Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1348
For ikke alt for lenge siden fikk jeg en pakke med 6-apb og DPT. 6-apb`en er gul og DPT`en knall brun, så jeg lurer på om fargen har noe å si på renhetsgraden? Kan huske jeg har lest her inne på bruket at farge oppstår ved urenheter eller en dårlig syntese, men dette er lenge siden, så lurte på om noen kunne bekrefte det?

I følge leverandøren er 6-apb`en 98% rent og DPT`en er 98,9% rent. 6-apb`en har jeg bestilt fra andre nettsider før og har fått den samme fargen(gult) før, har også lest om tusenvis av andre folk som har fått gul 6-apb. Men DPT`en jeg har bestilt før fra andre steder har pleid å være hvite småe krystaller. Hva kommer de forskjellige fargene av?
Leverandøren pleier å opplyse om farge osv. på nettsiden. Kan i alle fall være lurt å dobbeltsjekke at fargen på det du har mottatt samsvarer med hva som er oppgitt på selve nettsiden før du hiver i deg noe. Har lest at de forskjellige partiene blir tilsatt distinkte farger for å enkelt kunne skille mellom dem. Har personlig aldri hatt pulver av annet enn forskjellige grader av hvitt og brunt, men har jo sett bilder av alt fra grønt til lilla pulver. Håper andre har noe å bidra med her.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Ja, fargen stemmer overens med nettsidens beskrivelse. Er bare nysgjerrig på hva dette kommer av.
En forskjellig syntese, eller at DPT'en har oksidert og avfallstoffet har farget den.
Slenger meg på;

Fikk noe AM her om dagen som var veldig potetmel-aktig og luktet "olje".. Ikke direkte olje, men noe lignende.