Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 27154
Jeg bare lurte på en ting.
Igår blandet jeg quetiapin orifarm sammen med rivotril og alkohol. Og jeg fikk en trip med halliser totalt hele tiden.
Og idag sitter jeg igjen med kun quetiapin orifarm, så er det jeg lurer på om jeg får noe rus av de uten alt det andre jeg tok igår. Har prøvd å lete litt fram og tilbake på forumet men har ikke finnet noe som jeg vil kalle ett svar.

så får man en rus av dem, og evt hvordan rus?
og er det farlig og ta for de som ikke sliter med deprisjon ?

Hadde vært veldig fint med raskt svar.
Nei, det er ren gift.. Uten medisinsk verdi eller rusverdi.. Hjertebank, slapphet og fordervelse..
Seroquel/quetiapin er et antipsykotika, og vil ikke gi deg rus.
Men det kan dog være at du blir litt trøtt, men noe mer "spennende" med Seroquel må du nok dessverre lete lenge etter.

Om det er farlig å gå på medisiner man strengt talt ikke behøver, har jeg ingen formening om, men det kommer jo selvsagt an på hvilke medisiner du går på.
Det som kan gå gærnt om du bruker de over lengre tid, er at kroppen venner seg til medikamentet. Og først DA, når du seponerer, kan du risikere å gå på en skikkelig smell.

Håper det ble moralpreken nok for i dag..?
faktisk er seroquel en av de mest misbrukte "medisinene" i statene det er veldig populært i fengsel, og det brukes av folk til og "komme ned" fra MDMA, Speed eller Meth! det brukes også til og blande ut heroin (pga de sedative effektene) og det finnes mennesker som blander det med kokain & skyter det! det sistnevnte kalles Q-ball(quetiapin erstatter heroinen i det som ellers kalles H-ball) http://www.youtube.com/watch?v=JyJId...el_video_title http://www.boston.com/news/local/mas...s_as_sedative/ med tanke på at seroquel/quetiapine er noe av mest utskrivende så er det delvis lett og få tak i. jeg har også hørt rykter om det brukes som voldteksdop (istede for rohypnol i doser rundt 300mg) men dette er jeg usikker på, men hvis noen har noe info kan det være lærerikt!
Jeg var hos legen i dag og fikk tilbud om å begynne på Seroquel.
Skal aldri mer la en eneste liten antipsykotisk pille passere forbi munnen min, ever again.
Legger jo på seg bare ved tanken.
*grøss*.

Vet jo at det er doseavhengig med tanke på kraftigheten av bivirkningene, men hvis du har kun én pille..? Hvor mange mg er den på?
@ Shellshock
Øh, kanskje jeg som misforstår, men hvorfor synes du det ville vært lærerikt å få mer info om i hvilke dose seroquel erstatter roofies som voldtektsdop?
Sist endret av noy; 12. desember 2011 kl. 15:06.
Sitat av noy Vis innlegg
@ Shellshock
Øh, kanskje jeg som misforstår, men hvorfor synes du det ville vært lærerikt å få mer info om i hvilke dose seroquel erstatter roofies som voldtektsdop?
Vis hele sitatet...
fordi jeg har lest at 300 mg tablettene har blitt brukt til det, spørsmålet mitt var ikke doserelatert, men derimot om fler har hørt om at dette brukes som voldtektsdop! jeg skjønner godt at det kan misforstås!
Seroquel er det eneste c-preperatet jeg bruker av og til.Får faktisk en behagelig effekt noen ganger,avslappa og sover som en stein.Har ikke merket noe til de kjipe bivirkningene mange rapporterer,mulig fordi jeg bare tar lave doser.
Brukte det mye før for og komme ned fra amfetamin og det funka fett.
Seroquel er det egentlig bare og holde seg unna. Tror du fort kan gå på en smell med det.
Litt sånn som og spise mye sobril uten å ha angst, når du da slutter og spise de, kapow, angst..
Hadde en kompis som drev og knasket Seroquel, han har det ikke bra den dag idag. Men er mulig
at den 5'ern om dagen og all colan han solgte/tok ikke hjalp mye på.

Har testet og spist Seroquel før, og strengt tatt ikke litt behagelig engang, ble så pille stein at det ikke var
behagelig og ligge på verdens mest behagelige sofa engang. Så mitt pro tip of the day er: kjøp/få noe sikkelig rusmiddel, og kast Seroquel til fanden...

piz
▼ ... noen uker senere ... ▼
Seroquel/Quetiapin er konstruert for behandling av schizofreni, eller moderate til alvorlige maniske episoder ved Bipolar lidelse (manisk/depressiv).
Jeg har diagnosen Bipolar, og bruker Seroquel/Quetiapin for å bli roligere når jeg blir manisk.

Mani kan best beskrives for dere “normale” som en kraftig til svært kraftig amfetaminrus (man kan av og til bli innlagt på lukket psyk)

Inntak av alt fra 25mg og oppover vil gjøre deg sløv, og den fungerer ca innen 30min.
Meds er ikke slik at 100mg er 4ganger sterkere enn 25mg osv oppover skalaen,
men ca maksdose for oss bipolare er ca 800mg pr.dag etter ukers opptrapping.

Du dør ikke om du stapper i deg noen 100mg, men lover og garanterer at du kommer til å bli jævlig trøtt og slapp. Funker sikkert bra for å lande en god speedtrip da 

Det er ingen tilfeldighet når man er innlagt på psyk sier “ser deg i kveld” når man om morgenen får “Seroquel” til frokost. Zombiedop, skikkelig bra Zombiedop spør du meg :-)

Anbefaler sjekke her hva du putter i deg http://no.wikipedia.org/wiki/Schizofreni