukt den grønne av de, og den har jeg kanskje brukt snart i 20 år. Jeg pleier alltid å få en 200ml i julepresang og den holder litt over 1 år. Bruker vanligvis 1-2 spray før jeg drar ut av huset.



Fair point. Men parfyme skal lukte godt, ikke unikt. Så man burde ikke bry seg om hva andre kjøper hvis man skal finne SIN duft.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig skal det lukte godt, det er krav nummer 1 til parfyme. Men det er utrolig mye god parfyme utenfor Kicks sitt sortiment også
Har du prøvd Floris London?
Den blå, blandet med litt svidd 2-taktsolje så har du lukten av min ungdom.