Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 932
Hei, følte at det var på tide å lage bruker her

Lurer på om det er mulig å få tak i online maskiner? F.eks en win7 maskin som er online og som jeg kobler til med RDP eller teamviewer.

Noen som vet / har ideer?
VPS eller en dedikert server?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Eller bare la sin egen desktop stå på hjemme ?
Trådstarter
3 0
Trenger ikke å være en dedikert server. Skal ikke være programmer som krever mye maskinvare men trenger litt nettverkshastighet.

Er på adsl linje med 2-4 andre aktive brukere så må derfor ha en online maskin. Er rett og slett for tregt nett. Så med en online maskin får jeg vel bra nettverk til mine applikaskoner?
Sist endret av Random1992; 20. april 2013 kl. 13:58.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan kjøre denne "online" maskinen hjemme bare fordi du sitter på en ADSL linje (som kan være alt fra 0.5-> 20Mbit) som du deler med 2-4 andre "brukere" ?
Trådstarter
3 0
Har 8mbit linje og vil hoste minecraft og diverse et annet sted en hjemme

Bor med andre studenter som bruker Torrent og streaming+++ som galne døgnet rundt og da blir det ikke mye nett igjen.

Men tror jeg prøver en VPS og ser om det fungerer bra

Takker for svar
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvis du vil hoste minecraft kan du fint bruke andre ting enn en windows7-maskin og fint bruke andre ting enn RDP.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hvis du vil hoste minecraft kan du fint bruke andre ting enn en windows7-maskin og fint bruke andre ting enn RDP.
Vis hele sitatet...
Da ville jeg kanskje vurdert tjenester som er dedikerte til minecraft for å slippe å bli ruinert.