Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 712
Skjønner at løse piller er farlig, men hva med brettene?
0% på løse 0% på brett
Har spist og kjøpt av utallige personer, brett/løst, alltid gått fint. Samtidig har jeg fått brett med kasol hvor det åpenbart var hjemmemekka, svære "bobler" i brettet og kantene på pillene så veldig rare ut, prøvde først en halv bare fordi jeg ble skremt. Det var nok bare mindre xanax i de, for jeg merket vel så og si ingenting av det jeg har følt på det jeg har kjøpt av folk som får av lege.
Tror det mye oftere er mindre i de, for profitten sin skyld, samtidig som at fentanyl dreper jo alle kundene deres, så fra et business perspektiv gir det null mening.

Er greit å være kjent med smaken på de forskjellige, xanax smaker jævlig, diaz kan jeg bare ha under tunga, rivotril er søtere (min mening og opplevelse) rosa xanax har ALLTID vært dritt, utenom en gang, da spiste jeg 4 fordi jeg forventet at det sugde, tok en øl og spilte biljard på en bar, plutselig var jeg hjemme i senga dagen etter. rosa xanax smaker mindre kjemisk enn kasolene, smelter også veldig fort, smakte faktisk på en nå siden jeg har det ene og det andre liggende, men nå vet jo ikke jeg om jeg har fått dette fra et seriøst legefirma eller en lab som skal tjene så mye som mulig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det absolutt eneste jeg har brukt har vært amf, hasj og xanor under navnet "kosalol", og jeg testet nylig positivt på fentanyl
aner ikke hva risken er, men den er veldig lav.

Er funnet fentanyl både i løse OG brett
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Er funnet fentanyl både i løse OG brett
Vis hele sitatet...
Kilde?