Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1249
Heisann!

Jeg har hele Mot i brøstet sesongen i video ts! Også ønsker jeg og lage Avi episoder, episode 1,2,3,4 osv!

Jeg lurer på åssen program jeg trenger til dette? Noe og anbefale som gjør den jobben jeg ønsker?

Takk
Pér idag så har vår herre og skaper, Gud, velsignet oss med en relativt nytting ting til slike spørsmål. Det er en verdenskjent ting, og jeg vet godt inni meg at en kjernekar som deg vet godt hva jeg snakker om. Den har hjulpet meg mellom sykdom, seksuelle infeksjoner, kakeoppskrifter og shopping.

Det jeg snakker om heter Google. Prøv der først.
Du finner alt på Google. Hvis ikke Google finner det, finnes det ikke.
Sist endret av dead_rat6; 22. desember 2011 kl. 00:20.
Sitat av xcitu Vis innlegg
http://bit.ly/s01rL8
Lettere blir det ikke.
Vis hele sitatet...
Joda, har googlet! Finner mange programmer, men mye dritt! Så da lurer jeg på noen her som har vært bort i det og Anbefaler et godt program til det.
Finn et program som gjør jobben du vil den skal gjøre. Hvis det er problemer med restriksjoner, som hvor mye som blir konvertert eller "vannlogo" på video, så skaffer du deg en båt, tar en rortur inn i bukta og ser om du finner full versjon av programmet der. Voila, slik jeg har gjort det tidligere.
Sitat av xcitu Vis innlegg
Finn et program som gjør jobben du vil den skal gjøre. Hvis det er problemer med restriksjoner, som hvor mye som blir konvertert eller "vannlogo" på video, så skaffer du deg en båt, tar en rortur inn i bukta og ser om du finner full versjon av programmet der. Voila, slik jeg har gjort det tidligere.
Vis hele sitatet...
Joda ror ofte over til bukta! Men ingen som vil anbefale noe, så da får jeg bare lete videre

God jul til alle sammen
Jeg bruker ConvertXToDVD som limer inn omtrent alle formater, og har du tekst som du vil ha inn i en film så tar den også den jobben. Lett og lære, og den finner du også i bukta. Lykke til.
Her er jeg enig med TS.

Det å søke etter slikt på Google, kan føre til såpass mye dritt på maskinen at det i dette tilfellet er bedre å få råd om hvilke programmer man kan bruke, og hva man bør holde seg unna.

Det samme gjelder søk etter drivere, hvor man alltid bør gå inn på produktsentens nettside. Er ikke det mulig så bør man heller få råd hvis man ikke vet hvor man skal lete, ellers er man garantert å få rimelig raskt virus eller andre ulumskheter på maskinen.
Sist endret av Fuzzybossen; 22. desember 2011 kl. 01:25.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Her er jeg enig med TS.

Det å søke etter slikt på Google, kan føre til såpass mye dritt på maskinen at det i dette tilfellet er bedre å få råd om hvilke programmer man kan bruke, og hva man bør holde seg unna.
Vis hele sitatet...
Man er ikke nødt til å laste ned alt dritet man kommer over på internett heller. Hvis man bruker hodet mens man googler er oppgaven ganske så basic.
Chang: Det programmet gjør det motsatte av hva trådstarter ønsker.

Hydrogen:Hvis du insisterer på å bruke avi, altså divx eller xvid, er AVS Video Converter enkelt og greit. Hvis du vil konvertere filene til et mer fremtidsrettet format bruker du Handbrake og konverterer til H.264/mpeg-4.


Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Man er ikke nødt til å laste ned alt dritet man kommer over på internett heller. Hvis man bruker hodet mens man googler er oppgaven ganske så basic.
Vis hele sitatet...
Det finnes tusenvis av konverteringsprogrammer og det er umulig å vite hva som er bra. Å svare "google it" på slike spørsmål er unødvendig bedrevitende. Hva med å hjelpe konstruktivt i stedet?
Sist endret av DonTomaso; 22. desember 2011 kl. 01:31.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det finnes tusenvis av konverteringsprogrammer og det er umulig å vite hva som er bra. Å svare "google it" på slike spørsmål er unødvendig bedrevitende. Hva med å hjelpe konstruktivt i stedet?
Vis hele sitatet...
Greit.
Sjekk her TS; http://www.mediaconverter.org/
Vet ikke helt 100% sikker på om det er noe slik du ser etter, men dette er da en nettside hvor du kan laste opp filer og logisk nok "formatere" de om til andre filtyper. Tok en liten sjekk for deg - og det er muligheter for å lage .AVI filer.

Ønsker deg lykke til og en riktig så god jul!
I det siste har jeg brukt format factory til å konvertere videofiler eller musikkfiler til ønsket format, jeg synes det fungerer greit til mitt bruk. Og jeg tror også det vil fungere til det du ønsker å gjøre, samt mye mer.
Sist endret av Veggen; 22. desember 2011 kl. 01:44.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Chang: Det programmet gjør det motsatte av hva trådstarter ønsker.

Hydrogen:Hvis du insisterer på å bruke avi, altså divx eller xvid, er AVS Video Converter enkelt og greit. Hvis du vil konvertere filene til et mer fremtidsrettet format bruker du Handbrake og konverterer til H.264/mpeg-4.



Det finnes tusenvis av konverteringsprogrammer og det er umulig å vite hva som er bra. Å svare "google it" på slike spørsmål er unødvendig bedrevitende. Hva med å hjelpe konstruktivt i stedet?
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha DonTomaso! Handbrake gjør jobben kjempe godt

Ja det finnes utrolig mange der ute, og umulig å vite hva som er bra som du sier!

Men takk igjen! Handbrake gjør susen og raskt. Jeg anbefaler det til andre også etter jeg testa ut!