Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1224
Hei. Jeg skal til USA nå i april og da vurderer jeg og kjøpe noen iPhone og kanskje ipad. Hvordan er prisene i USA på dette og regler for toll osv?

Takk for hjelp
Prisene på produktene kan du finne på www.apple.com =)
Er ikke toll på elektronikk.

Skal du utenlands og er borte i mer enn 24 timer så kan du ha med deg varer for 6000,- NOK uten å måtte betale .mva.
Det er 25 % .mva på når du overstiger denne verdien hvis du velger å fortolle når du kommer hjem.
Trådstarter
81 0
Trenger enda mer hjelp. Jeg føler jeg har googla verden rundt for og finne priser på Iphone 3Gs uten operatør lås i usa. Finner kunn med en forhandler med At&t og da må jeg vist betale inn forskudd om jeg ikke er fra usa. Noen tips? Jeg har lyst til og kjøpe med meg ett par stykker så.. trenger hjelp
Iphone selges ikke uten operatørlås i USA.
USA har noe helt annet system på telefon, så de funker ikke her!
Dropp Iphone
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sperre heter det, ikke annet system. De bruker akkurat samme software.
Det er da vel bare å jailbreake den?
Uansett, du har mye bedre garanti og reklamasjonsrettigheter dersom du kjøper i norge.
Synes du burde vurdere hvorvidt dette kan være kjekt å ha før du handler dingser i statene.
Jeg ville driti i iphonen og satsa på ipaden isteden jeg. Får ikke kjøpt iphone uten sperre i usa.

Ipad er ikke til salgs her i andet enda, så der kan du fort tjene noen kroner om det er det som er planen.
Du får iPad fra mange norske nettsteder her i landet. Dyrt tho, men er mange som allerede prøver å tjene seg rik på finn ved å selge den for en slant ekstra.
Sist endret av mo3; 23. april 2010 kl. 15:15.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Jeg ville driti i iphonen og satsa på ipaden isteden jeg. Får ikke kjøpt iphone uten sperre i usa.

Ipad er ikke til salgs her i andet enda, så der kan du fort tjene noen kroner om det er det som er planen.
Vis hele sitatet...
http://www.ludostore.no/wsp/microsho...&template=main
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:22.