Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2934
Hei

Har prøvd å google, men finner lite. Når kommer de nye mapsene ut? Har hørt at det ikke er lenge til!
I morgen kommer det ut.
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Flott! Noen som vet om noen steder hvor jeg kan se bilder o.l av mapsene? Blir nok en tur på steamstore imorgen da

Edit: Fant litt previews her http://store.steampowered.com/app/10195/
Sist endret av Waffaz; 3. mai 2010 kl. 11:53.
Mener ikke å stjel tråden, men jeg lurer på noe angående de nye banene. Vil man kunne spille på disse banene mot spillere som ikke har kjøpt mapsene? vil de bli gratis etterhvert?
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av sk1ppy Vis innlegg
Mener ikke å stjel tråden, men jeg lurer på noe angående de nye banene. Vil man kunne spille på disse banene mot spillere som ikke har kjøpt mapsene? vil de bli gratis etterhvert?
Vis hele sitatet...
Tviler jeg på.

Forhåndsbestilte forresten nå, da fikk jeg 10% rabatt
Sitat av simen929 Vis innlegg
Tviler jeg på.

Forhåndsbestilte forresten nå, da fikk jeg 10% rabatt
Vis hele sitatet...
Forhåndsbestilte selv. og fikk 10% rabatt som du selv nevner. Men er det ikke litt merkelig da? Skal man bare nekte spillere å spille på disse banene da?
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Sitat av sk1ppy Vis innlegg
Forhåndsbestilte selv. og fikk 10% rabatt som du selv nevner. Men er det ikke litt merkelig da? Skal man bare nekte spillere å spille på disse banene da?
Vis hele sitatet...
Ja. Ellers er det jo ingen poeng for oss å kjøpe dem?

Blir jo nesten som WoW da. Om du ikke kjøper expansionene må du bare vandre rundt i gamle verdenen.
Har selv ikke råd, mens flere av kompisene mine har forhåndsbestilt det..
Suger no inni ...
Jeg må bare si tusen takk til alle som kjøper dette, for hvis alle hadde droppet å kjøpe denne ekstrapakken med gamle maps, så hadde den blitt gratis for alle etterhvert uansett. Ikke det at jeg spiller MW2, men dette er noe som kommer til å skje i flere spill tror jeg.
Nå er dette noe vi kommer til å se i fremtiden, at alle spill får "expansions" og et par ganger i året må du punge ut ekstra for å gjøre det som var gratis før.

Dette er bare enda en måte for produsentene å melke forbrukerne på, og hele greia begynner å minne om "Habbo Hotell", og det tar nok ikke lang tid før man må kjøpe våpen i spill for å bruke dem.

Det var dagens offtopic.
Sist endret av drittunge; 3. mai 2010 kl. 16:00.
Det er bare tullprat. Utvidelsespakker har eksistert i alle år, forskjellen er at utviklingsskostnadene av disse har blitt så smidige at studio kan avse et lite team til å utvikle innhold fortløpende. Tidligere kom det kun en eller to utvidelsespakker for de aller største spillene, og de hadde veiledende priser som lå på samme nivå som enkelte fullversjonsspill i dag.

Den lignende debatten rundt utviklere som gir ut DLC samtidig som spillet utgis er for øvrig minst like teit. Spill er ferdige flere måneder før de kommer på markedet, men må gjennom en omfattende prosess av trykking, PR-mas og slike ting før forbrukerne kan få det i hendene. I stedet for at utviklingsgruppene bare sitter og tvinner tommeltotter eller tar ferie så bruker de nå disse månedene på å utvikle innhold slik at spilltilbudet er enda mer omfattende ved utgivelse. Er det da galt å ta betalt for dette?
Sist endret av Franklin; 3. mai 2010 kl. 16:10.
Den kommer 5. mai i Norge og 4. mai i USA. Og til de som er så sinna på at det koster penger.. Hvis du regner ut kroner/minutt for hva en slik pakke er verdt av underholdning, så er minuttprisen rimelig lav.
er det playstation eller pc dere snakke om? for den kom jo ut til x-box for lenge siden..
Er til data regner jeg med?

Jeg syns det er tåpelig at de skal ta penger for dette men det er min mening.

Jeg håper faktisk det kommer til å bli gratis, for jeg har ikke mulighet til å få bestilt dette over nettet..

Men det positive er jo at vi kommer til å slippe all n00b tubinga som er ute å går nå, og alle fortisspillerene med haxx som ødelegger spillet ganske greit
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Snakker om PC ja.
De nye banene er ganske bra, min favoritt må nok være overgrown, en slags wasteland men med mer bebyggelse. Så har du bailout som er i et nabolag med blokker, funker med både sniping og nærkamp. Crash ligner på invasion bare litt mer kompakt. Salvage ligner litt på derail, bana er en søppeldynge i vinterdrakt.
unnskyld for at jeg stiller et spm på din tråd, men på multiplayer greia står det sånn : NEW maps are now available..... men på playstation network finner jeg ikke map packen? noen som har funnet det å kan hjelpe?
Sitat av EvenOstor Vis innlegg
De nye banene er ganske bra, min favoritt må nok være overgrown, en slags wasteland men med mer bebyggelse. Så har du bailout som er i et nabolag med blokker, funker med både sniping og nærkamp. Crash ligner på invasion bare litt mer kompakt. Salvage ligner litt på derail, bana er en søppeldynge i vinterdrakt.
Vis hele sitatet...
Overgrown og Crash er begge resikulerte brett fra Call of Duty 4.
Er det noen som kan forklare meg hvordan disse blir utrullet om nøyaktig 3 timer?
Sitat av simen929 Vis innlegg
Ja. Ellers er det jo ingen poeng for oss å kjøpe dem?

Blir jo nesten som WoW da. Om du ikke kjøper expansionene må du bare vandre rundt i gamle verdenen.
Vis hele sitatet...
Det er aldeles ikke det samme med Cod som med wow. På cod4 var map packen noe av det dummeste du kunne bruke pengene på, det var ingen middels gode maps engang, så når det gjaldt å spille videre så fortsatte alle på de gamle mapsa. Vil også legge til at map packen på MW2 er minst like dårlig, overgrown og crash er bra, men de var jo på cod4, så veldig bortkastet om du har cod4 og har tenkt å bruke penger på den.
Sitat av Optomon Vis innlegg
Vil også legge til at map packen på MW2 er minst like dårlig, overgrown og crash er bra, men de var jo på cod4, så veldig bortkastet om du har cod4 og har tenkt å bruke penger på den.
Vis hele sitatet...
Bare at på CoD4 har du ikke samme killstreaksa eller våpen og ikke like god grafikk. Det blir en litt annen opplevelse, imo
Sist endret av Eplekjekk; 4. mai 2010 kl. 17:58.
De som sier at det kommer 5. mai har fått hørt noe feil. Det går ann å laste det ned om ca. 40 min
Endelig var de ekstra mapsene installert. Selv hadde jeg ikke regnet med å få spille de umiddelbart. Noe jeg heller ikke får. Siden stygge serveren er for opptatt i øyeblikket.....Noen som har samme problemet?
Samme problem her ja.. damn
Odin
Waffaz's Avatar
Trådstarter
Oioioi, har nå prøvd mapsene og ja, mange har jo spilt dem på cod4, men jeg synes de var ganske bra! Litt teit at de har copya mapsene fra cod4 og tar penger for det, men men. Er vel gjort en del detaljendringer.

Hva synes dere om map-packen?
Part time ninja
locked65's Avatar
Har ikke kunne bruke multiplayer siden kl 6 idag. Venter fortsatt på å få testet
Sitat av sk1ppy Vis innlegg
Endelig var de ekstra mapsene installert. Selv hadde jeg ikke regnet med å få spille de umiddelbart. Noe jeg heller ikke får. Siden stygge serveren er for opptatt i øyeblikket.....Noen som har samme problemet?
Vis hele sitatet...

Hvor finner man map packen ? finner den ikke på ps3 store.
Den har fremdeles ikke blitt lagt ut, begynner å bli litt småirritert nå.
Part time ninja
locked65's Avatar
Den har blitt lagt ut. Men på grunn av stor pågang worldwide er serverne til steam litt.. vel. opptatt
Sitat av locked65 Vis innlegg
Den har blitt lagt ut. Men på grunn av stor pågang worldwide er serverne til steam litt.. vel. opptatt
Vis hele sitatet...
Beklager, mente på PS3. Der har den enda ikke kommet ut
Part time ninja
locked65's Avatar
Åja. men da skjønner jeg ^^
Sitat av Xillion Vis innlegg
Beklager, mente på PS3. Der har den enda ikke kommet ut
Vis hele sitatet...

Den har komt ut til ps3 då!! det er bare det at den ikkje heter call of duty osv
Den heter stimulus map pack, just check it out



Commander of ass kickery
State of fort kickass
u have the right to stfu

Sitat av kr1s Vis innlegg
Hvor finner man map packen ? finner den ikke på ps3 store.
Vis hele sitatet...
stimulus map pack sumthing heter den!!
De som har problemer med å prøve spillet kan prøve å skifte download place til: New york. Det skal vistnok funke. Dette gjelder da PC.
Sitat av shiskebab Vis innlegg
Den har komt ut til ps3 då!! det er bare det at den ikkje heter call of duty osv
Den heter stimulus map pack, just check it out



Commander of ass kickery
State of fort kickass
u have the right to stfu



stimulus map pack sumthing heter den!!
Vis hele sitatet...

Sir fake alot? Den er ikke sluppet på Ps3 store enda, vertfall ikke i norge!
Part time ninja
locked65's Avatar
Tækk Sk1ppy funka det
Sitat av mathiasjor Vis innlegg
Sir fake alot? Den er ikke sluppet på Ps3 store enda, vertfall ikke i norge!
Vis hele sitatet...
http://us.playstation.com/games-and-...ckage-dlc.html

say what?
Jeg har problemer med å kjøpe det på playstation..

Får error 80023103.. Noen andre..

Så på et annet forum at det var noen som hadde problem med det i england, og løsningen der foreløpig er å bruke PSN card. Men jeg gidder ikke å gå til butikken bare for det..
Har nå i dette øyeblikk spandert de 107 kronene på disse "mapsa", men når jeg går inn på MW2 og skal spille står det fortsatt at jeg ikke har dem. Har selvfølgelig lastet ned og installert. Har hørt noen rykter om at det kommer en slags "activation patch" på et senere tidspunkt men har ikke fått dette konfimert. Noen som har noen forslag?

Dette er snakk om på en PS3 konsol.
Sitat av Esnc Vis innlegg
Har nå i dette øyeblikk spandert de 107 kronene på disse "mapsa", men når jeg går inn på MW2 og skal spille står det fortsatt at jeg ikke har dem. Har selvfølgelig lastet ned og installert. Har hørt noen rykter om at det kommer en slags "activation patch" på et senere tidspunkt men har ikke fått dette konfimert. Noen som har noen forslag?

Dette er snakk om på en PS3 konsol.
Vis hele sitatet...
Du har sikkert lastet ned feil versjon. Det er 7 forskjellige. Du må ha rett BLES kode.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Bare at på CoD4 har du ikke samme killstreaksa eller våpen og ikke like god grafikk. Det blir en litt annen opplevelse, imo
Vis hele sitatet...
HVis noen så mye som nærmer seg å si at MW2 er bedre enn CoD4 så synes jeg at de bare skal ta seg en tur tilbake til CoD4 og lære seg å spille noe annet enn publichoring!
Sitat av shalla Vis innlegg
Du har sikkert lastet ned feil versjon. Det er 7 forskjellige. Du må ha rett BLES kode.
Vis hele sitatet...
7 forskjellige versjoner Jeg prøvde å kjøpe map packen i går, men kom bare error, men likevel sto det at 7 map packs var klare til å nedlastes. Jeg trodde at jeg hadde kjøpt 7 map packer, men er dette disse 7 versjonene du snakker om? Og hvordan vet man at man laster ned riktig versjon?
Sitat av LasseAP Vis innlegg
7 forskjellige versjoner Jeg prøvde å kjøpe map packen i går, men kom bare error, men likevel sto det at 7 map packs var klare til å nedlastes. Jeg trodde at jeg hadde kjøpt 7 map packer, men er dette disse 7 versjonene du snakker om? Og hvordan vet man at man laster ned riktig versjon?
Vis hele sitatet...
Det står en BLES kode på baksiden av manualen. Du må laste ned den som passer med din kode. Det står ganske klart vis du bare leser hva som står på filene Ganske sikker på at det er den nederste du skal laste ned.
Sitat av shalla Vis innlegg
Det står en BLES kode på baksiden av manualen. Du må laste ned den som passer med din kode. Det står ganske klart vis du bare leser hva som står på filene Ganske sikker på at det er den nederste du skal laste ned.
Vis hele sitatet...
Åja, fikk det til nå! Takker!
Trodde det bare hadde hengt seg opp siden jeg trykket X litt for mange ganger og det kom opp 7 like.
Men når jeg ser litt nærmere på det viser det seg at BLES kodene er forskjellig.

Takk for svar, made my day
Sitat av Esnc Vis innlegg
Trodde det bare hadde hengt seg opp siden jeg trykket X litt for mange ganger og det kom opp 7 like.
Men når jeg ser litt nærmere på det viser det seg at BLES kodene er forskjellig.

Takk for svar, made my day
Vis hele sitatet...
Haha, det trodde jeg også. Jeg freaka helt ut, for jeg betalt med pappas kredittkort Ble letta når jeg så at BLES kodene var forskjellig ass!