Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 11878
Ok, noen der ute som gleder seg til Rockstar kommer med Read Dead Redemption?
Er ikke den største "western" fanen selv men jeg må innrømme at det ser meget lovende ut!

Hva tror dere om spillet? Har hørt at det skal bli GTA i western style?

Nøkken
Red Dead Revolver var i alle fall relativt fett til Xbox classic i sin tid.

Det kan ikke sammenlignes med Gta, men er likevel underholdende.
Har sett noen gameplay videoer av dette spillet. Og jeg synes hvertfall det ser VELDIG lovende ut.
Trådstarter
2 1
Sitat av FredrikThaMan Vis innlegg
Har sett noen gameplay videoer av dette spillet. Og jeg synes hvertfall det ser VELDIG lovende ut.
Vis hele sitatet...
Enig med deg der, ser meget lovende ut! Håper det har en lengre "story" enn de fleste andre konsoll spillene som har kommet i det siste!
Dette skal bli kjøpt ja! Gameplay så veldig lovende ut synes jeg også, flere nye ting der jeg ikke har sett i tidligere spill. Gleder meg.
rockstar har en tendens til å ikke svikte.. seff gleder jeg meg
Shady Banana
Quix's Avatar
Synes det ser veldig bra ut. Det jeg digger med Rockstar er at de er en av noen få selskaper som har tatt i bruk Euphoria motoren. Den passet veldig bra til GTA IV. Og hvis RDR blir like bra som IV har vi mange gode timer i vente
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Spillet virker veldig lovende, utfra den nye gameplay vidoen som er lagt ut. Blir definitivt kjøp.
Som nevt tidligere i tråden var red dead revolver et artig spill, men tror ikke redemption kommer til å ligne, siden dette kommer til å være sandbox, og ikke små baner som på revolver.

Venter i spenning...
Sist endret av Bangfish; 11. januar 2010 kl. 09:39.
Ser bra ut ja, venter i spenning
Sist endret av Henrik-Vanger; 14. januar 2010 kl. 15:29.
▼ ... over en uke senere ... ▼
"Ny" Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=FcekxXIb0Vw
Dette er spillet jeg gleder meg mest til i år, jeg savner westernspill, og skjønner ikke hvorfor bransjen ikke utnytter dette. Det finnes tusen forskjellige I/II/Vietnam spill, og rundt 3-4 brukbare westernspill (outlaws, Win98, anyone?), og western er da en sjanger med nok vold og drama til å fungere som bakteppe for et spill?
Uansett, med rockstar ved spakene blire bra!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Ja, jeg gleder meg ihvertfall veldig til dette spillet! Husker jeg koste meg mye med Gun, og dette blir jo sikkert 100x bedre!

Denne burde alle se!
Sist endret av daimeno; 25. januar 2010 kl. 22:50.
Det har nettopp blitt sluppet ut nye skjermbilder her:

http://www.spill.no/default.aspx?sec...rtikkel&id=300
Shady Banana
Quix's Avatar
Nå er det en ny trailer ute som tar for seg våpnene og euphoria motoren:

http://www.youtube.com/watch?v=hj_cKIMrkUY&feature=sub
Sitat av zkinny Vis innlegg
"Ny" Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=FcekxXIb0Vw
Dette er spillet jeg gleder meg mest til i år, jeg savner westernspill, og skjønner ikke hvorfor bransjen ikke utnytter dette. Det finnes tusen forskjellige I/II/Vietnam spill, og rundt 3-4 brukbare westernspill (outlaws, Win98, anyone?), og western er da en sjanger med nok vold og drama til å fungere som bakteppe for et spill?
Uansett, med rockstar ved spakene blire bra!
Vis hele sitatet...
Hæh? Det finnes så absolutt ikke tusen gode Vietnam og WWI spill.
Sitat av lolidude Vis innlegg
Hæh? Det finnes så absolutt ikke tusen gode Vietnam og WWI spill.
Vis hele sitatet...
Tusen blir noen ganger brukt som en overdrivelse på at det er en god del / masse. I bruk kan du si "Det finnes tusen gode krigsspill" da mener du at det finnes mange gode krigsspill. Det trenger ikke være 1000 stk.

Brukte du den overdrivelsen selv?
Sist endret av staM; 28. januar 2010 kl. 21:08.
Joda, vet det. Men det er en like stor mangel på gode Vietnam og WW1 spill som det er av Western-spill.
Sitat av lolidude Vis innlegg
Hæh? Det finnes så absolutt ikke tusen gode Vietnam og WWI spill.
Vis hele sitatet...
Jeg sa aldri de var gode?

Noen som har hørt noe om multiplayermuligheter på dette spillet?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av zkinny Vis innlegg
"Ny" Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=FcekxXIb0Vw
Dette er spillet jeg gleder meg mest til i år, jeg savner westernspill, og skjønner ikke hvorfor bransjen ikke utnytter dette. Det finnes tusen forskjellige I/II/Vietnam spill, og rundt 3-4 brukbare westernspill (outlaws, Win98, anyone?), og western er da en sjanger med nok vold og drama til å fungere som bakteppe for et spill?
Uansett, med rockstar ved spakene blire bra!
Vis hele sitatet...
Jeg likte Call Of Juarez, men Red Dead Redemption blir sikkert mye bedre..
Et godt sandbox spill med Western-bakgrunn er det definitivt mangel på.
Gleder meg!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ny trailer: http://www.gametrailers.com/video/ex...63988?type=flv
IGN sin preview av multiplayeren: http://xbox360.ign.com/articles/108/1082168p1.html

Jeg visste ikke før jeg leste preview at det faktisk er FREE WORLD multiplayer, der man lager seg/joiner en gjeng med andre mennesker, velger en character og bare gjør hva man vil! Jakter, tar over en by, dreper bandidos eller bare spiller poker ^^
Det er selvsagt også forskjellige modes man kan spille, som gold rush (capture the flag), deatchmatch og flere "vanlige" multiplayermoduser med en western-vri.
Det er også multiplayer-expereiencepoints, som gir deg nye goder som klær og hester ettersom man har spilt lenger. Når man begynner får man kun ri på muldyr og esler xD Kan også nevnes at XP-systemet ikke har noe å si for spillerens sjangse i kamp, da alle er helt likestilte, og alt går på skills.

For hvert eneste bilde, trailer eller preview jeg ser/leser om dette spillet, bare ligner det mer og mer på det spillet jeg hadde laget om jeg hadde styrt et helt utviklerstudio. Dette er genialt, og jeg dumper dama og avslutter mitt sosiale liv den 22.mai
Det ser veldig bra ut fra de videoene jeg har sett, men var det slikt at det bare kom til konsoll?
Sitat av Kalars Vis innlegg
Det ser veldig bra ut fra de videoene jeg har sett, men var det slikt at det bare kom til konsoll?
Vis hele sitatet...
Ja, kun 360 så langt, men om jeg kjenner rockstar rett så kommer det på PC om et års tid ^^
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Ja, kun 360 så langt, men om jeg kjenner rockstar rett så kommer det på PC om et års tid ^^
Vis hele sitatet...
Tullball, det kommer på ps3 as well!
Sitat av hybris Vis innlegg
Tullball, det kommer på ps3 as well!
Vis hele sitatet...
Haha, true dat!
Jeg bare monga siden jeg bare har 360 og gir litt blanke i PS3 ^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.youtube.com/watch?v=_sU0PwzdMiY

Jeg blir bare mer og mer frelst. Hadde jeg hatt dame nå så hadde ikke hun fått mye oppmerksomhet. Om det så var Keira Knightley ville hun ikke fått oppmerksomhet. Som sagt, jeg er frelst!
Forhåndsbestilt for noen uker siden
Det har jeg også Får det om 4 dager, gleder meg som en unge på julaften, bursdag, 17. Mai, sommerferie, alt på en gang
Får vi det den 21. Mai, eller blir det sendt den 21? I want it first !!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Skal sette meg ned og spille det nå straks Ære være piracy.
Sitat av EivindH Vis innlegg
Får vi det den 21. Mai, eller blir det sendt den 21? I want it first !!
Vis hele sitatet...
Jeg må hente det på Gamestop 21. Så, om du kan hente det, så kan du like gjerne hente det i butikken.
Har hatt det i tre døgn nå, og jeg er imponert. Har vel spilt i 4-5 timer, og spillet er kanonmorsomt. Definitivt et av de bedre spillene jeg har spilt. Må samtidig si at jeg ikke prøvde det første spillet.
Da må jeg bare få lov til å spørre hvordan du fikk tak i det? Jeg tenkte jeg skulle stikke til Elkjøp i morgen for å kjøpe det (trodde utgivelsesdatoen var 18.05.10), men fikk nå vite at det kommer ut 28.05.10 (På elkjøp står det 28, på Lefdal står det 21)
Sist endret av stigi; 17. mai 2010 kl. 23:45.
Sitat av stigi Vis innlegg
Da må jeg bare få lov til å spørre hvordan du fikk tak i det? Jeg tenkte jeg skulle stikke til Elkjøp i morgen for å kjøpe det (trodde utgivelsesdatoen var 18.05.10), men fikk nå vite at det kommer ut 28.05.10 (På elkjøp står det 28, på Lefdal står det 21)
Vis hele sitatet...
Han lastet det trolig ned.
Det var det jeg tenkte. Men hadde håpet på at det var en butikk som hadde begynt salget allerede nå :P
Jeg har bekreftet dato 21. mai på epost fra elkjøp, om jeg ikke får spillet den datoen, kan jeg kreve noe da?
Sitat av EivindH Vis innlegg
Jeg har bekreftet dato 21. mai på epost fra elkjøp, om jeg ikke får spillet den datoen, kan jeg kreve noe da?
Vis hele sitatet...
Mer intelligens kanskje?

Men fra spøk til revolver: ja, du kan "kreve" noe, men sjansen for at du får et positivt svar er lik null.

Mens dere venter kan dere kose dere med denne lille snutten: http://www.liveleak.com/view?i=468_1274045745
En diggbar review uten noen merkbare spoilere...

http://www.gametrailers.com/video/re...ed-dead/100286
Spillet ser SYKT fett ut, har forhåndsbestilt det selv :P
og med tanke på at det er rockstar som står bak, og ut fra de rewiew'sa jeg har sett, så er spillmekanikken veldig lig grand theft auto, som jeg er en fanatisk fan av, så det er vel åpenbart
anmeldelse: http://www.gamereactor.no/anmeldelse...ad+Redemption/

Sitat av tafsern Vis innlegg
Mer intelligens kanskje?

Men fra spøk til revolver: ja, du kan "kreve" noe, men sjansen for at du får et positivt svar er lik null.

Mens dere venter kan dere kose dere med denne lille snutten: http://www.liveleak.com/view?i=468_1274045745
Vis hele sitatet...
haha, det er, indeed noe av det kuleste du kan gjøre i et spill, EVER!
Har også forhåndsbestilt dette spillet.
Jeg og kompisgjengen har gira oss så jææævli opp at vi gleder oss som noen småunger all mann. Det har kommet til et punkt der vi har slengt på trailern på vors å for å vise andre at dette spillet har potensiale til å bli KONGE.

Til og med en kompis uten xbox, skal kjøpe xbox for å spille det.

Håper vi ikke blir skuffa :P
Gleder meg enormt til dette spillet. Jeg bestilte fra CDON, limited edition før den 14. mai. De sa 2-3 virkedager og i dag er det 3, men ikke noe spill i posten Noen andre som har bestilt fra CDON og har fått/ikke fått det?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
æsj!!!! har vært i Spaceworld, platekompaniet, lefdal, gamestop, expert og elkjøp! dE hadde det ikke inne pga en eller annen streik!? + der hvor de hadde hatt det var det solgt ut for de hadde får såpass få.
Hei. Jeg har kjøpt meg RDR limited edition. Å nå kommer det morsomme. Hvor er den koden som jeg kan unlocke war horse henn da? Jeg lest igjennom boka å "leita" over alt på spill esken. Koden er ikke med tror jeg, om det er et ark som er inni så har jeg ikke fått det
I det arket bakerst På baksiden. Om du ikke har fått det, klag?


heh, jeg har gama i hele natt! tenkerj eg sovna i 8 tia, og når jeg ble vekket lå jeg å holdt rundt ps3 kontrollen, og tv på :P
Sitat av lazor Vis innlegg
Hei. Jeg har kjøpt meg RDR limited edition. Å nå kommer det morsomme. Hvor er den koden som jeg kan unlocke war horse henn da? Jeg lest igjennom boka å "leita" over alt på spill esken. Koden er ikke med tror jeg, om det er et ark som er inni så har jeg ikke fått det
Vis hele sitatet...
Det skal stå på baksiden av det arket der det står Red Dead Redemption co-op mission pack COMING SOON.

Og som sagt så er d arket inni coveret.

Sikker på at du kjøpte limited edition?

SPILLET ER FORESTEN JÆVLIG BRAAA!
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av elpaso Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=_sU0PwzdMiY

Jeg blir bare mer og mer frelst. Hadde jeg hatt dame nå så hadde ikke hun fått mye oppmerksomhet. Om det så var Keira Knightley ville hun ikke fått oppmerksomhet. Som sagt, jeg er frelst!
Vis hele sitatet...
Ærlig talt...

Keira Knightley > Gaming

Fantastisk spill forresten. Det har dog noen småbugs, men heldigvis ikke veldig plagsomme.
Sist endret av CosmoKramer; 23. mai 2010 kl. 14:55.
Read Dead Redemption?

Spillet er konge, Take Two suger. Takket være dem funker ikke lengre:

youtube.com/user/jevrio
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Gleder meg enormt til dette spillet. Jeg bestilte fra CDON, limited edition før den 14. mai. De sa 2-3 virkedager og i dag er det 3, men ikke noe spill i posten Noen andre som har bestilt fra CDON og har fått/ikke fått det?
Vis hele sitatet...
Det kan ha noe med at det er transportstreik.
Jeg likte ikke multiplayer spillet, man kan ikke være i freeroam i mer enn 10sec før man blir drept av en idiot. Og autoaimen er jammen ett kapittel for seg selv, det er den sykeste autoaimen jeg har sett i ett multiplayer spill noen gang! For å drepe noen så trenger man jo bare å peke i riktig retning og fyre av tre skudd.

Singleplayer delen liker jeg litt bedre, fin story og god frihetsfølelse av alle valgmulighetene man har.

Det skal sies at jeg ikke har prøvd alle mulighetene multiplayer har, men førsteintrykket er svært labert.
haha, det var så enkelt ja. Det lå i coveret. War hores er konge
Vet noen om dette kommer til PC med tiden? Det ser jo megadødsfett ut.