Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 10004
Hei, jeg ble oppringt av dette nummeret idag: +16023846653

Siden det så ut som et merkelig nummer så tok jeg den ikke.

Jeg har prøvd å finne landskode men det er ingen som begynner på 16.

noen her som har noen ide om hvor dette nummeret kan komme fra? :P
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
tror det er fra Phoenix Arizona USA, er ikke sikker.

Mer info Her

EDIT: da med tanke på +1 som lands kode
Sist endret av 8bit; 29. juni 2012 kl. 18:17.
Trådstarter
Takker for svar!

Hvis det skulle være phoenix, hva er det isåfall de vil for noe? er dette bare noe lureri greier eller hva tror dere?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av resetmod91 Vis innlegg
Takker for svar!

Hvis det skulle være phoenix, hva er det isåfall de vil for noe? er dette bare noe lureri greier eller hva tror dere?
Vis hele sitatet...
Aner ikke, men du kan jo finne ut hvem det er på nettsiden jeg linka, og så kjøre et par google search på h*n
Trådstarter
Takker for svar, fant ut av dette nå!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av resetmod91 Vis innlegg
Takker for svar, fant ut av dette nå!
Vis hele sitatet...
np, altids gøy å hjelpe freaks
Denne siden sier at sverige kan ha landskode 160...
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Denne siden sier at sverige kan ha landskode 160...
Vis hele sitatet...
Tviler, ettersom gulasidorna ikke gav noe treff, mens Arizona phone book gav et i Phoenix
Sitat av resetmod91 Vis innlegg
Takker for svar!

Hvis det skulle være phoenix, hva er det isåfall de vil for noe? er dette bare noe lureri greier eller hva tror dere?
Vis hele sitatet...
Seriøst?


Tenker du i det hele tatt før du skriver? Hvordan i H skal noen her vite hvorfor de ringer deg?

Håper inderlig du ikke er født i 1991 som nicket ditt kan gi uttrykk for. Det er i tilfellet skremmende.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg ble oppringt av 94324295 for en tid tilbake, er vel tilfeldigvis ikke noe som kjenner til det nummeret også? Siden vi først var inne på det liksom.

Lol, ring opplysninga eller noe..Dette er ikke 1881 hværsegod.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Jeg ble oppringt av 94324295 for en tid tilbake, er vel tilfeldigvis ikke noe som kjenner til det nummeret også? Siden vi først var inne på det liksom.

Lol, ring opplysninga eller noe..Dette er ikke 1881 hværsegod.
Vis hele sitatet...
Vel, nå vil nå jeg si at dette er noe helt annet, ditt nummer er norsk, mens TS sitt nummer er fra USA, men stakkaren kunne da vel ikke vite om det var +1 +16 eller +160 som var lands koden? Så da trengte han litt hjelp.
Sitat av resetmod91 Vis innlegg
Hvis det skulle være phoenix, hva er det isåfall de vil for noe?
Vis hele sitatet...
"Hello, the er Arizona som ringer. Pheonix Arizona ja, stemmer. Skulle bare sjekke at alt sto bra til"
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Seriøst?


Tenker du i det hele tatt før du skriver? Hvordan i H skal noen her vite hvorfor de ringer deg?

Håper inderlig du ikke er født i 1991 som nicket ditt kan gi uttrykk for. Det er i tilfellet skremmende.
Vis hele sitatet...
Seriøst?

Er veldig ofte scams når de ringer utenlands, derfor kan det være lurt å sjekke på freak før man prøver å ringe opp igjen, muligens noen har blitt utsatt for sammen ting? Det har skjedd mange ganger før her på freak.

Nei, en freaker kan ikke skrive konkret hva dette er, men slik er det vel også i 50% av alle trådene på freak. Så derfor er TS så klok at han skrive hva vi "tror", smart twist på en setning det der, fra å tro til å vite. Ikke alle får det med seg though

Og som du også ser har han allerede fått mye hjelpe ved å skrive det inn her, så triste kommentarer kan vi vell bare drite i
Sist endret av Edited; 29. juni 2012 kl. 20:52.
Har fått en del scam telefoner fra statene. Svarer jeg ikke legger de igjen en beskjed.
Har vunnet et Greencard.
Heldige meg >.>
Søsteren min har også fått en del av disse. Som oftest er det jo bare scam.
Tviler sterkt på at så mange amerikanere ringer ved en feil til et norsk nummer. Høres iallefall lite sannsynelig ut.
Har også faktisk fått et par telefoner fra Asia. Skjønte ikke en dritt av det de sa så la bare på.
Ringte ikke opp igjen så brydde meg ikke noe om det.
Kan ikke alle som kritiserer TS sitt inlegg holde K*jeft ?

ikke tro at dere eier freak. om TS lurer på noe og det går under kategorien og at det er greit for adminna så burde det vel ikke være et problem.

Folk må altid kommentere dritt, det er så J irriterendes. hvorfor ikke bare drite i og lese tråden/kommentere ? er tråden helt på bærtur så vil nok adminna på freak gjøre noe med det...

Peaceeee ....
Sist endret av w3lbeck; 30. juni 2012 kl. 01:52.
Kan folk tappe penger fra deg om de ringer deg og du tar den?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Kan folk tappe penger fra deg om de ringer deg og du tar den?
Vis hele sitatet...
Nei, de kan ikke det. De eneste som tjener på det er jo
telefon selskapene.
Mange lurer deg til å sende en SMS til et nummer så du melder
deg på en tjeneste. Som oftest "gratis" konkurranser.
Så tapper de deg gjennom å gjøre det. 80kr per konkurranse man er med i feks.
Ikke det at mange går på det, men de prøver fortsatt.