Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 889
Hei. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i windows live messenger 9 til windows 7? grunnen til at jeg spør er opplagt, jeg takler ikke den nye windows live. Rett og slett elendig. Hadde satt pris om noen her hadde visst om en måte å få tak i gamle windows live messenger 9 på!

takker for svar.
http://www.oldversion.com/
Google er en flott ting, hihi.
Et tips til dere som ikke vil tvangsoppdatere(når den ber deg oppdatere når du skal logge på): Sett kompatibiletesmodus til win98 eller xp! (husker ikke helt hvem.)

Dette hjelper midlertidig for meg, iallefall.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Et tips til dere som ikke vil tvangsoppdatere(når den ber deg oppdatere når du skal logge på): Sett kompatibiletesmodus til win98 eller xp! (husker ikke helt hvem.)

Dette hjelper midlertidig for meg, iallefall.
Vis hele sitatet...
Takker for svar! jeg gjorde som du sa og det funket!

poeng til deg
Så at jeg hadde den på XP service pack 3.
OT, men finnes det fortsatt folk som bruker live messenger? Trodde alt gikk i Facebook og Skype jeg, jeg kjenner hvertfall ingen som bruker det :P
Ja, jeg bruker WLM enda, og har ikke tenkt å gi meg enda. Dog husker jeg hadde rundt 600 kontakter på msn, og det er sikkert bare 50 av de som er pålogget nå, maks, hehe.