Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  381 40877
SPOILER ALERT! Vis spoiler

At viruset ligger i luften å at alle er smittet betyr da vitterlig ikke at de ikke kan kureres. Jeg ser ikke helt bort ifra at barnet til Carl og Lorie kan være immun f.eks. Tempoet i sesong to varsler dessverre mer om at dette blir noe som blir dratt ut bare for å tjene på det. Veldig lite som skjer i hver episode, som regel bare små tvister for å holde på seerne. I tillegg tror jeg de faller litt for kostnadene. Det er betydelig billigere å bare filme på ett sett(gården), istedet for slik som i første sesong.


Jeg kommer nok til å fortsette å se på serien, er ikke så veldig mye annet som fenger for tiden. Eller, dvs. jeg har ikke giddet å sette meg inn i noen ny serie enda.
Så nettopp siste episode, hva synes folk?
Veldig enig med det murloc sier ang. tempoet på serien. Så netopp de to første episodene i serien sammen med en kompis, og der var det ekstremt mye som skjedde i hver episode. Ser desverre ut som også sesong 3 kan bli dradd mye ut når vi fikk se slottet i bakgrunnen, og når man leser castingen for sesong 3 på wikipedia.
Sitat av FreakyJohn Vis innlegg
Veldig enig med det murloc sier ang. tempoet på serien. Så netopp de to første episodene i serien sammen med en kompis, og der var det ekstremt mye som skjedde i hver episode. Ser desverre ut som også sesong 3 kan bli dradd mye ut når vi fikk se slottet i bakgrunnen, og når man leser castingen for sesong 3 på wikipedia.
Vis hele sitatet...
Slottet? Syns det så ut som et fengsel jeg.
Hvis folk skal nevne tegneserien så ikke spoil noe der, fordi da kan du spoile mye av tvserien.
Synes den er bra jeg, men synes Rick har fått maktsyk nu.

Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Slottet? Syns det så ut som et fengsel jeg.
Vis hele sitatet...
Ja, er en fengsel.
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Slottet? Syns det så ut som et fengsel jeg.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, min feil :P Lav kvalitet + laptop = ikke så lett å se :P
Shady Banana
Quix's Avatar
Slutten på episoden hvor Rick sier at det ikke lenger er demokrati synes jeg var helt konge! Rick viser liksom nå at han begynner å bli sliten av å være lederen for gruppen og at det begynner å tære på både fysisk og psykisk. Liker også at det virker som om gruppen begynner å bli litt splittet da det skaper litt ''uforutsigbarhet''.

Sitat av LesPaul Vis innlegg
Fikk latterkrampe når jeg så han/ho ninja'n, wtf?
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Møt: Michonne
http://www.liveforfilms.com/wp-content/uploads/2012/03/Michonne-Walking-Dead-AMC.jpg
Sitat av FreakyJohn Vis innlegg
Veldig enig med det murloc sier ang. tempoet på serien. Så netopp de to første episodene i serien sammen med en kompis, og der var det ekstremt mye som skjedde i hver episode. Ser desverre ut som også sesong 3 kan bli dradd mye ut når vi fikk se slottet i bakgrunnen, og når man leser castingen for sesong 3 på wikipedia.
Vis hele sitatet...
Dette kan jo selvsagt forsvares som en strategi for å dra inn seere, noe de jo også gjorde. Men som vi jo er enige om har de dratt det for langt. Noe jeg tror de oppdaget da det ble litt bedre mot slutten. Får bare håpe det tar seg opp i neste sesong.

Det er ikke det at å bruke ett sett nødvendig vis betyr dårlig tv. Men det skal være pokker så godt skuespill å drama for at dette skal fungere. Og går de over til et mer dramatisk perspektiv istedet for action/drama synes jeg premisset blir litt feil.
Hadde nesten reknet med at de hoppet over hele fengselet, da de allerede har dratt det så mye ut som de har, samt krøllet med når folk dør. Fengselet er tross alt det stedet de (etter orginalstoryen) forholder seg mesteparten av tiden.

Håper bare de greier å holde koken, holde seerantallet oppe, og får fullført serien på et noenlundes skikkelig vis.
Det er vel materiale for 6-10 sesonger elns.
Noen som vet hvor jeg kan lese tegneserien, eller eventuelt kjøpe den?
Likte finalen godt, men synes ting bør roe seg litt snart. Lite spennende når dramaet bare blir verre og verre, og jeg savner noen lyspunkt som gjør historien litt mer variert enn det den har vært i det siste :-

Synd om også denne blir tatt av... Altfor få gode post-aposerier ute nå.
Denne serien blir ikke tatt av. Serien har verdensrekord i seertall for en skripta serie på kabel-tv i USA. Hvorfor skal de kansellere en serie som suger til seg penger i seertall nok til å kunne tørke rompa med dollarsedler?

Er ikke akkurat som True Blood er så bra heller, men fy faen så det selger. Serien er jo tross alt større enn selv Boardwalk Empire og Game of Thrones på HBO til sammen for kanalen (ihvertfall før rettigheter til utlandet).
Cookie Monstah ^_^
spoiler:
[COLOR="White"]I slutten av episode 13 så blir Andrea redda av en person med kappe, noen andre som gleder seg til å finne ut hvem denne personen er?
Syntes det er litt rart med en person som kan kontrollere zombiene... blir liksom altfor merkelig, selv i en zombie serie :P
Personlig så syntes jeg serien har tatt seg opp i de siste episodene, og nå er de endelig på veien igjen.
[/COLOR]
Sitat av lordstian Vis innlegg
spoiler:
[COLOR="White"]I slutten av episode 13 så blir Andrea redda av en person med kappe, noen andre som gleder seg til å finne ut hvem denne personen er?
Syntes det er litt rart med en person som kan kontrollere zombiene... blir liksom altfor merkelig, selv i en zombie serie :P
Personlig så syntes jeg serien har tatt seg opp i de siste episodene, og nå er de endelig på veien igjen.
[/COLOR]
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Michonne
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Tidligere postet bilde:
http://www.liveforfilms.com/wp-content/uploads/2012/03/Michonne-Walking-Dead-AMC.jpg

Ser ut som om personen har kappet armene av zombiene, samt ødelagt kjeven deres, og derfor "ufarliggjort" dem. Men ja, tror det kan være en fin karakter å få inn i serien.
Cookie Monstah ^_^
ah, nice. gleder meg til sesong 3 ^_^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som vet hvor jeg kan lese tegneserien, eller eventuelt kjøpe den?
Vis hele sitatet...
ComiXology har jeg lest dem gjennom. Kjøper digital utgave, som er tilgjengelig via nettleser, Android/iPhone app.
beste serien jeg har sett
glerder meg til fengselet... selv om det blir fuckings drama basert der også siden det bor folk der fortsatt, og de får en ly leder der inne ^^
Sitat av faceplants Vis innlegg
glerder meg til fengselet... selv om det blir fuckings drama basert der også siden det bor folk der fortsatt, og de får en ly leder der inne ^^
Vis hele sitatet...
takk for at du tok i bruk spoilertags -.-
Var episode 13 den siste i sesong 2? :P
Cookie Monstah ^_^
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Var episode 13 den siste i sesong 2? :P
Vis hele sitatet...
ja, det var den. i følge wikipedia så kommer sesong 3 ut i oktober
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nysgjerrigper
Gulosten's Avatar
AMC har sluppet en ny trailer for sesong 3 av ‘The Walking Dead’. Klikk her for å se trailer.
Sist endret av Gulosten; 3. august 2012 kl. 09:22. Grunn: Skrivefeil.
Kan ikke vente
trenger vell erlig talt ikke laste ned når du kan se alle eppisodene grtis på www.1channel.ch
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når starter sesong 3 folkens?
Sitat av ferocious Vis innlegg
Når starter sesong 3 folkens?
Vis hele sitatet...
Besvart 4 poster over deg
Må bare skrive dette noe sted, men The Walking Dead ligner ekstremt på DayZ modden
Har kommet ut et twd spill på Facebook, bare så dere vet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da har første episode av sesong 3 kommet, og personlig synes jeg det virker som om denne sesongen kommer til å bli mer actionfylt enn den forrige
Cookie Monstah ^_^
: [COLOR="White"]hater måten første episoden slutter på -.-[/COLOR]
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ingen som har noe å si om sesong 3? Den er jo helt sykt mye bedre enn sesong 2, og alle episodene så langt har vært supre! Nå i siste episode fikk en del folk det som de ville, uten å nevne noen spoilers.
Tror dere Lori er død?
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Tror dere Lori er død?
Vis hele sitatet...
Håper det.
Cookie Monstah ^_^
hvorfor håper du det? tenkte egentlig at lori og han derne gutten kom til å overleve ganske mye lenger :/
Sist endret av lordstian; 6. november 2012 kl. 10:35.
Sitat av lordstian Vis innlegg
hvorfor håper du det? tenkte egentlig at lori og han derne gutten kom til å overleve ganske mye lenger :/
Vis hele sitatet...
Til helvete med lori
Sist endret av cromo1337; 6. november 2012 kl. 10:38.
koste meg rått på nyeste ep nå ja! er allerede spoiler tag i tråden men putter en ekstra her

SPOILER::
hadde ventet lenge på at lori døde, syntes hun var mad annoying og whinete. håper bare Revolution følger på å dreper hu plagsomme ungjenta :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Seson 3 er en veldig god forbedring.

Selv ble jeg utolmodig da sesong 2 avsluttet og begynte å lese comicen, et par tusenlapper senere sitter jeg igjen med alle trade paperbacks pluss omnibus hardcover 1.
Det er utrolig spennende å se historien fra TV serieperspektivet når du tror du vet hva som skal skje, man får oppleve to forskjellige vinkler på en historie i et fiksjonellt univers.

Så, om dere virkelig liker ideen bak walking dead, og kan se for dere historien uten daryl dixon (men til gjengjeld mye mer grensebrytende.. cannibalisme, moralske gråsoner som får tv serien til å virke som et barneprogram)
anbefaler jeg dere å ta en titt på comicen. De finnes som torrents, eller om dere vil ha noe håndfast så fører outland kjeden serien på nettbutikk samt i butikkene sine.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Må vel bare innrømme at gårdagens episode var utrolig trist, og hadde selv gått en stund og håpet at Lori skulle dø, men ikke som dette.

Med tanke på at vi verken fikk se hvor Carol tok veien eller at Carl skjøt Lori i hodet har jeg et snev av håp om at Carol finner Lori når hun prøver å finne tilbake, og syr henne sammen, var tross alt langt fra dette som drepte Lori i tegneserien.
Det er vel ikke sikkert at hun er død, vi fikk jo ikke se det. bare at hun "besvimte", og så fikk vi høre at han skjøt men ikke se.
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Det er vel ikke sikkert at hun er død, vi fikk jo ikke se det. bare at hun "besvimte", og så fikk vi høre at han skjøt men ikke se.
Vis hele sitatet...
Det var innenforstått. I tillegg har hun som spiller Lori blirr intervjuet angående karakterens død. Så det er så godt som hundre prosent sikkert at hun er død.
Noen andre som synes sesong 3 episode 4 var helt rå?

Lurer på hvordan Rick reagerer, så jo i sneak peek at han dytta til Glenn

Spoiler:

Synes forsåvidt at Lori sin død var grei, selvom hun gjerne kunne dødd på en annen måte. T-Dog derimot, var ikke så bra. Hadde håpet, og trodd, at han hadde holdt på lenger
Sist endret av stinkdyr; 6. november 2012 kl. 19:01.
Begynner a bli litt lei disse karakterene i serien. Gadd ikke og se paa hele fodescenen igaar heller.
Syntes gårsdagens episode var kul, men damene i byen må slutte å stuke å pelle seg ut på landeveien igjen! Det morsomete med serien er jo når de utforsker nye steder osv.
Episode 3 var jo helt på trynet, satser på at episode 4 er bedre...
Sitat av Daffiestlime Vis innlegg
Episode 3 var jo helt på trynet, satser på at episode 4 er bedre...
Vis hele sitatet...
Episode 4 er bedre. Mye bedre!
Trodde jeg aldri skulle si dette, men kan det ikke bare bli mandag igjen? Vil se hva som skjer videre!
Når kommer de ut om kvelden? Hvilket tidspunkt
Halv to tror jeg - på bukta.
Sitat av Maniox Vis innlegg
Når kommer de ut om kvelden? Hvilket tidspunkt
Vis hele sitatet...
Hm, siste episode kom først kl 04:10 på natten, så sikkert rundt den samme tida i natt Kan variere da, men ser ut som etter 04:00 ihvertfall