Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 9538
Fant et glass Stesolid og et brett imovane i søpla.
Fikk en skikkelig deilig buzz av stesoliden, men dessverre var det bare 10 piller igjen i glasset.

Så nå sitter jeg her med et brett imovane. Hva kan jeg få ut av disse? Prøvde i går, men da sovnet jeg bare og sov LENGE!
Sovepillene virker! Lite annet å gjøre enn å ta de og vente på effekten...Hva forventer du egentlg av sovepiller?
Imovane er ikke noe å ruse seg på..
usynlig
Pirajaspøkelse's Avatar
Trådstarter
23 4
Kanskje ikke, men de funker i alle fall, det skal de ha.
Sitter her nå med en nydelig metallsmak i munnen. Gikk nesten i bakken da jeg gikk på dass. Ting blir sikkert litt mer interessant når man holder seg våken, slik som meg nå.

Kanskje ikke den mest givende rusen, men jaja.. til mitt forsvar var det gratis.

Jeg har en fryktelig lav tollersane for piller, forresten.
Sist endret av Pirajaspøkelse; 6. september 2012 kl. 21:01.
Er ikke imovane ganske kjent for å ha noen syke effekter om man tar for mange?

Var en på forumet her for en stund siden med en triprapport, se om du kan finne den.
Ikke bland med alkohol, det kan føre til blackouts som fører til livet ditt blir ødelagt av teite ting du gjør under blackouten. kødder ikke, disse er jævlige på folk flest...
Stesolid er det samme som Valium, og er jævla digg!

Imovane var favoritten min da jeg var pillemisbruker. Ta to eller noe (for mange = du husker ingenting) og drikk kaffe. Da skal jeg love at du får litt av en buzz.
usynlig
Pirajaspøkelse's Avatar
Trådstarter
23 4
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Ikke bland med alkohol, det kan føre til blackouts som fører til livet ditt blir ødelagt av teite ting du gjør under blackouten. kødder ikke, disse er jævlige på folk flest...
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg klar over, men takk for omtanken

Sitat av Legevakten Vis innlegg
Stesolid er det samme som Valium, og er jævla digg!

Imovane var favoritten min da jeg var pillemisbruker. Ta to eller noe (for mange = du husker ingenting) og drikk kaffe. Da skal jeg love at du får litt av en buzz.
Vis hele sitatet...
Ja, tok to og sitter å drikker battery. Ganske digg buzz.
Ikke noe trøtt, men mer energisk.
Sist endret av Pirajaspøkelse; 6. september 2012 kl. 21:14.
Hvilken idiot kasta de i søpla? Bra du plukka de opp, makan til sløsing av godsaker.
Sist endret av Skyfx; 6. september 2012 kl. 22:24.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Er ikke imovane ganske kjent for å ha noen syke effekter om man tar for mange?

Var en på forumet her for en stund siden med en triprapport, se om du kan finne den.
Vis hele sitatet...
For mange, type 15-20mg og oppover = total blackout.

Leste en rapport på erowid engang om en kar som innimellom tok seg 10-15mg og et par øl. Tok han mer ble det blackout og snorksnork.

Selv tar jeg zopiklone mot søvnproblemer og merker fint ''buzzen'' av en 5mg pille. Tar den rett før jeg legger meg og ligger å kjenner på godfølelsen før jeg sovner som et lite barn. Kan også oppleve ganske mange sære illusjoner. Ting som flyter sakte rundt i rommet osv. Illusjonene kommer bare når det er tilnærmet bekmørkt hvor man kun ser svake omriss av gjenstander. Det at jeg har minus 6.5 på begge øynene hjelper nok også til da alt jeg ser allerede er ganske så diffust. :rolleys:

Sitat av Pirajaspøkelse Vis innlegg
Ja, tok to og sitter å drikker battery. Ganske digg buzz.
Ikke noe trøtt, men mer energisk.
Vis hele sitatet...
Man blir ikke trøtt av Imovane, men legger man seg ned for å sove så sovner man som en stein!
Sitat av Bombasa Vis innlegg
For mange, type 15-20mg og oppover = total blackout.

Leste en rapport på erowid engang om en kar som innimellom tok seg 10-15mg og et par øl. Tok han mer ble det blackout og snorksnork.

Selv tar jeg zopiklone mot søvnproblemer og merker fint ''buzzen'' av en 5mg pille. Tar den rett før jeg legger meg og ligger å kjenner på godfølelsen før jeg sovner som et lite barn. Kan også oppleve ganske mange sære illusjoner. Ting som flyter sakte rundt i rommet osv. Illusjonene kommer bare når det er tilnærmet bekmørkt hvor man kun ser svake omriss av gjenstander. Det at jeg har minus 6.5 på begge øynene hjelper nok også til da alt jeg ser allerede er ganske så diffust. :rolleys:



Man blir ikke trøtt av Imovane, men legger man seg ned for å sove så sovner man som en stein!
Vis hele sitatet...
Opplever du illusjoner av Zopiklone? Det er jo akkuratt det samme som Imovane. De er søsterpreparater. Om apoteket er utsolgt eller ikke har imovane får du zopiklone. Er det placebo ute å går?
Sitat av Andromeda27 Vis innlegg
Opplever du illusjoner av Zopiklone? Det er jo akkuratt det samme som Imovane. De er søsterpreparater. Om apoteket er utsolgt eller ikke har imovane får du zopiklone. Er det placebo ute å går?
Vis hele sitatet...
Det er placebo, Zop og Imo er synonympreparater, samme innhold.
Det man virkelig kan få halliser av er Stilnoct (Zolpidem).
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Det er placebo, Zop og Imo er synonympreparater, samme innhold.
Det man virkelig kan få halliser av er Stilnoct (Zolpidem).
Vis hele sitatet...
Har brukt både Imo og Zop selv. Innsovningstabletter og de gjør jobben sin. Man sovner. Noe mer kan jeg umulig se for meg stemme, annet enn placebo.

Hva er Stil/Zolp? Sovetabl?
Imovane/Zopiclone = same shit, men fra forskjellige produsenter..

Og det er ikke placebo. Imovane/Zopiclone er et hypnotikum.
Står til og med under bieffekter ''kan forårsake hallusinasjoner''

Google it hvis dere ikke tror meg..
Sist endret av Bombasa; 6. september 2012 kl. 22:45.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Imovane/Zopiclone = same shit, men fra forskjellige produsenter..

Og det er ikke placebo, Imovane/Zopiclone er et hypnotikum.
Står til og med under bieffekter ''kan forårsake hallusinasjoner''
Vis hele sitatet...
Jeg har fortsatt vanskelig for å se at Imo/Zop 5mg skaper hallusinasjoner.
Om en øker doseringen kan jeg forstå det.
Sitat av Andromeda27 Vis innlegg
Har brukt både Imo og Zop selv. Innsovningstabletter og de gjør jobben sin. Man sovner. Noe mer kan jeg umulig se for meg stemme, annet enn placebo.

Hva er Stil/Zolp? Sovetabl?
Vis hele sitatet...
http://bildr.no/view/1267833

Litt av det samme som Imovane, bare mer intens og kortvarig. Halveringstid på 50minutter.
De er veldig fine å sove på, hallusinasjoner er hyppige bivirkninger, og man blir ikke så ør på morran som på Imovane, gir heller ikke metalsmak i kjeften.
Sitat av Andromeda27 Vis innlegg
Jeg har fortsatt vanskelig for å se at Imo/Zop 5mg skaper hallusinasjoner.
Om en øker doseringen kan jeg forstå det.
Vis hele sitatet...
Illusjoner, ikke hallusinasjoner. Ganske stor forskjell der.

Ligger du våken og kikker ut i mørket så vil nok du og oppleve det med mindre du har en tolleranse for stoffet.
Husk å ha det mørkt i rommet. Bare lyset fra gatelykta som skinner gjennom gardinene er mer enn nok til å ''ødelegge'' illusjonene.
Sist endret av Bombasa; 6. september 2012 kl. 22:52.
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Imovane er ikke noe å ruse seg på..
Vis hele sitatet...
Tja, har hatt et par absurde episoder der for eksempel symbolene på veggteppet danset og vinket til meg. En annen gang begynte sengen min å fly mot taket. Røyker du litt i tillegg blir formen ganske god. Ikke at jeg anbefaler dette, dog. Ting kan fort utvikle seg i gal retning.
Sitat av Andromeda27 Vis innlegg
Jeg har fortsatt vanskelig for å se at Imo/Zop 5mg skaper hallusinasjoner.
Om en øker doseringen kan jeg forstå det.
Vis hele sitatet...
Det er ikke alle som får det, men skal love deg at jeg får halliser etter bare 7,5 mg. De er ikke helt "ekte" siden de forsvinner hvis jeg rører øynene, men hvis jeg holder øynene stille så dukker det opp slanger og dyr som flyter gjennom rommet. Har fått helt sinnsyke halliser ved å dytte inn øynene med tommelen på imovane og, fikk sånn at jeg reiste gjennom universet i et ormhull en gang lol
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Det er ikke alle som får det, men skal love deg at jeg får halliser etter bare 7,5 mg. De er ikke helt "ekte" siden de forsvinner hvis jeg rører øynene, men hvis jeg holder øynene stille så dukker det opp slanger og dyr som flyter gjennom rommet. Har fått helt sinnsyke halliser ved å dytte inn øynene med tommelen på imovane og, fikk sånn at jeg reiste gjennom universet i et ormhull en gang lol
Vis hele sitatet...
Wat, jeg opplever akkurat det samme hele tiden, men da er jeg både helt edru og nykter. Er det ikke normalt å oppleve sånt hvis man ikke rører på øynene?

Feks, stirrer jeg på meg selv i speilet så forandrer ansiktet seg og plutselig ser jeg på en annen person, og det blir masse farger og sånt rundt det jeg ser på. Rører jeg på øynene så slutter det.
Sist endret av Dongerino; 7. september 2012 kl. 03:10.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Hvilken idiot kasta de i søpla? Bra du plukka de opp, makan til sløsing av godsaker.
Vis hele sitatet...
Kanskje en "idiot" som var/er avhengig av stoffet og prøver å slutte?
Sitat av Deadwood Vis innlegg
Kanskje en "idiot" som var/er avhengig av stoffet og prøver å slutte?
Vis hele sitatet...
Hvis det sitter en sulten afrikaner atme deg og du er stappmett av halve pizzaen din, kaster du den eller gir den til afrikern?
Sist endret av Skyfx; 7. september 2012 kl. 17:09.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Hvis det sitter en sulten afrikaner atme deg og du er stappmett av halve pizzaen din, kaster du den eller gir den til afrikern?
Vis hele sitatet...
Meget mulig at dette ikke var særlig seriøst ment av deg, men jeg må bare få gratulere med den mest på bærture sammenligninga jeg har sett på ei god god stund =)
Må si meg enig med Skyfx, det er skammelig å kaste sånne godsaker, man kan gi det bort til noen som trenger det.
eks; Jeg hadde slutta røyke weed og satt igjen med ca 300g , kastet jeg det dette ? Nei jeg ga det til en bekjent som ble meget glad Man skal IKKE kaste benzos, det er fy fy
Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Må si meg enig med Skyfx, det er skammelig å kaste sånne godsaker, man kan gi det bort til noen som trenger det.
eks; Jeg hadde slutta røyke weed og satt igjen med ca 300g , kastet jeg det dette ? Nei jeg ga det til en bekjent som ble meget glad Man skal IKKE kaste benzos, det er fy fy
Vis hele sitatet...
300g weed?
rundtom 30.000,- det, kanskje mer om kvaliteten var god.
Du er jo en idiot som gir vekk slike verdier.

Siden du satt med såpass store mengder så har du sikkert kontakter som lett hadde kjøpt 300g billig weed.
Sist endret av Bombasa; 7. september 2012 kl. 17:38.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Tja, har hatt et par absurde episoder der for eksempel symbolene på veggteppet danset og vinket til meg. En annen gang begynte sengen min å fly mot taket. Røyker du litt i tillegg blir formen ganske god. Ikke at jeg anbefaler dette, dog. Ting kan fort utvikle seg i gal retning.
Vis hele sitatet...
Bruker selv Stilnoct så har vært borti det samme

Men i bunn å grunn blir du bare sliten og forvirret, ville heller ruset meg på andre piller.

Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Må si meg enig med Skyfx, det er skammelig å kaste sånne godsaker, man kan gi det bort til noen som trenger det.
eks; Jeg hadde slutta røyke weed og satt igjen med ca 300g , kastet jeg det dette ? Nei jeg ga det til en bekjent som ble meget glad Man skal IKKE kaste benzos, det er fy fy
Vis hele sitatet...
Immovane er ikke benzo.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Meget mulig at dette ikke var særlig seriøst ment av deg, men jeg må bare få gratulere med den mest på bærture sammenligninga jeg har sett på ei god god stund =)
Vis hele sitatet...
Dette er et rusforum, hvilken annen sammenligning hadde du forventet captain Obvious?
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Dette er et rusforum, hvilken annen sammenligning hadde du forventet captain Obvious?
Vis hele sitatet...
En nogenlunde seriøs en?..

Dette er tross alt freakforum. Du finner knapt nok en mer seriøs plass hvor du kan diskutere rusmiddler fra kaffe til heroin og alt som måtte passe imellom.
Sist endret av Bombasa; 7. september 2012 kl. 17:56.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
En nogenlunde seriøs en?..

Dette er tross alt freakforum. Du finner knapt nok en mer seriøs plass hvor du kan diskutere rusmiddler fra kaffe til heroin og alt som måtte passe imellom.
Vis hele sitatet...
Var det virkelig så vanskelig å skjønne hva jeg skulle fram til i sammenligninga mi?
Dop er like viktig som mat for en rusavhengig.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Var det virkelig så vanskelig å skjønne hva jeg skulle fram til i sammenligninga mi?
Dop er like viktig som mat for en rusavhengig.
Vis hele sitatet...
Og man har jo alltid den friendly neighborhood pillenarkomane rett rundt svingen man skulle ønske å bli kvitt noen noen piller?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Og man har jo alltid den friendly neighborhood pillenarkomane rett rundt svingen man skulle ønske å bli kvitt noen noen piller?
Vis hele sitatet...
TS måtte i søppla for å finne dem, tviler på at han brøyt seg inn til noen randoms å leita i søppla til dem. Ergo denne personen kunne ha tilbydt seg å gi dem til en kjenning hvis han vet han har folk som som er desperate nok til å lete i søppla til han.

For en latterlig diskusjon.
Sist endret av Skyfx; 7. september 2012 kl. 18:14.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
TS måtte i søppla for å finne dem, tviler på at han brøyt seg inn til noen randoms å leita i søppla til dem. Ergo denne personen kunne ha tilbydt seg å gi dem til en kjenning hvis han vet han har folk som som er desperate nok til å lete i søppla til han.

For en latterlig diskusjon.
Vis hele sitatet...
Offentlig søppelbøtter. De finnes de og vet du..
Sist endret av Bombasa; 7. september 2012 kl. 18:27.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
300g weed?
rundtom 30.000,- det, kanskje mer om kvaliteten var god.
Du er jo en idiot som gir vekk slike verdier.

Siden du satt med såpass store mengder så har du sikkert kontakter som lett hadde kjøpt 300g billig weed.
Vis hele sitatet...
Hadde dyrket dette selv, men ja gatepris som du nevner er en sak, en annen sak er at man som regel får noe tilbake fra gode venner, skjønner ?
Grunnen til at jeg kvitta meg med weeden var at jeg hadde røyket meg inn i en psykose (sliter psykisk enda). Ikke kall noen idiot før du kjenner bakgrunnen til vedkommende
Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Hadde dyrket dette selv, men ja gatepris som du nevner er en sak, en annen sak er at man som regel får noe tilbake fra gode venner, skjønner ?
Grunnen til at jeg kvitta meg med weeden var at jeg hadde røyket meg inn i en psykose (sliter psykisk enda). Ikke kall noen idiot før du kjenner bakgrunnen til vedkommende
Vis hele sitatet...
neinei, awesome av deg å kvitte deg med weeden når du kjenner at det begynner å gå galt!

men hadde nok heller solgt det til skampris enn å gi det bort.
Vi snakker tross alt om ganske mange tusen kroner..
Sist endret av Bombasa; 7. september 2012 kl. 19:35.
For mange imovane gir deg sinnsyke opplevelser...
jeg personlig skriver dem ikke en gang her på forumet....
uff..legg dem tilbake i søpla
Sitat av vato Vis innlegg
For mange imovane gir deg sinnsyke opplevelser...
jeg personlig skriver dem ikke en gang her på forumet....
uff..legg dem tilbake i søpla
Vis hele sitatet...
For mye av det meste kan gi deg konsekvenser og en dårlig opplevelse. Det handler gjerne om sunn fornuft.
Sist endret av Lucy In The Sky; 8. september 2012 kl. 09:42.
usynlig
Pirajaspøkelse's Avatar
Trådstarter
23 4
Okei, sånn gikk det for seg; Jeg og søsteren min holdt på å flytte ut, i søpla fant jeg disse pillene som sikkert har tilhørt min mor. Jeg tenkte at det var for dumt å kaste dem, derfor tok jeg de med hjem
Sist endret av Pirajaspøkelse; 8. september 2012 kl. 23:16.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
For mye av det meste kan gi deg konsekvenser og en dårlig opplevelse. Det handler gjerne om sunn fornuft.
Vis hele sitatet...

Helt klart! Kunne ikke vært mere enig, Akkerat på tidspunktet kan jeg ikke si at jeg hadde mye av fornuft...
Beklager hvis jeg er off topic, men jeg bare lurer på om alle dere egentlig er narkomane? Er bare nysjerrig.
Sitat av happy violence Vis innlegg
Er ikke imovane ganske kjent for å ha noen syke effekter om man tar for mange?

Var en på forumet her for en stund siden med en triprapport, se om du kan finne den.
Vis hele sitatet...
Jeg kan like gjerne skrive det her. De fleste vet om hele episoden uansett. Da eksen min truet med å drepe meg og moren min med balltre var jeg så utrolig intelligent at jeg tok en hel eske med Imovane og gud vet hva annet jeg fant i huset. Sov i kanskje, tja, to timer? Våknet opp med et utbrudd av raseri uten like. Knuste hele vinduet på rommet mitt, rev alt jeg fant i fillebiter og dunket hodet mot veggen. Moren min måtte legge all vekten sin over på meg, og bare frakte meg til lege. Husker lite fra da ambulansen kom, eller om de beltet meg fast. Husker bare at de forsøkte å dempe hylene og skrikene mine. Tok både blodprøve og urinprøve. Noe som var meget nedverdigende, og jeg hadde store blåmerker dagen etterpå fordi de aldri greide å treffe riktig. Tok meg vel rundt tre dager å komme helt til hektene. Det var så vidt de lot meg gå derfra. Sånt er ikke til å leke med, gitt. Nå er dette heldigvis lenge siden, og jeg har tatt mye lærdom av slike situasjoner.


Also, dette spørsmålet om begrepet "narkoman". Jeg kan ikke svare på vegne av alle her på forumet. Men jeg personlig har ingen ykelig trang til inntak av rusmidler. For øyeblikket røyker jeg knapt weed. Det blir bare til litt moro innimellom, i grunnen.